Nee joh. Alleen Hollanders zijn echt lekker gek! Mannen én vrouwen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:47 schreef Barbusse het volgende:
Euhm....wel eens Spaanse of Italiaanse voetbalfans gezien?
Ik heb echt nog nooit mijn date de helft van de rekening laten betalen. Faal ik nu?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom de? Hierin onderscheiden Nederlanders zich heel duidelijk van alle andere landen ten slotte.
Aan de andere kant, het Holland House is tijdens grote evenementen altijd zeer populair.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook nog nooit gedaan en zal dat ook nooit doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit mijn date de helft van de rekening laten betalen. Faal ik nu?
Met hun glaasje rosé op de bank....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh. Alleen Hollanders zijn echt lekker gek! Mannen én vrouwen!
Ja. Spaanse voetbalfans zijn de meest suffe supoprters die bestaan (zat twee weken geleden nog met Ajax in Bernabeu) en de Italianen zijn alleen fanatiek met clubvoetbal..amper met hun nationale elftal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Romeinen zijn nooit boven de rivieren gekomen. Anders waren we allemaal lekker gek met carnaval.quote:
Ja, omdat aapjes kijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het Holland House is tijdens grote evenementen altijd zeer populair.
A-typische Hollander!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit mijn date de helft van de rekening laten betalen. Faal ik nu?
Sure.quote:
De perfecte vrouw is doofstom, eeuwig 18 en eigenaar van een slijterij. Dit is waarom wetenschappers tof zijn, alles wat we uitvinden is bedoeld om de perfecte vrouw te maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:42 schreef Netsplitter het volgende:
De NL man is niet perfect en de NL vrouw is niet perfect.
De perfecte man/vrouw bestaat niet.
Ik ben tijdens het WK toch echt andere voetbalfans tegengekomen danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja. Spaanse voetbalfans zijn de meest suffe supoprters die bestaan (zat twee weken geleden nog met Ajax in Bernabeu) en de Italianen zijn alleen fanatiek met clubvoetbal..amper met hun nationale elftal.
Ik ben dan ook geen volledige Nederlanderquote:
Je vergeet nooit ongesteld en altijd zin om te neuken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:51 schreef beelz het volgende:
[..]
De perfecte vrouw is doofstom, eeuwig 18 en eigenaar van een slijterij. Dit is waarom wetenschappers tof zijn, alles wat we uitvinden is bedoeld om de perfecte vrouw te maken.
Het monster van Frankenstein heette Adam.
Dat kan, maar over het algemeen zijn Spanjaarden niet zo fanatiek. Reizen ook nooit met hun club mee naar het buitenland. Italianen weer iets meer, zeker in clubverband, maar je zal nooit taferelen zien dat ze met 120.000 man op grote schermen in een buitenlandse speelstad kijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben tijdens het WK toch echt andere voetbalfans tegengekomen dan
Nou ja, ik chargeer natuurlijk, geheel indachtig de wens van TS. Maar ik zie hier regelmatig vooral zuid-Europeanen met verbazing kijken naar het gedrag van Nederlanders. Niet dat ze het direct afkeuren, maar vreemd vinden ze het vaak wel.quote:
Als iemand al jaren buiten de landsgrenzen woont bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:58 schreef Flepke het volgende:
Hoe de fuck kan je een objectief beeld van een cultuur geven als je zelf bent opgegroeid met die cultuur....
Nooit ongesteld is een goed idee, altijd zin om te neuken niet... Altijd zin om te neuken als ik zin heb wel. Wetenschap is moeilijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je vergeet nooit ongesteld en altijd zin om te neuken.
Tuurlijk vinden ze het vreemd omdat het in hun cultuur niet voor komt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik chargeer natuurlijk, geheel indachtig de wens van TS. Maar ik zie hier regelmatig vooral zuid-Europeanen met verbazing kijken naar het gedrag van Nederlanders. Niet dat ze het direct afkeuren, maar vreemd vinden ze het vaak wel.
Indien dat buitenland op een ander continent is gelegen, wellicht.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:02 schreef Seven. het volgende:
Als iemand al jaren buiten de landsgrenzen woont bijvoorbeeld.
Dat soort hoffelijkheid komt in 'onze' cultuur dan weer steeds minder voor, helaas.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:04 schreef Netsplitter het volgende:
Tuurlijk vinden ze het vreemd omdat het in hun cultuur niet voor komt.
Zeer mooi voorbeeld vind ik die brief die de burgemeester van Basel had ingestuurd naar de NL kranten om ons te bedanken voor de geweldige sfeer tijdens het EK een aantal jaar geleden.
Dat kan wel degelijk. Kwestie van afstand nemen en alles drie keer dubbel onderbouwen. Wel heel erg confronterend omdat het meteen ook wat over jou zelf zegt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:58 schreef Flepke het volgende:
Hoe de fuck kan je een objectief beeld van een cultuur geven als je zelf bent opgegroeid met die cultuur....
Vervelende constatering maar wel waar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat soort hoffelijkheid komt in 'onze' cultuur dan weer steeds minder voor, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |