Ingeleverd!quote:
Sorbo, je staat niet in het lijstje van de nog niet ingeleverde lootjes, dus blijkbaar is het wel gelukt!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:17 schreef Sorbootje het volgende:
Inleveren lukt niet vanaf mijn telefoon
Dat geeft op zich niet. Bij het trekken ziet jouw santa wel jouw naam en je kan je lijstje later nog aanpassen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Als ik hem heb ingeleverd is ie helemaal blanco want ik kon niks invullen. straks de laptop maar ff aan.
Ik heb haar gemailed van de week en ze doet gewoon mee!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, McLaura had zich teruggetrokken toch? Ik weet niet of er nu dan wel geloot gaat worden? want die stuurt natuurlijk dan haar lootje niet in?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb haar gemailed van de week en ze doet gewoon mee!![]()
Nu nog een verlanglijstje bedenken!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
We zijn net onze kinderen als de zak met cadeautjes voor je neus staat zo ongeduldig![]()
Chan, DaviniaHR, mefke79, _Ingrid_ , As1981, McLaura, happyme28, Shandaly, Diaan73, lady-wrb en Estrys.
Oh leuk! Blij dat er toch geen afhakers zijn!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb haar gemailed van de week en ze doet gewoon mee!![]()
Er waren er wel twee, en die waren ook echt niet over te halen. Heel erg jammer, maar weloverwogen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh leuk! Blij dat er toch geen afhakers zijn!
Tally, dat heeft ze hier zelf gezegd. De ander hou ik even voor me omdat die persoon er hier zelf niks over gezegd heeft.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef happyme28 het volgende:
Woej, nog maar een paar. Wij zijn net thuis en heb meteen toen we de grens overreden mijn lootje ingeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |