abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103038890
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is er niemand meer online nu?

Allemaal weggejaagd ;)
pi_103038975
Ik ben er weer moest even boodschappen doen alvast voor morgen
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:49:51 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103039421
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:34 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Allemaal weggejaagd ;)

Hoe kan je je nou laten wegjagen door de topic comedian Flepke?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103039565
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben er weer moest even boodschappen doen alvast voor morgen
Nodig je je zogenaamde ''stalker'' ook uit?
pi_103040316
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Topic is niet boeiend meer, ik kan wel steeds verder scrollen bij zijn naam, maar hij wordt steeds gequotet dus heeft dat niet zo heel veel zin.
En dan is firefly ook nog eens van de partij - nu is het feest helemaal compleet :')
Maar ik moet eigenlijk toch leren dus dat het hier nu uitgestorven is, is voor mij alleen maar goed ^O^
pi_103040535
ik herinner me niet dat ik je wat gevraagd had mpj
pi_103040824
Een tijdje terug zag ik weer de discussie naar boven komen over kleding.

Kleding doet niets, totaal niets. Laatst had ik een wit shirt aan en kwam er een enorme vieze cola vlek op. Guess what, vrouwen gebruikten dat als openingszin om me vervolgens beter te kunnen leren kennen.

Kleding heeft niets met versieren te maken. Het woordje versieren moet zelfs verboden worden, want dat betekend dat je "iets moet gaan doen" om haar te "veroveren". Dit is in principe al de verkeerde instelling. Vrouwen ontmoeten is een teamsverband waarbij je beiden aan dezelfde zijde zit.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103042013
Ik had gisteren ook een shirt en toen ik ging eten kwam d'r ook een vet vlek op van zo'n sausje. Ik kreeg ook reacties maar die waren niet flirtend bedoeld, Firefly. :') Het is logisch dat als jij een vlek ofzo hebt op je shirt, er altijd mensen zijn die daar een grap van moeten maken, ernaar moeten vragen enzovoort.

Niet iedereen van het andere geslacht die tegen jou praat, bedoelt het flirtend.
pi_103042473
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef mrk.n het volgende:
Ik had gisteren ook een shirt en toen ik ging eten kwam d'r ook een vet vlek op van zo'n sausje. Ik kreeg ook reacties maar die waren niet flirtend bedoeld, Firefly. :') Het is logisch dat als jij een vlek ofzo hebt op je shirt, er altijd mensen zijn die daar een grap van moeten maken, ernaar moeten vragen enzovoort.

Niet iedereen van het andere geslacht die tegen jou praat, bedoelt het flirtend.
Nee als jij het vlekje invloed laat hebben op je toch niet al te hoge zelfbeeld & eigenwaarde dan kan je inderdaad verwachten dat je zo'n gesprek niet om kan zetten in flirten. (de "je" is algemeen bedoeld hoor schat :* )
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103042560
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:28 schreef firefly3 het volgende:
Een tijdje terug zag ik weer de discussie naar boven komen over kleding.

Kleding doet niets, totaal niets. Laatst had ik een wit shirt aan en kwam er een enorme vieze cola vlek op. Guess what, vrouwen gebruikten dat als openingszin om me vervolgens beter te kunnen leren kennen.

Kleding heeft niets met versieren te maken. Het woordje versieren moet zelfs verboden worden, want dat betekend dat je "iets moet gaan doen" om haar te "veroveren". Dit is in principe al de verkeerde instelling. Vrouwen ontmoeten is een teamsverband waarbij je beiden aan dezelfde zijde zit.
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor hoofd er boven zit he... als Bill Gates er zou zitten met een cola vlek zou die niks horen, als brad pitt er zit dan zitten alle vrouwen er bovenop...

Beetje een verkapte "kijk mij eens knap zijn! zelfs met cola vlekken komen ze op me af" post.
pi_103042710
Als een grijze muis een vlek heeft en zich daarbij doodschaamt (zoals ik dus) valt dat op. Als iemand met een knappe kop een vlekje heeft gaat je aandacht er niet naar uit. Is dat een grote vlek, trekt dat toch wel rare gezichten cq opmerkingen aan. In eerste instantie althans, daarna is t, hey, niets aan te doen, vlek zit er, persoon is leuk, boeie
pi_103043311
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nee als jij het vlekje invloed laat hebben op je toch niet al te hoge zelfbeeld & eigenwaarde dan kan je inderdaad verwachten dat je zo'n gesprek niet om kan zetten in flirten. (de "je" is algemeen bedoeld hoor schat :* )
Als jij met iedere vrouw die jou aanspreekt een flirtend gesprek wilt beginnen, heb je ook niet echt een sociaal leven of wel dan. _O-
pi_103043935
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Als jij met iedere vrouw die jou aanspreekt een flirtend gesprek wilt beginnen, heb je ook niet echt een sociaal leven of wel dan. _O-
Hoezo nou weer "iedere" vrouw?

Oh en ik heb trouwens meer respect voor een man die altijd loopt te flirten (geen uitzonderingen), dan een man die nooit loopt te flirten(geen uitzonderingen).

De eerste zal namelijk heel wat zekerder in zijn schoenen staan doordat hij gewoon zijn seksuele interesse durft & kan uiten.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:01:04 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103044076
Gaat weer helemaal nergens over.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103044227
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef mrk.n het volgende:

Het verschil weet ik heus wel. Er werd overdreven interesse getoond in mezelf dan de vlek zelf.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103044259
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:12 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk ook aan wat voor hoofd er boven zit he... als Bill Gates er zou zitten met een cola vlek zou die niks horen, als brad pitt er zit dan zitten alle vrouwen er bovenop...

Beetje een verkapte "kijk mij eens knap zijn! zelfs met cola vlekken komen ze op me af" post.
Het heeft niets te maken met knap zijn, maar met uitstraling. Deze uitstraling kan iedereen krijgen. Zelfs bill gates, maar dan moet hij wel zijn levensstijl omgooien.
pi_103044623
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het heeft niets te maken met knap zijn, maar met uitstraling. Deze uitstraling kan iedereen krijgen. Zelfs bill gates, maar dan moet hij wel zijn levensstijl omgooien.
Een meisje zei tegen gisteren tegen mij ''dat ik het wel kon hebben'' (over die vlek). Is dit volgens jou een flirtende reactie? In mijn ogen niet.
pi_103044709
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:19 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Een meisje zei tegen gisteren tegen mij ''dat ik het wel kon hebben'' (over die vlek). Is dit volgens jou een flirtende reactie? In mijn ogen niet.
ik was er niet bij dus weet ik niet hoe haar lichaamstaal was en hoe ze keek enz enz.
pi_103044787
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
Gaat weer helemaal nergens over.
Dan kom ik maar gewoon even goedenavond zeggen en zie ik het verder allemaal wel.

Dus: goedenavond!
pi_103044922
quote:

[..]

Zou ook wel fijn zijn als je zou zeggen waarom niet.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:32:23 #121
350968 kedge
cicatrix manet
pi_103045027
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:24 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dan kom ik maar gewoon even goedenavond zeggen en zie ik het verder allemaal wel.

Goedenavond
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_103045885
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:24 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat, dus :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103046070
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik ook veel minder geneigd ben om te regeren dan normaal; het topic is gelijk een heel ander topic :)
pi_103046528
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Als een grijze muis een vlek heeft en zich daarbij doodschaamt (zoals ik dus) valt dat op. Als iemand met een knappe kop een vlekje heeft gaat je aandacht er niet naar uit. Is dat een grote vlek, trekt dat toch wel rare gezichten cq opmerkingen aan. In eerste instantie althans, daarna is t, hey, niets aan te doen, vlek zit er, persoon is leuk, boeie
Sinds wanneer ben jij grijs geworden? Sinds wanneer ben jij een muis? En sinds wanneer ben jij dood?

Oh je bedoeld bij wijze van spreken? Dan klopt het nog niet. Ik val trouwens wel op een nonchanlante vlek hier en daar. Zo menselijk / dierlijk vind ik dat.
The view from nowhere.
pi_103046620
quote:

[..]

Jawel. Als ze had gezegd dat je 'het wel kon gebruiken' niet.
The view from nowhere.
pi_103046743
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:29 schreef Flepke het volgende:

[..]

Zou ook wel fijn zijn als je zou zeggen waarom niet.
Omdat ik het zeg.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jawel. Als ze had gezegd dat je 'het wel kon gebruiken' niet.
Nee, zei ze niet haha. :P ''Je kan het wel hebben'' waren de exacte woorden.

Fijne avond.
pi_103047056
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Omdat ik het zeg.
Wat jij wilt mijn beste kerel.

quote:
[..]

Nee, zei ze niet haha. :P ''Je kan het wel hebben'' waren de exacte woorden.

Fijne avond.
En wat was haar exacte lichaamshouding & gezichtsuitdrukking voor, tijdens en nadat ze het zei?
Een fijne avond inderdaad
pi_103047333
Geen flauw idee, ik was bezig met mijn vlek.
pi_103047420
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij grijs geworden? Sinds wanneer ben jij een muis? En sinds wanneer ben jij dood?

Oh je bedoeld bij wijze van spreken? Dan klopt het nog niet. Ik val trouwens wel op een nonchanlante vlek hier en daar. Zo menselijk / dierlijk vind ik dat.
Waarom zou dat niet kloppen? Ik ben relatief gezien best wel een grijze muis, uiteraard bij wijze van spreken. The girl next door :)
pi_103047526
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kloppen? Ik ben relatief gezien best wel een grijze muis, uiteraard bij wijze van spreken. The girl next door :)
Ja jij bent wel een meisje/vrouw die je zonder problemen kan meenemen naar je ouders en voorstellen als je nieuwe vriendin. :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103047745
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:36 schreef mrk.n het volgende:
Geen flauw idee, ik was bezig met mijn vlek.
Jammer, gemiste kans. Volgende keer beter. ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja jij bent wel een meisje/vrouw die je zonder problemen kan meenemen naar je ouders en voorstellen als je nieuwe vriendin. :Y
Dat is ook een manier van versieren.

Heb je op je werk nou nog wat gesprekjes aangeknoopt met vrouwen? Zoja, hoe ging het? :o
pi_103047801
quote:

[..]

Je zet thuis de deur open voor alle verloren zielen, dat doen de grijze muizen niet.
Aan de andere kant is de zinssnede 'relatief gezien best wel' behoorlijk grijze muizig.

Goed, dan mag je zelf kiezen hoe je jezelf typeert. Of is het je ideaal om een grijze muis te zijn?
The view from nowhere.
pi_103047846
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:48 schreef Flepke het volgende:

[..]

Jammer, gemiste kans. Volgende keer beter. ^O^

[..]

Dat is ook een manier van versieren.

Heb je op je werk nou nog wat gesprekjes aangeknoopt met vrouwen? Zoja, hoe ging het? :o
Oh ja maar dat was vooral functioneel. En dat gaat meestal wel goed.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103048020
Dat ik een warm hart heb maakt mij qua type uiterlijk niet minder gemiddeld. Qua karakter zal ik ongetwijfeld uniek zijn
pi_103048176
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat ik een warm hart heb maakt mij qua type uiterlijk niet minder gemiddeld. Qua karakter zal ik ongetwijfeld uniek zijn
Het uiterlijk. Oh ja, dat. Ik vergat dat het daarover ging.

PS: Even in je fobo gespiekt. Je uiterlijk is ook uniek :D
The view from nowhere.
pi_103048268
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het uiterlijk. Oh ja, dat. Ik vergat dat het daarover ging.

PS: Even in je fobo gespiekt. Je uiterlijk is ook uniek :D
Is dat positief of negatief?
14 SHADES OF GREY
pi_103048449
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is vooral logisch, zolang mensen nog niet gekloond kunnen/mogen worden is iedereen zijn of haar uiterlijk uniek.

Voor je kansen bij het andere geslacht qua uiterlijk moet je bij het andere geslacht zijn en er een cijfertje op laten plakken.
pi_103048456
Neem aan positief anders stond er geen lachende smiley
pi_103048594
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef formerjellybean het volgende:
Neem aan positief anders stond er geen lachende smiley
Dat hoeft natuurlijk niet.

quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef Flepke het volgende:

[..]

Het is vooral logisch, zolang mensen nog niet gekloond kunnen/mogen worden is iedereen zijn of haar uiterlijk uniek.

Voor je kansen bij het andere geslacht qua uiterlijk moet je bij het andere geslacht zijn en er een cijfertje op laten plakken.
Echt niet ik heb meerdere dubbelgangers :P
14 SHADES OF GREY
pi_103048619
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nietszeggend. Vrijwel alles is uniek.

quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef Flepke het volgende:

[..]

Inderdaad. Cassandra ziet er leuk uit overigens. Een mooie gulle lach. En natuurlijk: het innerlijk rules.
The view from nowhere.
pi_103048679
:o wat een vleierij :@
pi_103048710
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
:o wat een vleierij :@
:D
The view from nowhere.
pi_103048760
ga trouwens met magnetron een keertje hier in het dorp naar leuk cafe, we wonen beiden in hetzelfde dorp :)
pi_103048848
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
ga trouwens met magnetron een keertje hier in het dorp naar leuk cafe, we wonen beiden in hetzelfde dorp :)
Oh leuk. Op naar het volgende koppeltje.

Dat je elkaar dan nog niet kent. Ik dacht dat iedereen in Wormerveer elkaar kende.
The view from nowhere.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:12:25 #145
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103048977
hallo :W

vlek of geen vlek lekker boeiend! Pas als iemand over je heen kotst zal ik me druk gaan maken over de vlek :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103049066
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Oh leuk. Op naar het volgende koppeltje.

Dat je elkaar dan nog niet kent. Ik dacht dat iedereen in Wormerveer elkaar kende.
Nou nee , gewoon gezellig niets daten maar gewoon even kennis maken . Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Het zou best kunnen eigenlijk dat ik hem ken zonder dat ik het weet , dat lijkt me best lachwekkend _O-
pi_103049118
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou nee , gewoon gezellig niets daten maar gewoon even kennis maken . Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Het zou best kunnen eigenlijk dat ik hem ken zonder dat ik het weet , dat lijkt me best lachwekkend _O-
Je sluit het niet bij voorbaat uit :P
14 SHADES OF GREY
pi_103049143
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je kent alleen zijn user name natuurlijk :D Ja, dat kan nog een leuke verrassing opleveren.
The view from nowhere.
pi_103049194
quote:

[..]

The girl next door is iets anders dan een grijze muis. Een grijze muis is een saaie suffe doos die liever op de bank gaat zitten breien dan gezellig doen op het terras of in de kroeg.

Een lieve girl next door met een goed hart en een zacht karakter is ongeveer dat waar half mannelijk nederland een moord voor zou doen. Ik twijfel nog tussen een groot zwaard en een speer O+
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103049245
Je zou toch heel raar opkijken dan denk , dat lijkt me wel komisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')