Slecht dat ze een telefoon van 3 jaar oud niet meer supporten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:36 schreef Rob.Dude het volgende:
Klote dat de 2e generaties niet meer compatible zijn, wat is dat slecht zeg.
Oh joyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:44 schreef JDude het volgende:
Nu de apps aan het terugzetten. Dat nachtje wachten deed wonderen.
Hij is er niet al een nacht mee bezig hoor. Ik ben gisteravond opgehouden na al die 3200-foutmeldingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh joy.
Dat kan ik straks dus twee keer doen voor phone en pad?
Duurt een half uur, ofzo. Dat is de moeite van het hele proces nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:49 schreef Copycat het volgende:
Nee, ik doelde op het terugzetten van de apps.
Je hoeft er zelf gelukkig niets voor te doen, behalve wachten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:49 schreef Copycat het volgende:
Nee, ik doelde op het terugzetten van de apps.
Ik schrok al ... Alhoewel ... Met mijn handigheid en inzicht zou het zomaar kunnen dat ik wel alles handmatig moet terugzetten. Zal niet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:53 schreef JDude het volgende:
Je hoeft er zelf gelukkig niets voor te doen, behalve wachten.
Heb ook al (waarschijnlijk niet goed genoeg) gezocht naar die instellingen. Swipe naar beneden zie ik hem wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:57 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zie helemaal niks op mijn lockscreen (ipad2) ook zie ik niet die toffe weer widget in dat notification screen op de ipad. Zit die er niet in? Of doe ik iets verkeerd/
Heb bij berichtgeving bij de meeste apps gezegd dat ze "in toegangsscherm" mogen.
Het waren 2 vragen in 1.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Er is geen weer widget voor het lockscreen. Er is helemaal geen widget voor het lockscreen.
Gelukkig is er zeer binnenkort een jailbreak en Lockinfoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Er is geen weer widget voor het lockscreen. Er is helemaal geen widget voor het lockscreen.
mail moet je wel even instellen voor op het lockscreen volgens mij.. bij mij slaat het nergens op want mijn mail wordt niet doorgepusht, maar het kan wel dacht ik net te zienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het waren 2 vragen in 1.
Ik zie dus geen weer widget in mn notification.
En je zou toch ongelezen mail e.d. op je lockscreen moeten kunnen zien?
Weer widget is volgens mij standaard ingesteld op je locatie, aangezien iPad geen GPS heeft zal je wellicht even moeten instellen in je weer app welke stad je wil laten zien. En dan in je instellingen even bij je notificationcenter de weer app toevoegen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het waren 2 vragen in 1.
Ik zie dus geen weer widget in mn notification.
En je zou toch ongelezen mail e.d. op je lockscreen moeten kunnen zien?
Dat heb ik gedaan en toen had ik ongeveer 6 apps van de 93. Gewoon even doen, je iPhone afkoppelen en gewoon op de standaard manier van iTunes even je apps synchroniseren. Zo heb ik het gedaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:08 schreef JDude het volgende:
Ondertussen kan ik op m'n iPhone al een of ander "Restore Completed" menuutje doorlopen. Doen? Of wachten tot iTunes helemaal klaar is...
Die was er al toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig is er zeer binnenkort een jailbreak en Lockinfo
Er is een untethered jailbreak voor de GM versie zover ik weet. Voor de officiële komt binnenkort zodra hij ook werkt op de 4S.quote:
2x home klikken ofzo!?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe activeer ik de camera vanuit het lockscreen?
Aanzetten op je IPhone en inloggen met je apple ID.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:53 schreef KneusTeun het volgende:
hoe sync ik me iCal met me iCloud?
En hoe kan ik me photostream zien op me mac?
Heb het idee dat icloud nog niet lekker geïntegreerd is.
MIJN, MIJN, MIJN.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:53 schreef KneusTeun het volgende:
hoe sync ik me iCal met me iCloud?
En hoe kan ik me photostream zien op me mac?
Heb het idee dat icloud nog niet lekker geïntegreerd is.
Daar heb ik niks aan.quote:
Ja, wat is het idee hierachter? Ik wil het in de folder 'onnodig' kunnen plaatsen, waarom 'mag' dit niet van Apple?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nadelen
- Newsstand kun je niet wegstoppen in een folder
Ik denk omdat als je op Newsstand drukt, dat hij naar beneden openschuift en dat dat voor 'problemen' zou zorgen in een mapje. Dat is de enige reden die ik kan bedenken. Dat is ook het enige wat anders is aan de app in vergelijking met andere apps.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:07 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ja, wat is het idee hierachter? Ik wil het in de folder 'onnodig' kunnen plaatsen, waarom 'mag' dit niet van Apple?
Omdat het op zich al een folder is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:07 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ja, wat is het idee hierachter? Ik wil het in de folder 'onnodig' kunnen plaatsen, waarom 'mag' dit niet van Apple?
Via SMS.app had ik begrepen, zou automatisch moeten gaan (iOS 5 kijkt wie ook iOS5 draait).quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:24 schreef Cavalier het volgende:
Moet imessenger nog apart geïnstalleerd worden of hoe werkt dit?
Nee, zit in berichten-app.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:24 schreef Cavalier het volgende:
Moet imessenger nog apart geïnstalleerd worden of hoe werkt dit?
Idd gewoon via Berichten. Als je naar een mede iPhone bezitter smst met iOS5 gaat het via iMessagequote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Via SMS.app had ik begrepen, zou automatisch moeten gaan (iOS 5 kijkt wie ook iOS5 draait).
Dus gaat gewoon automatisch? Zonder dat je het ziet? Of verandert de lay out in het gesprek met ios5 gebruikers?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd gewoon via Berichten. Als je naar een mede iPhone bezitter smst met iOS5 gaat het via iMessage
Nee, het gaat vanzelf. Het enige dat verandert, is dat het tekstballonnetje een andere kleur heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:29 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Dus gaat gewoon automatisch? Zonder dat je het ziet? Of verandert de lay out in het gesprek met ios5 gebruikers?
Oké, thnx.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, het gaat vanzelf. Het enige dat verandert, is dat het tekstballonnetje een andere kleur heeftHet komt wel allemaal in hetzelfde gesprek.
Yep, net getest!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd gewoon via Berichten. Als je naar een mede iPhone bezitter smst met iOS5 gaat het via iMessage
Meende dat ook de bedoeling was. Kan het ook nergens vinden. Notificatiecentrum staat niet eens in mijn settings.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het zou wel erg fijn zijn als het berichtencentrum op het lockscreen kan. Nu moet ik elke keer naar beneden vegen om het berichtencentrum te openen...
Jawel. Bij Instellingen -> Berichtencentrum.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:43 schreef Reintji het volgende:
[..]
Meende dat ook de bedoeling was. Kan het ook nergens vinden. Notificatiecentrum staat niet eens in mijn settings.
Alleen voor de GM versie toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oeh jailbreak is uit voor MAC, nu de Windows versie nog
Ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:46 schreef Cavalier het volgende:
Is het mogelijk om hotmail berichten als push bericht te laten komen?
Is er al toch, maar dan tetheredquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oeh jailbreak is uit voor MAC, nu de Windows versie nog
Wat wil dat zeggen? tethered?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is er al toch, maar dan tethered
Tethered is dat als je je iPhone uitzet en deze weer opstart je iPhone verbonden moet zijn met je computer. Bij untethered hoeft dit niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen voor de GM versie toch?
Ik zit te twijfelen om is voor de gein te gaan doen, maar elke keer als ik beetje info zoek dan lijkt het me teveel gehussel. en WTF is thethered en unthethered?
http://www.iphoneclub.nl/(...)-baseband-jailbreak/quote:De term tethered heeft in deze context niets te maken met het delen van de internetverbinding tussen een iPhone en een desktop-computer. Een Tethered-jailbreak wil zeggen dat de iPhone of iPod steun nodig heeft tijdens het opstarten van een gejailbreakt bestandssysteem van een ander apparaat (om code te kunnen injecteren). Bij elke reboot van je iPhone zal je dus je jailbreak kwijt zijn, tenzij de iPhone wordt opgestart met behulp van de computer en de gekozen jailbreakmethode (Blackra1n/Redsn0w/...). Je zult dus bij het rebooten van je iPhone deze aan een computer moeten hangen en vervolgens opnieuw jailbreaken.
Bij tethered JB moet je na elke reboot weer jailbreaken.quote:
Een simkaart met pincode is ook voldoende, werkt prima. Daarna moet je echter wel je iPhone opnieuw aan iTunes hangen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:22 schreef opgebaarde het volgende:
ow ik moet een simkaart zonder pincode in mijn toestel stoppen en mijn telefoon daarna opnieuw synchen. Héndig!
Hotmail staat nu ook als voorkeuze bij de instellingenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:51 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)h-mail-op-de-iphone/
Nice, nog makkelijkerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hotmail staat nu ook als voorkeuze bij de instellingen
Dat was in IOS 4.0 al?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hotmail staat nu ook als voorkeuze bij de instellingen
Volgens mij niet, alleen Exchange.quote:
Dit, heb net ff mijn pa's iPad geüpdatet. Werkt straks vast wel weer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:09 schreef opgebaarde het volgende:
Kan geen iCloud reservekopie maken, grmbl maar verder ziet ios 5 er gelikt uit
Wat ik sowies ook even zou doen is naar Instellingen, iCloud gaan dan Opslag en reservekopie en dan Beheer opslag.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:09 schreef opgebaarde het volgende:
Kan geen iCloud reservekopie maken, grmbl maar verder ziet ios 5 er gelikt uit
Dat komt omdat Newsfolder al een mapje isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:07 schreef Orbis het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alleen Exchange.
Nu is het een kwestie van klikken. Daarvoor moest je zelf de server e.d. instellen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is er nou veranderd aan Hotmail dan?
Ik had al push en mijn hotmail werkt ook al jaar en dag in de mail.app. En ook als ik ze op mijn iPhone lees worden ze gewoon als gelezen beschouwd door Hotmail zelf.
Niks. Alleen met iCloud kun je overal en wanneer je wil je kopie terugzetten en met je iTunes niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:15 schreef Copycat het volgende:
Wat is het verschil tussen terugzetten vanaf iCloud en iTunes? Heb nu maar op het vertrouwde iTunes gegokt.
Ging bij mij fout. Ik heb gewoon mijn iPhone losgekoppeld, weer aangesloten en handmatig via iTunes mijn apps gesynchroniseerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:24 schreef Copycat het volgende:
iPhone apps terugzetten lijkt een beetje vast te zitten. Of is dat mijn ongeduld?
Bij mij was het ongeduld; navigatie apps zijn groot.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:24 schreef Copycat het volgende:
iPhone apps terugzetten lijkt een beetje vast te zitten. Of is dat mijn ongeduld?
Oh. Er wordt geopperd dat het nu helemaal geweldig is met push e.d. Dat heb ik al minstens 2 jaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nu is het een kwestie van klikken. Daarvoor moest je zelf de server e.d. instellen.
Aha, zoiets dacht ik al! Vond het wel even een scarry gezicht, vreemde talen, een simlock die ik niet begreep; Dit soort updates zijn slecht voor mijn digibete hartquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Niks. Alleen met iCloud kun je overal en wanneer je wil je kopie terugzetten en met je iTunes niet.
Dat hele updateproces is sowieso één dikke faal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, zoiets dacht ik al! Vond het wel even een scarry gezicht, vreemde talen, een simlock die ik niet begreep; Dit soort updates zijn slecht voor mijn digibete hart.
Bedankt voor dit overzicht.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo, iOS 5 gisteravond toch nog geinstalleerd, en ik vind het tot nu toe een beetje tegenvallen, zeker in vergelijking met de jailbroken iOS 4.3.3 die ik had. Enkele voor- en nadelen die ik heb opgemerkt:
Voordelen:
- Draadloos synchroniseren
- Notifications sterk verbeterd
- Safari reader
- Camera vanuit lockscreen
- Verbeterde camera applicatie
- Draadloze backup met iCloud
- Muziek en video's worden meegenomen in backup
- Activeren kan nu ook zonder iTunes
- Je kunt je iPhone gebruiken tijdens het synchroniseren.
Nadelen
- M'n mobile hotspot-functie is verdwenen dus ik kan m'n internet niet meer delen!
- iPod applicatie is opgesplitst in twee applicaties (Video en Music, geen idee waar dit op slaat)
- Folders nog steeds beperkt tot 12 applicaties
- Nog steeds geen fullscreen Safari
- Applicaties nog steeds niet makkelijk te sluiten vanuit multitasking
- Je kunt geen individuele foto's van Photostream verwijderen
- Als je Photostream uitzet, verwijdert hij alle opgeslagen foto's
- Activeren duurt nu veel langer dan het via iTunes duurde
Sommige dingen had Apple gewoon niet moeten veranderen, andere dingen hadden ze vanuit de Jailbreak community mee kunnen nemen. iOS 5 is een stuk beter dan iOS 4 standaard was (al slaat het splitsen van de iPod-app en het forceren van Newsstand nergens op!), maar jailbreaken is nog steeds noodzakelijk. Ik mis MyWi/TetherMe, Safari Fullscreen, Remove Background, SBSetting, MxTube, Videolock, Folder Enhancer, infinidock en talloze minder belangrijke tweaks. Het is leuk dat Apple Wifisync, Synchronicity en Cameralock overbodig heeft gemaakt, maar door zich te richten op nieuwe functionaliteit, hebben ze een hoop kansen gemist.
Ja, ik snap de fuzz ook niet maargoed, het is (nog) makkelijker nu om je Hotmail in te stellenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh. Er wordt geopperd dat het nu helemaal geweldig is met push e.d. Dat heb ik al minstens 2 jaar.
Ik had echt nergens last van met die GoldMaster dinsdagmiddag. Alles ging vanzelf en in één keer. Het zal er wel wat mee te maken hebben dat de halve wereld gisteravond aan het downloaden en updaten was.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat hele updateproces is sowieso één dikke faal.
Dat kan ik beamen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik had echt nergens last van met die GoldMaster dinsdagmiddag. Alles ging vanzelf en in één keer. Het zal er wel wat mee te maken hebben dat de halve wereld gisteravond aan het downloaden en updaten was.
De drukte is ook de oorzaak van het hele faalproces. Alhoewel Apple dat nog niet erkend heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik had echt nergens last van met die GoldMaster dinsdagmiddag. Alles ging vanzelf en in één keer. Het zal er wel wat mee te maken hebben dat de halve wereld gisteravond aan het downloaden en updaten was.
Geen last van, bij zowel mijn live als hotmail account niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij mij was het wel zo dat ik met mijn Live account alles 2x moest lezen, op de telefoon en in de mailbox zelf...
Nu pushed hij ze ook, tot voor gisteren checkde hij elke 15 minuten...
Het stomme is dat het compleet de zelfde versie is met uitzondering van de G en de M.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is ook dat ik van plan ben een iPhone 4S te halen dat ik mijn iPhone nu al ge-update heb naar iOS 5. Ik verwacht dat een untethered jailbreak voor de 4S langer op zich zal laten wachten dan voor oudere toestellen, en ik wilde weten wat ik allemaal moest missen. Voor de iPhone 4 wegen de voordelen van iOS 5 niet op tegen de nadelen van het missen van jailbreak. Bij de 4S zou ik ze ook missen (vooral 3G-tethering!), maar de betere camera maakt het wachten wat makkelijker. Al mijn camera- en foto-applicaties had ik toch gewoon legaal aangeschaft, dus ik ben niets kwijt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:28 schreef Saninl het volgende:
[..]
Bedankt voor dit overzicht.
Ik was nog in dubio of ik hem nu al naar iOS5 zou gooien en dan even zonder Jailbreak zou kunnen, maar dat blijkt dus niet. Juist die tweaks die jij noemt, die er nog niet inzitten gebruikt bijna elke Jailbreak-gebruiker.
Ik wacht nog even af op untethered jailbreak.
Alleen hierdoor begin ik alweer te twijfelen of ik wel weer een nieuwe iphone moet halen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nja nu werkt het wel perfectquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geen last van, bij zowel mijn live als hotmail account niet.
Ach, tegen de tijd dat iOS 5.2/5.3 er is, is het allemaal wel gladgestreken. En tot die tijd kun je veel tekortkomingen met een jailbreak oplossen (als die er eenmaal is). Het is inderdaad vrij irritant, maar zolang de concurrentie achter blijft op punten die ik erg belangrijk vind, is de iPhone voor mij de enige keus. Zelfs met zijn tekortkomingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:55 schreef very het volgende:
[..]
Alleen hierdoor begin ik alweer te twijfelen of ik wel weer een nieuwe iphone moet halen.
dat opdringerige vind ik echt knap irritant van Apple. Waarom MOET ik perse newsstand op m'n scherm hebben? Ik ga die zooi toch nooit gebruiken.
En ook die photostream tekortkoming vind ik echt weer belachelijk...wie verzint dat? Zal misschien met dataverkeer te maken hebben, maar toch...zit niemand op te wachten.
Vanuit stand-by mode 2x drukken op home button.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:27 schreef Blik het volgende:
Snap nog steeds niet helemaal hoe het nou werkt met het lock-scherm, die is nog steeds helemaal leeg. Ondanks een paar herinneringen en mailtjes. Ook snap ik niet hoe je de camera in het lockscreen kunt krijgen
iemand tips?
Ja, lezen. Ik heb diezelfde vraag al meerdere keren voorbij zien komen, ook in dit topic.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:27 schreef Blik het volgende:
Snap nog steeds niet helemaal hoe het nou werkt met het lock-scherm, die is nog steeds helemaal leeg. Ondanks een paar herinneringen en mailtjes. Ook snap ik niet hoe je de camera in het lockscreen kunt krijgen
iemand tips?
Het gaat er meer om dat Photostream achterlijk beperkt is. Te beperkt om echt meerwaarde te hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:27 schreef psychosomatic het volgende:
Ik kan me niet druk maken om één extra icoontje of dat Photostream een wifi-verbinding vereist. Dat laatste lijkt me alleen maar een goede zaak.
Oh is dat het.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat Photostream achterlijk beperkt is. Te beperkt om echt meerwaarde te hebben.
Ja, dat is het.quote:
Gaat vanzelf over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:27 schreef Copycat het volgende:
En opeens overschrijd ik het aantal GB's op mijn telefoon.
Echt leuk, zo'n update.
Oh ja. Ik heb nu weer 3,2 GB vrijquote:
Die gaat echt heel soepelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja. Ik heb nu weer 3,2 GB vrij.
Echt, één update - tien jaar ouder. Ik laat mijn iPad maar even lekker voor wat ie is, qua versie.
Antwoord op mijn vraag?quote:
Echt? De iOS staat er natuurlijk al op, dus dat scheelt.quote:
Ja! Ik had net precies hetzelfde ... ging al kijken wat ik eraf kon halen en nu heb ik weer ruimte over.quote:
Ik was alleen mijn apps kwijt, zelfs mijn porno stond er nog opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:33 schreef Copycat het volgende:
Godverdomme. Al mijn muziek weg en de helft van mijn spelletjes.
Dat wordt vanmiddag handmatig terugzetten.
Geen wolkje aan de lucht ...
Nee. Is een andere download. Maar ik heb die van mij gisteravond laat gedaan en hij was in 30-40 minuten klaar. Zonder gezeik met mislukte backups, mislukte restores etc.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt? De iOS staat er natuurlijk al op, dus dat scheelt.
Ja ... daar kwam ik net ook achterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Is een andere download. Maar ik heb die van mij gisteravond laat gedaan en hij was in 30-40 minuten klaar. Zonder gezeik met mislukte backups, mislukte restores etc.
Op de voorpagina van je iPhone in iTunes kun je het vinkje uit en aanzetten. Je moet wel even naar beneden scrollen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:47 schreef Agiath het volgende:
Even wachten. Hij synct nu via wifi met itunes? Niet via het kabeltje? Kan je dat nog ergens instellen?
Iemand een ideequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het echt schraal dat ik mijn agenda meldingen en Herinneringen niet in het toegangscherm getoond worden, terwijl ik dit wel aangegeven heb bij de agenda functie in de opties bij berichtgeving.
Iemand een idee?
Ja ik maak hier ook gebruik van op mijn werkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:52 schreef Blik het volgende:
Ik vind die Herinneringen app wel top, voornamelijk de mogelijkheid om een herinnering te maken voor als je weggaat van je locatie of ergens aankomt op locatie. Ideaal voor het werk
Volgens mij komen de meldingen van de agendepunten op je homescreen. Dus als je instelt dat je een dag van te voren wordt herinnert, dat je op dat moment een herinnering krijgt. Deze verdwijnt dan ook als je unlocked, zoals de andere meldingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Iemand een idee?
Ik heb echt álles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.
In het lockscreen krijg ik alleen meldingen zoals smsjes en mailtjes etc, maar geen agenda + herinneringen
Ook niet als je een nieuw agendapunt in je agenda zet met een herinnering voor over 15 minuten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Iemand een idee?
In het lockscreen krijg ik alleen meldingen zoals smsjes en mailtjes etc, maar geen agenda + herinneringen
Blijft steken op 500 mb other... Niet echt een ramp maar toch weer wat muziekalbums minder (muziek is verreweg de grootste geheugenvreter bij mijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Ik had net precies hetzelfde ... ging al kijken wat ik eraf kon halen en nu heb ik weer ruimte over.
Nee, zelfs niet als ik hem instel over 5 minuten en hij dan een melding moet geven.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Ook niet als je een nieuw agendapunt in je agenda zet met een herinnering voor over 15 minuten?
Instellingen -> Berichtgeving -> Agenda?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Iemand een idee?
Ja daar staat: Berichten centrum aan + in toegangscherm aan...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Instellingen -> Berichtgeving -> Agenda?
Dat ging gisteren bij mij allemaal automatischquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoewel ik wel ook al mn apps en muziek handmatig moet terugzetten, maar dat is nog wel te overzien.
Lockscreen blijft bijna hetzelfde qua meldingen, behalve dat je nu geen popups hebt, maar regels. En daarmee meerdere meldingen hebt. Bij unlocken van je telefoon verdwijnen de meldingen nog steeds. In de notificationcentre staan ze wel nog steeds.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja daar staat: Berichten centrum aan + in toegangscherm aan...
Dan heb ingesteld dat ik een kwartier van de voren een melding krijg, dit gebeurt ook...
Maar als ik de telefoon dan unlock en vervolgens weer in het lock scherm kijk, staat hij er niet meer bij...
Gewoon herstellen en handmatig die ipsw erin laden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:41 schreef Nashje het volgende:
Weet niet of het nu noodzakelijk is om van 5 GM naar 5 officieel te updaten, maar hoe moet dat?
Wil het eigenlijk toch ff doen, om te kijken of m'n batterij dan wat langer meegaat. Tis nu om te janken.
't is hetzelfde versie....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:41 schreef Nashje het volgende:
Weet niet of het nu noodzakelijk is om van 5 GM naar 5 officieel te updaten, maar hoe moet dat?
Wil het eigenlijk toch ff doen, om te kijken of m'n batterij dan wat langer meegaat. Tis nu om te janken.
Waar kan ik die officiele ipsw vandaan halen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon herstellen en handmatig die ipsw erin laden.
Dat zegt ie: het is dezelfde versie. Er is geen bit verschil tussen GM en de final version.quote:
'Waarschijnlijk' inderdaad. Je weet het niet. Misschien lost die 'officiele' versie het probleem wel op.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zegt ie: het is dezelfde versie. Er is geen bit verschil tussen GM en de final version.
Battery drain zal wel door een brakke app worden veroorzaakt waarschijnlijk.
http://ios.e-lite.org/quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waar kan ik die officiele ipsw vandaan halen?
Nee, want er is geen verschil tussen de GM en final version.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
'Waarschijnlijk' inderdaad. Je weet het niet. Misschien lost die 'officiele' versie het probleem wel op.
Zorgen dat je eerst een backup maaktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Doodeng dat updaten. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik (door eigen fout) al mijn gegevens verlies.
*Fingers crossed.
Raar idd, ik ben er niet heel zuinig mee, soms in mn zak met sleutels en heb geen enkele krasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:26 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg hele kleine krasjes op het scherm van m'n iPhone 4.. Zou toch krasvrij moeten zijn? Ben er heel zuinig op en zorg altijd dat hij niet in m'n zak zit met bijv sleutels etc..
Vinkje handmatig beheren aanstaan? (klik op je apparaatnaam, vinkjes onderaan)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:39 schreef Carmy het volgende:
Ik heb muziek bij mijn iTunes gegooid, en hoe vaak ik ook synch, het komt niet in mijn telefoon te staan.. Iemand een idee wat het kan zijn ?
Facetimenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:59 schreef Carmy het volgende:
Die staat al aan.. Maar heb net m'n hele telefoon leeggehaald en ben muziek gaan toevoegen, 90% pakt hij wel, terwijl hij aangeeft in iTunes zelf dat ze op mijn telefoon zouden moeten staan?
Het is een gebruiksartikel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:26 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg hele kleine krasjes op het scherm van m'n iPhone 4.. Zou toch krasvrij moeten zijn? Ben er heel zuinig op en zorg altijd dat hij niet in m'n zak zit met bijv sleutels etc..
Oke noob als ik ben ben ik daar niet zo bekend mee, zal ff googlen enzoquote:
Haha nevermindquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:12 schreef Carmy het volgende:
[..]
Oke noob als ik ben ben ik daar niet zo bekend mee, zal ff googlen enzo
Edit;
Ah i see, maar ik heb hier geen wifi en ik zou ook niet weten wat videobellen te maken kan hebben met muziek naar mn iPhone zetten ?
Dus? Ik vind dit echt een zielige opmerking altijd. Sommige mensen zijn zuinig op een apparaat dat 650 euro gekost heeft. Wat is daar vreemd aan?quote:
store.apple.com/usquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat kost de iPhone 4 nu in Amerika eigenlijk?
Mijn vriendin wil er een, gebruikt nu nog mijn oude 3GS, maar wil graag een iPhone 4 kopen.
Haar broer is binnenkort in Amerika namelijk.
En dat het de GSM variant is en niet de Verizon CDMA versie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
store.apple.com/us
Let er wel op dat je een simlockvrije iPhone koopt.
¤550-, dollar voor een witte iPhone 4 met 8gbquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
store.apple.com/us
Let er wel op dat je een simlockvrije iPhone koopt.
Dan moet je hem in de kast laten liggen als je niet tegen gebruikssporen kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus? Ik vind dit echt een zielige opmerking altijd. Sommige mensen zijn zuinig op een apparaat dat 650 euro gekost heeft. Wat is daar vreemd aan?
Echt een onzinnige opmerking.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan moet je hem in de kast laten liggen als je niet tegen gebruikssporen kan.
Wat moet je dan reageren? Dat meneer huilie een jokkebrok is?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Echt een onzinnige opmerking.
Weer zo'n zielige opmerking.. Ik gebruik hem dagelijks meerdere uren, en heb hem altijd bij me. Toch is die van mij 100% krasvrij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan moet je hem in de kast laten liggen als je niet tegen gebruikssporen kan.
Dat alle berichten opgeslagen wordt in je back-up bedoel je? Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:32 schreef Nashje het volgende:
Ze hadden iMessage ook in iCloud moeten flikkeren. Zou echt een verademing zijn.
Ja klopt, bedoel meer het online versturen van berichten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat alle berichten opgeslagen wordt in je back-up bedoel je? Is dat niet zo dan?
Hoe bedoel je nou :C?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja klopt, bedoel meer het online versturen van berichten.
Waarom geef je dan ook geen zes euro uit aan een bestskinsever?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef Soulagement het volgende:
En ik doe er belachelijk voorzichtig mee, maar wonderbaarlijk genoeg heb ik een heel gemeen krasje in het glas zitten! Geen idee hoe het er komt
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat je via iCloud.com kan iMessagen?
Ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:44 schreef o.us het volgende:
Is Safari ook al bij jullie zo schokkerig?
Helemaal geen onzinnige opmerking. Er zijn mensen die zo buitensporig voorzichtig zijn met hun iPhone dat het gewoon te bizar wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Echt een onzinnige opmerking.
De mijne is na 25 maanden nog steeds als nieuw aan de voorzijde (3GS). De achterzijde heeft wat krassen en vreemd genoeg concentreren die zich met name rond het appeltje en de [32GB], maar dat boeit verder niet echt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:25 schreef Blik het volgende:
Overigens is mijn iPhone na 6 maanden nog compleet krasvrij, heb alleen een bumper om de iPhone zitten
Wtf, en de 3gs en 4 niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:03 schreef TheGeneral het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)aar-op-de-iphone-4s/
Max Payne, GTA III
PSP heeft veel minder pixels.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:38 schreef Zolder het volgende:
[..]
Wtf, en de 3gs en 4 niet?
De pap heeft zelfs vice city stoies en die is toch echt heel wat minder krachtig. En gta 2 3 was volgens mij voor pentium 2 233 mhz
Het gaat mij helemaal niet om het krasje (je zou mijn iPod eens moeten zienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Helemaal geen onzinnige opmerking. Er zijn mensen die zo buitensporig voorzichtig zijn met hun iPhone dat het gewoon te bizar wordt.
- Speciale doekjes kopen om de iPhone mee schoon te maken, dat het liefst iedere dag doen vanwege de vette vingers
- iedere week de iPhone uit de bumper halen om de randen schoon te maken
- panisch reageren als er een krasje op komt
- etc.
Om het goed te praten wordt er dan ook nog gezegd dat ze er dan meer geld voor krijgen bij de verkoop van hun telefoon, maar ze vergeten dat ze met alle beschermingsmeuk die ze erbij kopen uiteindelijk nog meer kwijt zijn.
Ik vind het prima als iemand voorizichtig met zijn telefoon is, maar als iemand al begint te bleren bij een krasje op je scherm dan kan ik eigenlijk alleen maar lachen.Een telefoon is een gebruiksproduct wat overal en nergens rondslingert, een krasje hoort erbij. Tevens, er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken in het leven dan een minuscuul krasje op het scherm.
Overigens is mijn iPhone na 6 maanden nog compleet krasvrij, heb alleen een bumper om de iPhone zitten
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:03 schreef TheGeneral het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)aar-op-de-iphone-4s/
Max Payne, GTA III
Waarom heb je dan geen backup gemaakt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:51 schreef Bredemug het volgende:
Ios 5 geinstalleerd.....al mijn contacten kwijt en mijn email instellingen foetsie...ben nu aan het herstellen naar een oude backup, hopelijk krijg ik mijn contacten terug
Ja, onder andere bij FOK!.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:44 schreef o.us het volgende:
Als je hem configureerd als nieuwe iphone dan is hij helemaal leeg, geen contacten, notitities, apps, agenda etc. Als je hem terug zet van een reserve kopie dan heb je alles wat er er op het moment van maken in het kopie er op staan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:34 schreef Koningin het volgende:
Ik krijg een nieuwe set up. Misschien domme vraag, maar moet ik als nieuwe Iphone configureren of reservekopie van Itunes?
Ja heel irritant.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:44 schreef o.us het volgende:
In de toekomst gaat niet iedereen tegelijk shitloads aan data tegelijkertijd oploaden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:50 schreef kadeya het volgende:
MobileMe verhuizen naar iCloud kan nog niet, door drukte. Als het nu al overbelast is, hoe gaat dat in de toekomst...
Dat dacht ik ook al. Maar danke voor de bevestiging.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je hem configureerd als nieuwe iphone dan is hij helemaal leeg, geen contacten, notitities, apps, agenda etc. Als je hem terug zet van een reserve kopie dan heb je alles wat er er op het moment van maken in het kopie er op staan.
Ik weet alleen nou niet zo goed of mijn batterij sneller leeg gaat of dat ik er sinds gisteravond gewoon meer mee pruts.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik moet zeggen dat iOS5 erg goed werkt en m'n 3GS sneller is geworden. Hulde voor Apple
Ik gok dat laatstequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik weet alleen nou niet zo goed of mijn batterij sneller leeg gaat of dat ik er sinds gisteravond gewoon meer mee pruts.
iTunes maakt automatisch een backup, je kan even bij Bewerken -> Voorkeuren checken of die backup echt bestaat en van wanneer hij is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik heb sinds vorige week een iPhone van de zaak. Alles werkt nét zoals het moet en nu is er die nieuwe firmware. Maar, ik ben niet vaardig met iTunes. Heb een iPod en dat lukt me allemaal net. Ik durf dus niet te updaten, uit angst dat ik al mn instellingen van mn werkmail en al mn agenda-afspraken kwijtraak, zoals mijn collega toen ze het probeerde
. Dus, tja
.
Ah, dat zocht ik net al maar kon het zo snel niet vinden. Ik ga me er in het weekend maar eens aan wagenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef boem-dikkie het volgende:
En je kunt sowieso voor je met alles begint nog ongeveer even 5 keer een reservekopie maken door met je rechtermuisknop in iTunes op je iPhone te klikken en dan klikken op 'reservekopie maken'.
Als je dat 5 keer doet is er ongetwijfeld wel één keer een goede kopie gemaakt.
Hoezo is ie dood? Al naar dfu proberen te startenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:58 schreef MaximumRush het volgende:
Inmiddels is het 24 uur verder sinds m'n iPhone dood is en heb ik nog steeds geen leentoestel gekregen. Goed bezig Pro Assist!
Als ik hem aansluit zie ik niks op m'n pc.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo is ie dood? Al naar dfu proberen te starten
?
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1034quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Als ik hem aansluit zie ik niks op m'n pc.
Pro Assist gebeld, ze vinden het daar normaal dat ze de voorwaarden niet nakomen.
Mijn telefoon lijkt ook wat snappier dan eerstquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik moet zeggen dat iOS5 erg goed werkt en m'n 3GS sneller is geworden. Hulde voor Apple
Ik vind Kiosk een hele handige app. Ik denk dat ik hem meer ga gebruiken dan iets als iBooks.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Nice! Kiosk in een map! Het is mij al gelukt!
http://t.co/BCdIL5ev
10 minuten ongeveer denk ik. 32GB versie waarvan ongeveer driekwart benut.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef Albert86 het volgende:
Jij hebt iig al iOS5...Hier issie nog steeds bezig een reservekopie te maken.
Hoelang heeft bij jullie (lees: mensen waar succesvol iOS5 geïnstalleerd is) geduurd om een reservekopie te maken?
dat vroeg ik niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Als ik hem aansluit zie ik niks op m'n pc.
Pro Assist gebeld, ze vinden het daar normaal dat ze de voorwaarden niet nakomen.
Ik heb ook 32GB versie en voor de helft vol. Zou dan niet zo lang moeten duren lijkt me. Heb je nog speciale dingen gedaan of gewoon aansluiten en updaten maar?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:01 schreef JDude het volgende:
[..]
10 minuten ongeveer denk ik. 32GB versie waarvan ongeveer driekwart benut.
Heb ook geen checkebording meer bij het laden en scrollen van webpaginasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mijn telefoon lijkt ook wat snappier dan eerst
Dat laatstequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:08 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik heb ook 32GB versie en voor de helft vol. Zou dan niet zo lang moeten duren lijkt me. Heb je nog speciale dingen gedaan of gewoon aansluiten en updaten maar?
Gozer, waar was jij gisteravond.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1034
Nee, kwestie van de reservekopie er op gooien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef jut23 het volgende:
Zijn jullie bij updaten naar IOS 5 ook al je apps verloren?
heb hem hersteld met de reservekopie. Maarja t zal wel aan mij liggen. Ik vond het eig ook wel een hanige opruimingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, kwestie van de reservekopie er op gooien.
Nee, maar wel schokjes als je snel scrolltquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb ook geen checkebording meer bij het laden en scrollen van webpaginas
Backup kopie werkte , heb mijn contacten terug en 90% van mijn apps en io5 draait prima, alleen moet ik nog sommige apps manual installeren wat kut is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:51 schreef Bredemug het volgende:
Ios 5 geinstalleerd.....al mijn contacten kwijt en mijn email instellingen foetsie...ben nu aan het herstellen naar een oude backup, hopelijk krijg ik mijn contacten terug
Die is er niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:01 schreef Zolder het volgende:
Wat vinden jullie de beste msn voor iphone?
Whatsapp is de beste msnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:01 schreef Zolder het volgende:
Meebo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:01 schreef Zolder het volgende:
Ebuddy is wel oldskool :p in 2006 al op de psp hahaquote:
The fuck?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:01 schreef Zolder het volgende:
Beejive imquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:01 schreef Zolder het volgende:
Wel een iPhone kunnen kopen maar niet voor de apps willen betalenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:50 schreef Braddie het volgende:
Is er ook nog een andere manier van het betalen van een App dan met Creditcard?, die heb ik namelijk niet....
En voor Whatsapp ga ik geen iTunes card kopen..
Ik wil best voor Apps betalen hoor, Amplitube for iPhone is vrij prijzig, maar dat is toch echt 1 van de dingen die er op komt !, vind alleen de manier van betalen zo omslachtig, betaal liever via iDeal dan via creditcard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Wel een iPhone kunnen kopen maar niet voor de apps willen betalen²
Las ergens dat Apple iDeal niet kon implementeren omdat de banken niet aan Apple's eisen voldeed en vice versa. Blame Apple.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wil best voor Apps betalen hoor, Amplitube for iPhone is vrij prijzig, maar dat is toch echt 1 van de dingen die er op komt !, vind alleen de manier van betalen zo omslachtig, betaal liever via iDeal dan via creditcard.
Onder mijn bedquote:
Ja je kunt een click and buy account maken. Die werkt vervolgens ook met paypal d8 ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:50 schreef Braddie het volgende:
Is er ook nog een andere manier van het betalen van een App dan met Creditcard?, die heb ik namelijk niet....
Click & Buy werkt met een machtiging zodat je van je bankrekening gebruik kunt maken ipv CC.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:50 schreef Braddie het volgende:
ja volgens mij ook, ik heb het ook zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:44 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ja je kunt een click and buy account maken. Die werkt vervolgens ook met paypal d8 ik
Ga je naar de hel op aarde, het Centro?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:17 schreef matthijst het volgende:
Nu id rij in oberhausen. Drukke bende, maar einde in zicht.
Wat is er tegen CC?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wil best voor Apps betalen hoor, Amplitube for iPhone is vrij prijzig, maar dat is toch echt 1 van de dingen die er op komt !, vind alleen de manier van betalen zo omslachtig, betaal liever via iDeal dan via creditcard.
Boem-dikkie, je bent een held en een koning!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Nice! Kiosk in een map! Het is mij al gelukt!
http://t.co/BCdIL5ev
En die kopie ook teruggezet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:57 schreef tomegel het volgende:
Ik ben ook alle apps kwijt voor zowel iphone 4 als ipad. Achja keer een hele schoonmaak kan ook geen kwaad. Muziek is er ook vanaf. Vaag had toch echt een kopie gemaakt.
Had ik ook. Gewoon ff handmatig synchroniseren met je iTunes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:57 schreef tomegel het volgende:
Ik ben ook alle apps kwijt voor zowel iphone 4 als ipad. Achja keer een hele schoonmaak kan ook geen kwaad. Muziek is er ook vanaf. Vaag had toch echt een kopie gemaakt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Had ik ook. Gewoon ff handmatig synchroniseren met je iTunes.
Nee, 3rd party apps mogen sowieso op het 'melding geven' na geen gebruik maken van het Notification Center. Widgets zitten er dus zolang Apple met niks komt niet in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:52 schreef Albert86 het volgende:
Is het ook mogelijk om meerdere apps in het berichtencentrum te plaatsen zoals de weerapp? Nu krijg ik dat alleen als er ook echt een melding is.
jammer. Dus nu moeten we het eerst met alleen de weerapp doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, 3rd party apps mogen sowieso op het 'melding geven' na geen gebruik maken van het Notification Center. Widgets zitten er dus zolang Apple met niks komt niet in.
Oui.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:00 schreef Albert86 het volgende:
[..]
jammer. Dus nu moeten we het eerst met alleen de weerapp doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |