Yep, maar mij maakt dat geen reet uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:29 schreef Killaht het volgende:
[..]
Jij generaliseert nu generaliseren van het generaliseren van generaliseren en voordelen.
Lijkt mij ook, maar dat is offtopic in dit topic! Vlaamse mannen zijn véél te afwachtend in ieder geval. Qua relaties etc. vind ik Britten altijd wel OK. Amerikanen hebben ook zo hun charmes. Spanjaarden, Italianen, Fransozen, Afrikanen, Duitsers etc etc kan ik doorgaans op dat vlak weinig mee, maar uiteindelijk kan ik in elke hoek wel een geschikte vlam vinden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld horden vrouwen zijn die meer initiatief en fantasie tonen.
Jij bagatelliseert nu het generaliseren van het generaliseren van het generaliseren van generaliseren en voordelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Yep, maar mij maakt dat geen reet uit.
Nederlandse vrouwen praten altijd veel tegen zichzelf, trouwens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar dat is offtopic in dit topic! Vlaamse mannen zijn véél te afwachtend in ieder geval. Qua relaties etc. vind ik Britten altijd wel OK. Amerikanen hebben ook zo hun charmes. Spanjaarden, Italianen, Fransozen, Afrikanen, Duitsers etc etc kan ik doorgaans op dat vlak weinig mee, maar uiteindelijk kan ik in elke hoek wel een geschikte vlam vinden.
quote:"…Dutch women here are rude, arrogant and unfriendly. They do not wish to communicate with people outside their own circle of friends. They have this idea that they are among 'the most beautiful women upon earth,"
quote:Dutch men seem more prepared to date foreigners, so they must be a good match for expats, right?
Not necessarily so, say about 50-percent of the ladies who spoke to Expatica. Dutch men tend to be boring, unimaginative and have an aversion to making 'real' contact.
The only thing they have really taken to heart is 'going Dutch', warns a New Zealander. So ladies, when he asks you out to dinner, don't forget your wallet. And don't expect him to hold doors open for you either.
If that is not enough, there is a post on the Expatica site about the guy who asked his dating partner for her friend's number. Another one tells how a guy who "forgot" about his significant other when she went on holiday to the UK. He was too busy painting the house.
Ben jij nu serieus met jezelf in discussie? Verder gaat alles wel goed?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:39 schreef Seven. het volgende:
Lijkt mij ook, maar dat is offtopic in dit topic! Vlaamse mannen zijn véél te afwachtend in ieder geval. Qua relaties etc. vind ik Britten altijd wel OK. Amerikanen hebben ook zo hun charmes. Spanjaarden, Italianen, Fransozen, Afrikanen, Duitsers etc etc kan ik doorgaans op dat vlak weinig mee, maar uiteindelijk kan ik in elke hoek wel een geschikte vlam vinden.
De Nederlandse vrouw neemt zichzelf veel te serieus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:40 schreef Silenus het volgende:
Nederlandse vrouwen praten altijd veel tegen zichzelf, trouwens.
Nederlanders in het algemeen nemen zichzelf veel te serieus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De Nederlandse vrouw neemt zichzelf veel te serieus.
Eens maar offtopic. Wat het ontopic maakt is dat ik toevallig van mening ben dat de NL man dit ook doet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De Nederlandse vrouw neemt zichzelf veel te serieus.
Merde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen praten altijd veel tegen zichzelf, trouwens.
Juist niet. Kijk maar eens naar carnaval of een gemiddelde wedstrijd van het Nederlands elftal. De gemiddelde Nederlander is juist een ontzettende debiel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nederlanders in het algemeen nemen zichzelf veel te serieus.
Uitzonderingsevenementen die de regel bevestigen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:42 schreef Silenus het volgende:
Juist niet. Kijk maar eens naar carnaval of een gemiddelde wedstrijd van het Nederlands elftal. De gemiddelde Nederlander is juist een ontzettende debiel.
'Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' is echter het perfecte voorbeeld dat het wel een kern van waarheid zou kunnen bevatten. Een dag zon maakt nog geen zomer, of hoe dat spreekwoord ook luidt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Juist niet. Kijk maar eens naar carnaval of een gemiddelde wedstrijd van het Nederlands elftal. De gemiddelde Nederlander is juist een ontzettende debiel.
Alleen in het Zuiden des Lands.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:44 schreef Copycat het volgende:
Temeer daar carnaval van origine een omkeringsritueel is.
quote:The only thing they have really taken to heart is 'going Dutch', warns a New Zealander. So ladies, when he asks you out to dinner, don't forget your wallet. And don't expect him to hold doors open for you either.
Een debiel, ja. Maar wel eentje die zichzelf ipv anderen serieus neemt. True story.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bedoel je niet die zwaluw?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
'Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' is echter het perfecte voorbeeld dat het wel een kern van waarheid zou kunnen bevatten. Een dag zon maakt nog geen zomer, of hoe dat spreekwoord ook luidt.
Gaat terug tot het oude Rome ...quote:
Waarom dequote:
Euhm....wel eens Spaanse of Italiaanse voetbalfans gezien?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bedoel je niet die zwaluw?
Ik vind de Nederlander zeker niet serieus. Ook als ik in het buitenland naar de kroeg ga kun je lang niet overal 'los gaan'. Zeker de kroegcultuur kennen ze daar niet echt. Blije apres-skimuziek vind je ook lang niet in elk land.
Met voetbal is er geen volk wat debieler doet dan wij. Veel feestjes hier. Ik vind ons best een maf volkske.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |