Slecht dat ze een telefoon van 3 jaar oud niet meer supporten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:36 schreef Rob.Dude het volgende:
Klote dat de 2e generaties niet meer compatible zijn, wat is dat slecht zeg.
Oh joyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:44 schreef JDude het volgende:
Nu de apps aan het terugzetten. Dat nachtje wachten deed wonderen.
Hij is er niet al een nacht mee bezig hoor. Ik ben gisteravond opgehouden na al die 3200-foutmeldingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh joy.
Dat kan ik straks dus twee keer doen voor phone en pad?
Duurt een half uur, ofzo. Dat is de moeite van het hele proces nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:49 schreef Copycat het volgende:
Nee, ik doelde op het terugzetten van de apps.
Je hoeft er zelf gelukkig niets voor te doen, behalve wachten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:49 schreef Copycat het volgende:
Nee, ik doelde op het terugzetten van de apps.
Ik schrok al ... Alhoewel ... Met mijn handigheid en inzicht zou het zomaar kunnen dat ik wel alles handmatig moet terugzetten. Zal niet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:53 schreef JDude het volgende:
Je hoeft er zelf gelukkig niets voor te doen, behalve wachten.
Heb ook al (waarschijnlijk niet goed genoeg) gezocht naar die instellingen. Swipe naar beneden zie ik hem wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:57 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zie helemaal niks op mijn lockscreen (ipad2) ook zie ik niet die toffe weer widget in dat notification screen op de ipad. Zit die er niet in? Of doe ik iets verkeerd/
Heb bij berichtgeving bij de meeste apps gezegd dat ze "in toegangsscherm" mogen.
Het waren 2 vragen in 1.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Er is geen weer widget voor het lockscreen. Er is helemaal geen widget voor het lockscreen.
Gelukkig is er zeer binnenkort een jailbreak en Lockinfoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Er is geen weer widget voor het lockscreen. Er is helemaal geen widget voor het lockscreen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |