quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is er niemand meer online nu?
Hoe kan je je nou laten wegjagen door de topic comedian Flepke?quote:
Nodig je je zogenaamde ''stalker'' ook uit?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben er weer moest even boodschappen doen alvast voor morgen
Topic is niet boeiend meer, ik kan wel steeds verder scrollen bij zijn naam, maar hij wordt steeds gequotet dus heeft dat niet zo heel veel zin.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe kan je je nou laten wegjagen door de topic comedian Flepke?
Nee als jij het vlekje invloed laat hebben op je toch niet al te hoge zelfbeeld & eigenwaarde dan kan je inderdaad verwachten dat je zo'n gesprek niet om kan zetten in flirten. (de "je" is algemeen bedoeld hoor schatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef mrk.n het volgende:
Ik had gisteren ook een shirt en toen ik ging eten kwam d'r ook een vet vlek op van zo'n sausje. Ik kreeg ook reacties maar die waren niet flirtend bedoeld, Firefly.Het is logisch dat als jij een vlek ofzo hebt op je shirt, er altijd mensen zijn die daar een grap van moeten maken, ernaar moeten vragen enzovoort.
Niet iedereen van het andere geslacht die tegen jou praat, bedoelt het flirtend.
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor hoofd er boven zit he... als Bill Gates er zou zitten met een cola vlek zou die niks horen, als brad pitt er zit dan zitten alle vrouwen er bovenop...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:28 schreef firefly3 het volgende:
Een tijdje terug zag ik weer de discussie naar boven komen over kleding.
Kleding doet niets, totaal niets. Laatst had ik een wit shirt aan en kwam er een enorme vieze cola vlek op. Guess what, vrouwen gebruikten dat als openingszin om me vervolgens beter te kunnen leren kennen.
Kleding heeft niets met versieren te maken. Het woordje versieren moet zelfs verboden worden, want dat betekend dat je "iets moet gaan doen" om haar te "veroveren". Dit is in principe al de verkeerde instelling. Vrouwen ontmoeten is een teamsverband waarbij je beiden aan dezelfde zijde zit.
Als jij met iedere vrouw die jou aanspreekt een flirtend gesprek wilt beginnen, heb je ook niet echt een sociaal leven of wel dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee als jij het vlekje invloed laat hebben op je toch niet al te hoge zelfbeeld & eigenwaarde dan kan je inderdaad verwachten dat je zo'n gesprek niet om kan zetten in flirten. (de "je" is algemeen bedoeld hoor schat)
Hoezo nou weer "iedere" vrouw?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als jij met iedere vrouw die jou aanspreekt een flirtend gesprek wilt beginnen, heb je ook niet echt een sociaal leven of wel dan.
Het verschil weet ik heus wel. Er werd overdreven interesse getoond in mezelf dan de vlek zelf.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef mrk.n het volgende:
Ik had gisteren ook een shirt en toen ik ging eten kwam d'r ook een vet vlek op van zo'n sausje. Ik kreeg ook reacties maar die waren niet flirtend bedoeld, Firefly.Het is logisch dat als jij een vlek ofzo hebt op je shirt, er altijd mensen zijn die daar een grap van moeten maken, ernaar moeten vragen enzovoort.
Niet iedereen van het andere geslacht die tegen jou praat, bedoelt het flirtend.
Het heeft niets te maken met knap zijn, maar met uitstraling. Deze uitstraling kan iedereen krijgen. Zelfs bill gates, maar dan moet hij wel zijn levensstijl omgooien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:12 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor hoofd er boven zit he... als Bill Gates er zou zitten met een cola vlek zou die niks horen, als brad pitt er zit dan zitten alle vrouwen er bovenop...
Beetje een verkapte "kijk mij eens knap zijn! zelfs met cola vlekken komen ze op me af" post.
Een meisje zei tegen gisteren tegen mij ''dat ik het wel kon hebben'' (over die vlek). Is dit volgens jou een flirtende reactie? In mijn ogen niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met knap zijn, maar met uitstraling. Deze uitstraling kan iedereen krijgen. Zelfs bill gates, maar dan moet hij wel zijn levensstijl omgooien.
ik was er niet bij dus weet ik niet hoe haar lichaamstaal was en hoe ze keek enz enz.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Een meisje zei tegen gisteren tegen mij ''dat ik het wel kon hebben'' (over die vlek). Is dit volgens jou een flirtende reactie? In mijn ogen niet.
Dan kom ik maar gewoon even goedenavond zeggen en zie ik het verder allemaal wel.quote:
Zou ook wel fijn zijn als je zou zeggen waarom niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Een meisje zei tegen gisteren tegen mij ''dat ik het wel kon hebben'' (over die vlek). Is dit volgens jou een flirtende reactie? In mijn ogen niet.
Goedenavondquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan kom ik maar gewoon even goedenavond zeggen en zie ik het verder allemaal wel.
Dus: goedenavond!
Dat, dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan kom ik maar gewoon even goedenavond zeggen en zie ik het verder allemaal wel.
Dus: goedenavond!
Ik moet zeggen dat ik ook veel minder geneigd ben om te regeren dan normaal; het topic is gelijk een heel ander topicquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe kan je je nou laten wegjagen door de topic comedian Flepke?
Sinds wanneer ben jij grijs geworden? Sinds wanneer ben jij een muis? En sinds wanneer ben jij dood?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Als een grijze muis een vlek heeft en zich daarbij doodschaamt (zoals ik dus) valt dat op. Als iemand met een knappe kop een vlekje heeft gaat je aandacht er niet naar uit. Is dat een grote vlek, trekt dat toch wel rare gezichten cq opmerkingen aan. In eerste instantie althans, daarna is t, hey, niets aan te doen, vlek zit er, persoon is leuk, boeie
Jawel. Als ze had gezegd dat je 'het wel kon gebruiken' niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zou ook wel fijn zijn als je zou zeggen waarom niet.
Nee, zei ze niet haha.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jawel. Als ze had gezegd dat je 'het wel kon gebruiken' niet.
Wat jij wilt mijn beste kerel.quote:
En wat was haar exacte lichaamshouding & gezichtsuitdrukking voor, tijdens en nadat ze het zei?quote:[..]
Nee, zei ze niet haha.''Je kan het wel hebben'' waren de exacte woorden.
Fijne avond.
Waarom zou dat niet kloppen? Ik ben relatief gezien best wel een grijze muis, uiteraard bij wijze van spreken. The girl next doorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij grijs geworden? Sinds wanneer ben jij een muis? En sinds wanneer ben jij dood?
Oh je bedoeld bij wijze van spreken? Dan klopt het nog niet. Ik val trouwens wel op een nonchanlante vlek hier en daar. Zo menselijk / dierlijk vind ik dat.
Ja jij bent wel een meisje/vrouw die je zonder problemen kan meenemen naar je ouders en voorstellen als je nieuwe vriendin.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kloppen? Ik ben relatief gezien best wel een grijze muis, uiteraard bij wijze van spreken. The girl next door
Jammer, gemiste kans. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:36 schreef mrk.n het volgende:
Geen flauw idee, ik was bezig met mijn vlek.
Dat is ook een manier van versieren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja jij bent wel een meisje/vrouw die je zonder problemen kan meenemen naar je ouders en voorstellen als je nieuwe vriendin.
Je zet thuis de deur open voor alle verloren zielen, dat doen de grijze muizen niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kloppen? Ik ben relatief gezien best wel een grijze muis, uiteraard bij wijze van spreken. The girl next door
Oh ja maar dat was vooral functioneel. En dat gaat meestal wel goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jammer, gemiste kans. Volgende keer beter.
[..]
Dat is ook een manier van versieren.
Heb je op je werk nou nog wat gesprekjes aangeknoopt met vrouwen? Zoja, hoe ging het?
Het uiterlijk. Oh ja, dat. Ik vergat dat het daarover ging.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat ik een warm hart heb maakt mij qua type uiterlijk niet minder gemiddeld. Qua karakter zal ik ongetwijfeld uniek zijn
Is dat positief of negatief?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het uiterlijk. Oh ja, dat. Ik vergat dat het daarover ging.
PS: Even in je fobo gespiekt. Je uiterlijk is ook uniek![]()
Het is vooral logisch, zolang mensen nog niet gekloond kunnen/mogen worden is iedereen zijn of haar uiterlijk uniek.quote:
Dat hoeft natuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef formerjellybean het volgende:
Neem aan positief anders stond er geen lachende smiley
Echt niet ik heb meerdere dubbelgangersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het is vooral logisch, zolang mensen nog niet gekloond kunnen/mogen worden is iedereen zijn of haar uiterlijk uniek.
Voor je kansen bij het andere geslacht qua uiterlijk moet je bij het andere geslacht zijn en er een cijfertje op laten plakken.
Nietszeggend. Vrijwel alles is uniek.quote:
Inderdaad. Cassandra ziet er leuk uit overigens. Een mooie gulle lach. En natuurlijk: het innerlijk rules.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het is vooral logisch, zolang mensen nog niet gekloond kunnen/mogen worden is iedereen zijn of haar uiterlijk uniek.
Voor je kansen bij het andere geslacht qua uiterlijk moet je bij het andere geslacht zijn en er een cijfertje op laten plakken.
Oh leuk. Op naar het volgende koppeltje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
ga trouwens met magnetron een keertje hier in het dorp naar leuk cafe, we wonen beiden in hetzelfde dorp
Nou nee , gewoon gezellig niets daten maar gewoon even kennis maken . Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Oh leuk. Op naar het volgende koppeltje.
Dat je elkaar dan nog niet kent. Ik dacht dat iedereen in Wormerveer elkaar kende.
Je sluit het niet bij voorbaat uitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee , gewoon gezellig niets daten maar gewoon even kennis maken . Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Het zou best kunnen eigenlijk dat ik hem ken zonder dat ik het weet , dat lijkt me best lachwekkend
Je kent alleen zijn user name natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee , gewoon gezellig niets daten maar gewoon even kennis maken . Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Het zou best kunnen eigenlijk dat ik hem ken zonder dat ik het weet , dat lijkt me best lachwekkend
The girl next door is iets anders dan een grijze muis. Een grijze muis is een saaie suffe doos die liever op de bank gaat zitten breien dan gezellig doen op het terras of in de kroeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |