En Wilders is niet geblondeerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef Durnstic het volgende:
Dibi zei dat islam en democratie prima samen gaan, haha. En water gaat heel goed samen met vuur.
Ik zou snel een enkeltje Dagestan voor Dibi regelen, de laatste keer dat ik daar op vakantie kon ik veilig in mijn uppie rondwandelen. Heb zelfs ontvoerders getaserd...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef Durnstic het volgende:
Dibi zei dat islam en democratie prima samen gaan, haha. En water gaat heel goed samen met vuur.
Yep, you can see clearly now.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
Zie ik daar nou Leen Huizert aan tafel
Ik had al niet verwacht dat je met een voorbeeld zou komen waarin islam en democratie wel goed samengaan, maar dat je het kapsel van een politicus erbij zou betrekken maakt wel heel erg pijnlijk duidelijk dat je de discussie niet op inhoud kunt winnen.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:19 schreef Specularium het volgende:
Goed verhaal van Dibi.
Is al de tweede keer dat ik het met hem eens ben.
Nee hij moet voor de Moslims opkomen, want zij hebben op hem gestemdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:19 schreef UncleDolan het volgende:
Mag Dibi niet z'n eigen mening hebben..pff
Oh sorry. Had niet door dat er sprake van een discussie was toen je jouw idiote one-liner postte. Ik dacht dat je gevoel voor humor had toen je dat schreef. Nogmaals mijn excuses. Hopelijk heb ik volgende keer als je zo'n onzin je toetsenbord uit krijgt beter door dat jij het serieus meent.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef Durnstic het volgende:
Ik had al niet verwacht dat je met een voorbeeld zou komen waarin islam en democratie wel goed samengaan, maar dat je het kapsel van een politicus erbij zou betrekken maakt wel heel erg pijnlijk duidelijk dat je de discussie niet op inhoud kunt winnen.
Dibi is een prima vent.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Duidelijk en goed verhaal van Dibi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |