Hoe verwacht je hetzelfde salaris en dezelfde carrieremogelijkheden te hebben als jij 24 of 32 uur per week werkt en hij een dikke 40?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:22 schreef PARP het volgende:
Ik wil gelijk zijn in salaris en werkmogelijkheid. maar ik vind dat een vrouw voor het (kleine) kind moet zorgen.
Ik krijg toch wel korting hoop ik?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:25 schreef PARP het volgende:
[..]
Op de wallen natuurlijk, ik moet werken
met zo'n koppie mag je gratis.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik krijg toch wel korting hoop ik?
Ook goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:27 schreef PARP het volgende:
[..]
met zo'n koppie mag je gratis.
Too bad too bad.
Ik doe het voor slechts 12,50 euro bijbetaling.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:27 schreef PARP het volgende:
[..]
met zo'n koppie mag je gratis.
Too bad too bad.
Nou goed dan,kom maar allebei langs :3quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik doe het voor slechts 12,50 euro bijbetaling.
Natuurlijk wel, er zijn geen echte vrouwen op de foks.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Jullie hebben echt niet door dat Parp een (mannelijke) troll is? Djeezzz
Mwoah, in het andere topic vond ik het serieuzer en waren de vrouwen ook wel iets feller, ze kwamen zelfs met tegenargumenten. Hier wordt er vooral gelachen en zeggen de mannen domweg 'nah, klopt niet'.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:50 schreef snakelady het volgende:
Grappig topic, omdat de mannen hier zich net zo veel aangevallen voelen en zich verdedigen als in het vrouwentopic.
En in het vrouwen topic werden vrouwen daarop geridiculiseerd door mannen...
Zo blijkt maar weer, mannen en vrouwen zijn niet zo verschillend.
Wij mannen kunnen dan ook heel goed tegen kritiek... wéér een pluspuntquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mwoah, in het andere topic vond ik het serieuzer en waren de vrouwen ook wel iets feller, ze kwamen zelfs met tegenargumenten. Hier wordt er vooral gelachen en zeggen de mannen domweg 'nah, klopt niet'.
Zo zijn mannen. Heeft een zin geirriteerd te raken over iemand die sowieso niet hier maar achter 't aanrecht hoort natuurlijk. Wij lossen dat normaal zelf onderling op, door de man in kwestie aan te spreken dat 'ie z'n vrouw aan moet lijnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:51 schreef Seven. het volgende:
Mwoah, in het andere topic vond ik het serieuzer en waren de vrouwen ook wel iets feller, ze kwamen zelfs met tegenargumenten. Hier wordt er vooral gelachen en zeggen de mannen domweg 'nah, klopt niet'.
Na de eerste twee pagina's begon het inderdaad minder te worden, valt me wel op dat vrouwen er minder in mee gaan, het mannen afzeiken en sommige zelfs voor ze opkomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor Nederlanders de gemiddelde vrouw tegenkomt, maar ik kan me in bovenstaande totaal niet vinden als vrouw zijnde. Dat heeft niets met de Nederlandse man te maken, dat zijn gewoon horken.quote:-Niet galant of charmant
-Niet bepaald aantrekkelijk, weinig aandacht voor het uiterlijk
-Grote bek
-Arrogant en vaak overdrijven van eigen prestaties
-Helpen relatief weinig in het huishouden
-Weinig aandacht voor het gezin, brengen die uurtjes liever door op het werk om hun eigen prestaties te kunnen overdrijven
-Kunnen niet autorijden
-Klagen steen en been
-Zijn nauwelijks 'gehard' en kruipen snel in de slachtofferrol
-Het is nooit hun fout
-Slecht in bed
-Zelf zijn ze echter niet bescheiden en denken ze dat ze heel wat zijn
-Kunnen niet koken!!! Ken vele buitenlandse mannen die echter goed kunnen koken. De Nederlandse hork vindt zichzelf al heel wat als hij chinees heeft gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |