De platina regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kon het niet laten.Het was allemaal te toevallig.
Ja heb beetje problemen met meerdere persoonlijkheden enzo sorryquote:
Jij wel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heeft bijna niemand ze gezien.
Ja, je mag morgenvroeg wel wat vrolijker kijken hoor met je uggsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:21 schreef coban het volgende:
[..]
Ja heb beetje problemen met meerdere persoonlijkheden enzo sorry
Ik maak wel openbaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dm je adres ff dan gaan we vanavond nog eeuwig samen zijn!
Zeer gevoelige info was datquote:
Oeh, die ook ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja en die van mij, met jouw naam.
Ja? Maar boos kijken is altijd zo leuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja, je mag morgenvroeg wel wat vrolijker kijken hoor met je uggs.
dit adres komt niet overeen met het reeds bekende adres. please try again.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ik maak wel openbaar
Udowustraat 77
Ikaabidcobanplaats
7638 BB
NOU JA ER IS BRANDquote:
Wat een leugenaar die googlequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dit adres komt niet overeen met het reeds bekende adres. please try again.
Boterbartquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ik maak wel openbaar
Udowustraat 77
Ikaabidcobanplaats
7638 BB
Ja dan welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien is ie een geest. dan zou het logisch zijn denk ik?
erg he! het enige wak daardoor nog wil is de lapoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
Oh ik erger me kapot aan dat voordat je reageert; geen lapo
NOU IK WAS FRIKADELLE IN DE FETPAN AAN HET SETTE EN INEENS DIK VUUR ENZO JA TOG IK BEN EGT FF DE WEG KWYT WAT MOET IK NU DOEN DAN OUWEquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HALLO HALLO DIT IS DE BRANDWEER, WAT IS HET PROBLEEM?
Ik oookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
Oh ik erger me kapot aan dat voordat je reageert; geen lapo
water en heet vet is wel een leuk experiment.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
NOU IK WAS FRIKADELLE IN DE FETPAN AAN HET SETTE EN INEENS DIK VUUR ENZO JA TOG IK BEN EGT FF DE WEG KWYT WAT MOET IK NU DOEN DAN OUWE
pettycoatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:25 schreef Patje1987 het volgende:
HIER SPREEKT DE KAT, IK ZIT IN DE BOOM.
HALLO HALLO, DIT IS DE POLITIE, IK HOORDE TOKKIE-ACTIVITEIT, IDENTIFICEER UZELF.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
NOU IK WAS FRIKADELLE IN DE FETPAN AAN HET SETTE EN INEENS DIK VUUR ENZO JA TOG IK BEN EGT FF DE WEG KWYT WAT MOET IK NU DOEN DAN OUWE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |