Dat had ik dus ook . Daarom ben ik wel blij dat iemand die ik ken hem ook na dit akkefietje verwijderd heeft , dus dat als ik uitga en hij er is dat er dan wel mensen zijn die ervan weten en hem ook uit mijn buurt houden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tering, jelly, wat een mafketel. Bizar gewoon hoe iemand zo kan zijn, tis net een filmpersonage uit een slechte film.
Ik ben blij dat ik niet zulke mensen achter me aan heb, de mensen die ik ken zijn gelukkig wel normaal (al of niet met rugzakje).
Ben je me nu al vergeten? Ik dacht dat mijn geheugen slecht wasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben blij dat ik niet zulke mensen achter me aan heb, de mensen die ik ken zijn gelukkig wel normaal (al of niet met rugzakje).
Ik ken nog een vrouw, bij haar in de flat woont zo'n einzelganger. Die heeft volgens haar gezegd dat als ze gaat verhuizen, hij gewoon mee verhuisd -_-quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook . Daarom ben ik wel blij dat iemand die ik ken hem ook na dit akkefietje verwijderd heeft , dus dat als ik uitga en hij er is dat er dan wel mensen zijn die ervan weten en hem ook uit mijn buurt houden.
Nee op het moment niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Morgen heloef
Nog andere meiden in je vizier?
En je komt zeker ook nooit mooie meisjes in bijvoorbeeld het OV tegen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee op het moment niet.
Buiten de acteursopleiding is onze school nou niet echt een broedplaats van mooie meisjes.
Niet weer de OV tip.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
En je komt zeker ook nooit mooie meisjes in bijvoorbeeld het OV tegen?
En waarom hing jij gister niet hitsig in mijn PM/DM panelen?quote:
Waarom wel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
En waarom hing jij gister niet hitsig in mijn PM/DM panelen?
Beter iedereen te vriend houden inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lief, maar lame.
Ik zou er ook altijd voor mijn vrienden zijn, maar omdat zij problemen met iemand hebben ga ik er niet ineens ook problemen mee hebben, zolang die niets extreems doet.
Bijna heel vrouwelijk fok deed het. Was klaarblijkelijk reden toe. Vanavond rebound.quote:
Zelfoverschatting is je niet vreemd hequote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bijna heel vrouwelijk fok deed het. Was klaarblijkelijk reden toe. Vanavond rebound.
Oh, dan heb je het druk zat toch.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bijna heel vrouwelijk fok deed het. Was klaarblijkelijk reden toe. Vanavond rebound.
Heey Flepke, ze speelt hard to get! Je hebt haar al helemaal ingepakt. Nu nog even facebook regelen en je bent de man !!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan heb je het druk zat toch.
Als ik vanavond niet uit zou gaan had ik overwogen om het voorbeeld van al die andere vrouwen te volgen, maar helaas.
Hoe is het met jou, Cassandra?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Fiepje zit overduidelijk in het verkeerde topic, hier is hij niet zo populair. Misschien toch maar verhuizen naar ONZ.
Ik heb 'savonds wel wat beters te doen
Jij snapt die vrouwtjes wel he, zoals jij mij meteen doorhebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heey Flepke, ze speelt hard to get! Je hebt haar al helemaal ingepakt. Nu nog even facebook regelen en je bent de man !!
Wat!? het is al donderdag, ik heb helemaal geen tijd voor jou.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan heb je het druk zat toch.
Als ik vanavond niet uit zou gaan had ik overwogen om het voorbeeld van al die andere vrouwen te volgen, maar helaas.
Tientallen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
En je komt zeker ook nooit mooie meisjes in bijvoorbeeld het OV tegen?
Haha jij snapt duidelijk niet dat mijn swagger (mede dankzij dit topic) mijn pm/dm box doet overstromen (zowel letterlijk als figuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Fiepje zit overduidelijk in het verkeerde topic, hier is hij niet zo populair. Misschien toch maar verhuizen naar ONZ.
Och gut, arm schaap, dan stuur je die foto's & verlovingssring maar 's-middgags via post hoor.quote:Ik heb 'savonds wel wat beters te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |