Ja, ik heb je naam onderaan geplaatst, kun je je wordfeud naam ook nog even doorgeven?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:50 schreef _Flea_ het volgende:
Ik kan gewoon mee doen door mijn naam hier te melden en degen op de een-na-laatste plaats uit te dagen?
Ik moet nog een c kwijt, en er zijn nog wel 20 plekken waar ik hem neer kan leggen, maar al die woorden mogen niet meerquote:
Trein_Stelquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:19 schreef Rockfire het volgende:
Document is weer (zo goed mogelijk) bijgewerkt.
[..]
Ja, ik heb je naam onderaan geplaatst, kun je je wordfeud naam ook nog even doorgeven?
Ik was zelf niet meer aan het spelen. Ik hoop dat Rockiejj snel weer terug is, zodat hij het document weer zelf kan gaan bijhouden. Ik denk dat ik dan zelf ook stop met deze competitie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:43 schreef twinkles het volgende:
Zijn er verder eigenlijk nog wel mensen aan t spelen? :-p
ik ben er ook mee gestopt. Als Rockiej zei dat ie 21-10 weer terug zou zijn, voel dan zelf ook geen verplichting om ermee verder te gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:00 schreef Rockfire het volgende:
Document weer bijgewerkt.
[..]
Ik was zelf niet meer aan het spelen. Ik hoop dat Rockiejj snel weer terug is, zodat hij het document weer zelf kan gaan bijhouden. Ik denk dat ik dan zelf ook stop met deze competitie.
Ik zie het nog even aan tot eind van de week ofzo en dan stop ik er ook mee. Het is ook niet zo heel veel werk omdat volgens mij maar heel weinig mensen spelen op dit momentquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
ik ben er ook mee gestopt. Als Rockiej zei dat ie 21-10 weer terug zou zijn, voel dan zelf ook geen verplichting om ermee verder te gaan.
Ik kom wel terug als er een betere opzet is.
Ik heb het document nog wel even bijgewerkt, maar inderdaad lijkt het er op dat deze competitie is doodgebloed...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:10 schreef WordFreud het volgende:
Gewonnen van merel1808, maar ik geloof dat dat niet meer van belang is?
Deze competitie is doodgebloed?
Idd!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:18 schreef computergirl het volgende:
ik zou het wel jammer vinden als we alleen nog maar de competitie en de Poules overhouden.
Ik verlies meestal al in de eerste ronde, bij de ladder kan ik nog af en toe een potje met mede-losers spelen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:18 schreef computergirl het volgende:
ik zou het wel jammer vinden als we alleen nog maar de competitie en de Poules overhouden.
Ik verlies meestal al in de eerste ronde, bij de ladder kan ik nog af en toe een potje met mede-losers spelen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:30 schreef twinkles het volgende:
[..]
Idd!!
Ik ben nog aan het spelen :-p
Okequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:33 schreef svk1985 het volgende:
ik ook, al heeft mijn tegenstander(ster) al 42u niks meer gedaan
En verder de vraag wie samen met mij het document met de stand zou willen bijhouden? Ik wil de eerste opzet best maken, maar ga niet in mijn eentje de stand bijhouden. Ik heb nu al gemerkt dat ik in het weekend weinig tijd heb om dit te doen, terwijl het wel wenselijk is dat de stand regelmatig wordt bijgewerkt...quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:11 schreef Rockfire het volgende:
Het andere systeem zoals dat volgens mij werd voorgesteld is een piramidesysteem. Bovenaan de piramide bevind zich 1 persoon, dit is trede 1, daaronder bevinden zich 2 personen, dit is trede 2, daaronder 3 personen, dit is trede 3, ... Je kunt alleen iemand uit een trede boven je uitdagen, win je dan wisselen jullie van plek, anders gebeurd er niks.
Hier kun je nog wat extra regels aan verbinden zoals (LET OP dit zijn voorstellen van mij en kunnen in overleg ook worden aangepast):
• Je kunt maximaal één wedstrijd tegelijk spelen (om het overzichtelijk te houden, anders krijg je dezelfde onduidelijkheid die we nu ook al hebben).
• Na een gespeelde wedstrijd moet je eerst tegen een andere speler hebben gespeeld voordat je dezelfde tegenstander weer mag uitdagen.
• Reageert degene die je uitdaagt niet binnen 24 uur dan wisselen jullie automatisch van plek. (Tenzij diegene al met een andere wedstrijd voor deze competitie bezig is.)
• Een wedstrijd mag maximaal 72 uur duren.
Niet voor deze regel. Als je wint stijg je. Simpel. Geen gehannes met wisselingen zoals nu. Dus wil je stijgen, dan moet je weer spelen. En ik speel graag door.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:25 schreef WordFreud het volgende:
Over de aangepaste opzet:
Over de regels:
Ik stel voor als aanvulling:
Na een gespeelde wedstrijd mag je 24 uur niemand uitdagen. Je kan dan wel uitgedaagd worden. Dit om te voorkomen dat je telkens direct weer iemand boven je uitdaagt, zodat je in ieder geval niet kan zakken. Misschien is dan niet eens meer nodig om te verbieden dat je (na 24 uur) de tegenstander van de vorige pot weer uitdaagt.
En ik zoek nog steeds vrijwilligers om mee te helpen de stand bij te houden!quote:Om dit overzichtelijk te houden is het van belang dat je in het topic duidelijk vermeld:
• Wie je uitdaagt (meteen na het versturen van de invite)
• Tegen wie je aan het spelen bent (zodra de invite is geaccepteerd)
• De uitslag van de wedstrijd
En daarna ben ik in slaap gevallen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef Sdivad het volgende:
Ik heb zojuist OA - Michel* uitgedaagd.
Edit: en we zijn begonnen.
En we zijn bezigquote:Op woensdag 2 november 2011 07:36 schreef Rockfire het volgende:
Document is bijgewerkt.
En ik heb zelf computergirl - Wendy-Amsterdam maar eens uitgenodigd
Bij deze meld ik me aan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:24 schreef Rockfire het volgende:
En ik zoek nog steeds vrijwilligers om mee te helpen de stand bij te houden!
quote:
Ehm... deze regel:quote:Op woensdag 2 november 2011 14:42 schreef DoeNutz het volgende:
In een noob actie Cue_ die in mijn trede zit uitgedaagd. We spelen nu off the record een oefenpotje.
Merel1808 uitgedaagd voor de compo.
Was bedoelt als: "Je kunt alleen iemand uit een trede direct boven je uitdagen". Jij bevind je in trede 6 en kunt dus iemand uit trede 5 uitdagen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:13 schreef Rockfire het volgende:
Je kunt alleen iemand uit een trede boven je uitdagen
Maringo heeft Robbieh al geinvite, dus je zult even moeten wachtenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:51 schreef woordbakkertje het volgende:
Zojuist Maringo - MaringoDC geinvite.
Even terugspammenquote:
Dan moet je helaas even wachten tot er weer iemand vrij komt om uitgedaagd te worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:59 schreef Agiath het volgende:
Ehm, iedereen boven mij is al uitgedaagd, en nu?
Of totdat je zelf wordt uitgedaagd ;-)quote:Op woensdag 2 november 2011 17:04 schreef twinkles het volgende:
Genadeloos verloren van tomtomaat. Eerst goede letters, op t laatst veel medeklinkers en xyq over :-(
399-294
Nu wachten tot ik iemand anders kan uitdagen
Haha, wat een gespam heen en weerquote:Op woensdag 2 november 2011 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Even terugspammen
Nog 6 mensen en we kunnen van start met de 2e editie van FOK! Wordfeud POULES competitie #3
Jaja, maar dat ga ik natuurlijk niet promoten :pquote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef Rockfire het volgende:
Of totdat je zelf wordt uitgedaagd ;-)
Gewonnen, wat nu? Ik blijf waarschijnlijk op dezelfde plaats staan en kan degene boven me nog niet uitdagen, want die speelt tegen Maringo.... Zit het zo? Ik moet dus denk ik wachten tot iemand mij uitdaagd en weer mijn plek verdedigen?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:04 schreef twinkles het volgende:
Genadeloos verloren van tomtomaat. Eerst goede letters, op t laatst veel medeklinkers en xyq over :-(
399-294
Nu wachten tot ik iemand anders kan uitdagen
Klopt helemaal wat je zegt. Je moet wachten tot je wordt uitgedaagd óf tot er weer iemand (in dit geval kan dat er maar eentje zijn) boven je beschikbaar komt...quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Gewonnen, wat nu? Ik blijf waarschijnlijk op dezelfde plaats staan en kan degene boven me nog niet uitdagen, want die speelt tegen Maringo.... Zit het zo? Ik moet dus denk ik wachten tot iemand mij uitdaagd en weer mijn plek verdedigen?
Ok, duidelijkquote:Op woensdag 2 november 2011 19:06 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je zegt. Je moet wachten tot je wordt uitgedaagd óf tot er weer iemand (in dit geval kan dat er maar eentje zijn) boven je beschikbaar komt...
Ja, ik accepteerde m wat laat, maar ik heb mn eerste (matige) zet gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:41 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar voor hoelang nog?Is jouw potje met Maringo al begonnen?
Okequote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef Robbieh het volgende:
[..]
Ja, ik accepteerde m wat laat, maar ik heb mn eerste (matige) zet gedaan.
Inderdaad. Ik bleef te lang zonder klinkers helaas.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:44 schreef svk1985 het volgende:
gewonnen van ziggyziggyziggy, positie dus verdedigd, daag nu merel1808 uit boven me
Is begonnen... 173-171 momenteel...quote:Op woensdag 2 november 2011 19:23 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Oke
Dan wacht ik alleen nog op een bevestiging dat de wedstrijd WordFreud tegen Paarsbeestje ook is begonnen.
En we zijn begonnenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:52 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maringo heeft Robbieh al geinvite, dus je zult even moeten wachten
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:34 schreef Rockfire het volgende:
en vanaf nu kan Maringo het document ook bijwerken
Vooruit maar :-)quote:Op woensdag 2 november 2011 23:40 schreef Rockfire het volgende:
Ik zit te slapen Merel1808 was al uitgedaagdDie mag Merel1808 dus negeren
Twinkles uitgedaagd
Volgens mij heb ik deze uitdaging nooit ontvangen? Of misschien per ongeluk weggeklikt, maar dat kan ik me haast niet voorstellen..Ik heb jou even uitgedaagd, goed?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:44 schreef svk1985 het volgende:
gewonnen van ziggyziggyziggy, positie dus verdedigd, daag nu merel1808 uit boven me
document is weer bijgewerktquote:Op donderdag 3 november 2011 19:50 schreef woordbakkertje het volgende:
Gewonnen na een zeer spannende pot van tomtomaat
woordbakker - tomtomaat 424 - 419
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |