Er zijn er ook veel die een God aanbidden dus waarom ook niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:28 schreef Floxcie het volgende:
Vinden jullie het normaal on Satan te aanbidden?
Red jezelf nu het nog kanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:28 schreef Floxcie het volgende:
Vinden jullie het normaal on Satan te aanbidden?
Beide kan toch ook?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:35 schreef Dven het volgende:
Nou hè! Ze moeten je vast een hoop lol in het leven ontnemen. Stenigen of op vuurstapels gooien!
Alleen als je ze daarvoor vierendeelt.quote:
Dat mag zo zijn, maar de oorsprong is echt ziek. Geen cadeau's van Sinterklaas dit jaar!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:41 schreef ayumu het volgende:
Emos zijn helemaal niet kut ze zijn lief, knap en schattig
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:48 schreef ayumu het volgende:
[..]
Hetero's altijd leuk als ze in de ochtend langs je wakker worden... En hard weg rennen
WTF moet ik daarvan maken? Je hebt toch liever een meisje vuile Satanistisch kakakind.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee, we vinden emo's
mij emo noemen
Ik heb een nieuw doel in mij leven gevondenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:52 schreef Floxcie het volgende:
[..]
WTF moet ik daarvan maken? Je hebt toch liever een meisje vuile Satanistisch kakakind.
[ afbeelding ]
ayumu zei het heel duidelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:52 schreef Floxcie het volgende:
[..]
WTF moet ik daarvan maken? Je hebt toch liever een meisje vuile Satanistisch kakakind.
[ afbeelding ]
Zwakke mannenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ayumu zei het heel duidelijk
vrouwen
mannen die zich onderwerpen aan vrouwen![]()
![]()
Als Jessequote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik vind die mietjes anders ook wel wat hebben
die piepen vast ook
Capslock is een teken van zwakte proberen te overheersen terwijl je weet dat het gaat verliezenquote:
IK BEN MOBIEL, DIE HEEFT GEEN CAPSLOCK LOL WHITETRASH NIGGA.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:56 schreef ayumu het volgende:
[..]
Capslock is een teken van zwakte proberen te overheersen terwijl je weet dat het gaat verliezen
bah,hangen nu alquote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:57 schreef Floxcie het volgende:
Holaa, ik zou haar wel 10 keer geven. #datdanweerwel tweetfags
[ afbeelding ]
WTF ben je nou?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en die neuken we dan ook kapot![]()
Doe maar schelden piepmuisquote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:58 schreef Floxcie het volgende:
[..]
IK BEN MOBIEL, DIE HEEFT GEEN CAPSLOCK LOL WHITETRASH NIGGA.
10 keer?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:59 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Daarom ook maar 10 keer, dat is alles weer goed.
Die blijven hangen die wijvenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
10 keer?
wij hebben lekker wegwerp-emo's
die zijn er niet in vrouwelijke variant
je was gewaarschuwdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:01 schreef Floxcie het volgende:
JULLIE ZIJN NET HITLER 2.0 X UNLIMITED!!!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb je je eigenlijk wel in deel 1 verdiept?
wij geven niet op
en we zijn godverdomme geen emo's
Nee nog niet helemaal maar dat merk je morgen vroeg wel, Zet je potje vaseline maar alvast klaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:23 schreef Floxcie het volgende:
Ik kan nu met een gerust hart slapen.
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:29 schreef Floxcie het volgende:
WAT IS DIT!? AL MIJN LIEVE WOORDEN + TOM & JERRY VOOR NIKS.
dat valt niet te ontkennenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ja, als je mond vol zit gaat praten zo moeilijk,
Snoeihard jonge maar dan ook snoeihard!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat valt niet te ontkennen
arme jongen gaat wat beleven
z'n loopje zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:32 schreef ayumu het volgende:
[..]
Snoeihard jonge maar dan ook snoeihard!
Die gaat waggelend naar huis als een penguin. Kwak piep kwak piep...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
z'n loopje zal nooit meer hetzelfde zijn
met maar 1 liedje in z'n hoofd:"ik ben vandaag zo vrolijk homo,zo vrolijk homo"quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:33 schreef ayumu het volgende:
[..]
Die gaat waggelend naar huis als een penguin. Kwak piep kwak piep...
Nope what what in the butt!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:37 schreef welkominspace het volgende:
[..]
met maar 1 liedje in z'n hoofd:"ik ben vandaag zo vrolijk homo,zo vrolijk homo"
Nou kom ik over alsof ik een bruut mannetje ben maar ik ben ook heel lief hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die zal de eerste 3 weken niet geloven dat ie nog een kont overheeft
als je erna in slaap valt zeker?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:45 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nou kom ik over alsof ik een bruut mannetje ben maar ik ben ook heel lief hoor!
Ik ben net een teddybear maar dat ik niemand merken in het beginquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als je erna in slaap valt zeker?
nou nou, een echte gentlemanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik ben net een teddybear maar dat ik niemand merken in het begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |