Omdat ik niet durf, Sherlock.quote:
Ja, dat probleem heb ik ook. Liever neem ik de tijd om iemand te leren kennen, ik ben niet zo'n snelle jelle als het om versieren gaatquote:
Dat overdrijven voor mijn gevoel dus ook heel sterk. Of ik volg het hele verhaal niet, maar dat die kaarsen aanstak was al een een drama, dat die niet doorhad dat er een fb/hyves block was ook. Ik zal wel iets missen, maar ik zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:36 schreef mrk.n het volgende:
Ik denk dat je heel erg overdrijft.
En als jij iets typt, moet ik het stukje eerst drie keer overlezen voordat ik helemaal door heb wat er nou daadwerkelijk staat. Ben ik de enige of?
Precies de reden dat ik zijn posts niet eens meer lees.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:48 schreef mrk.n het volgende:
Mensen die zich ergeren aan Flepke (heb R&P feedback gelezen) kunnen er ook voor kiezen om hem te negeren i.p.v. de hele avond en nacht op hem te reageren. Zo raar is het dan ook niet dat hij constant doorgaat, iedereen geeft hem aandacht. Volgens mij vinden jullie het zelf gewoon leuk, anders zat je toch niet een hele avond te verneuken om met iemand die jou zó erg irriteert te discussiëren?
Als we het toch over slechte series hebben, briljante quotes:quote:
En nu een beetje terug krabbelen zeker he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Fiep fill me in, laatste keer was ik al verloofd maar niet met jou
Ik loop achter op schema, ik moet nog gaan slapen, dan moet ik nog een productieve dag hebben en dan zou ik nog uit gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:01 schreef mrk.n het volgende:
Wie gaat er vanavond uit? Of dit weekend?
Ik ga vanavond naar de Three Musketeers, uit weet ik nog niet misschien daarna.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:01 schreef mrk.n het volgende:
Je zit hier de hele nacht quotes neer te plempen en maar klagen op de mensen die niks durvenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik loop achter op schema, ik moet nog gaan slapen, dan moet ik nog een productieve dag hebben en dan zou ik nog uit gaan.
Ik denk dat ik het slapen zondag maar in haal & begin bij het hebben van een productieve dag.
Ik ga Zaterdag naar Spanjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:01 schreef mrk.n het volgende:
Hitler deed ook goede dingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je zit hier de hele nacht quotes neer te plempen en maar klagen op de mensen die niks durven
Zelfs bij mij is er een zekere selectie bij de poort, en jij weet net zo goed als ik dat ik het internet hosselen puur als een leuke uitdaging zie.quote:Ondertussen wel elk fok meisje proberen te hosselen via internet
Wat jij wilt kerel!quote:. Jij kán niet anders dan een hele erge kneus zijn in real life.
Zie hem eens ontkennenquote:Strawberry vindt mij metroseksueel, jij vindt mij gay. Ik ben het echt niet. Kan niet eens.
Whoa, zon, zee, strand & boobiesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga Zaterdag naar Spanje
Jij probeert hier te hosselen omdat je in real life nog nooit een meid hebt aangeraakt, dat is de reden en dat weet je zelf ook. Geen smoesjes gaan bedenken. Jij bent een zielige lelijke onzekere kneus in real life. Je hebt zelfs pua boeken gelezen, dat zegt genoeg. Toon eens wat ballen en spreek een meid aan in real life ipv hier op fok, sukkel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hitler deed ook goede dingen.
[..]
Zelfs bij mij is er een zekere selectie bij de poort, en jij weet net zo goed als ik dat ik het internet hosselen puur als een leuke uitdaging zie.
[..]
Wat jij wilt kerel!
[..]
Zie hem eens ontkennen![]()
Je bent niet heel zeker van je zaak anders zou je dit gedrag niet vertonen. Oh en zoek de definitie van Latent eens op. En laat je eens niet zo kennen.
[..]
Whoa, zon, zee, strand & boobies![]()
Met een date?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar de Three Musketeers, uit weet ik nog niet misschien daarna.
Ach gut wat lief, komt wel goed schatje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij probeert hier te hosselen omdat je in real life nog nooit een meid hebt aangeraakt, dat is de reden en dat weet je zelf ook. Geen smoesjes gaan bedenken. Jij bent een zielige lelijke onzekere kneus in real life. Je hebt zelfs pua boeken gelezen, dat zegt genoeg. Toon eens wat ballen en spreek een meid aan in real life ipv hier op fok, sukkel.
Je omschrijft jezelf.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ach gut wat lief, komt wel goed schatje.
Compensatiegedrag kan voorkomen als je een negatief zelfbeeld hebt, dat je de dingen die je niet (goed) kunt op probeert te vangen door compensatiegedrag. Kan in de vorm van je aandacht richten op de dingen die je wel kunt, maar kan ook door gek te doen, grote bek te geven, overal tegen in te gaan, etc.
Zat ik zelf ook te denken trouwensquote:
Eva Braunquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
En wat heeft hitler nou met versieren te maken?
Ik erger me niet aan hem. Ik vind hem wel grappig. Nu zit hij trouwens vanaf gisteravond, de hele nacht en nu de ochtend op de computer. Ik geloof er niets van dat hij ''zo succesvol' is, het is een kneusje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
tot zover dan mrk.n's poging flupke te negeren...
En wat heeft hitler nou met versieren te maken?
Dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik erger me niet aan hem. Ik vind hem wel grappig. Nu zit hij trouwens vanaf gisteravond, de hele nacht en nu de ochtend op de computer. Ik geloof er niets van dat hij ''zo succesvol' is, het is een kneusje.
Sleep is for those who are broke.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik erger me niet aan hem. Ik vind hem wel grappig. Nu zit hij trouwens vanaf gisteravond, de hele nacht en nu de ochtend op de computer. Ik geloof er niets van dat hij ''zo succesvol' is, het is een kneusje.
Kan je concreet aangeven waarom je hier de hele nacht al aan het posten bent en het blijkbaar zelfs zo verslavend vindt dat je gewoon een nacht slaap overslaat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Sleep is for those who are broke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |