Bij het gebrek aan symmetrie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar leg je de grens? Bij een voet?
XM, grijp je kans!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:55 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, dus allebei de benen mag weer wel.
*zakmesje zoektquote:
Huh, jij eet 4x per dag warm?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:03 schreef _aurum_ het volgende:
die amputeer een been opmerking![]()
Sterkte Sigme!
Lijstje:
O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel+ kip
L: rijst, kip en groente
T: kwark/bessen/havermout en nootjes
D: zoete aardappel, kip, guacamole en tomaat
S: benen én cardio
T: zoete aardappel, biefstuk en paprika
T: kwark
Leuk, dan probeer ik werk af te zeggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm Slankmeet, twijfeltwijfel..zou ik de pijnbank afzeggen?
Extra kcals verbranden met zagen natuurlijk!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat zet zoden aan de dijk!
Slankmeet / pijnbank, potato potatoequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm Slankmeet, twijfeltwijfel..zou ik de pijnbank afzeggen?
Goed gereedschap is onontbeerlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat zet zoden aan de dijk!
Ik zie een transportoplossingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil ook!!Maar moet het even afstemmen met mijn concert gezelschap!
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar goed! Dinsdag 18e, vanaf een uur of 18/19, happen + drankjes in Utreg.
Slachtoffers so far:
Perruche, Goodbye, XM
Misschien: uniek, pandaetcetera, phaidra
* anna82 Trekt haar conclusiesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar goed! Dinsdag 18e, vanaf een uur of 18/19, happen + drankjes in Utreg.
Slachtoffers so far:
Perruche, Goodbye, XM
Misschien: uniek, pandaetcetera, phaidra
Awww!quote:
Whoops!quote:
Misschien heb ik een connectie voor de heenweg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Awww!
Iemand die langs H'veld rijdt?
Het is die van seizoen 7, ben aan het inhalen. Vind het wel heel vervreemdend en lichtelijk irritant, maar ik kan deze aflevering toch niet overslaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef conleche het volgende:
Gaan ze weer zingen bij Greys?Of is het nog die ene van vorig seizoen?
Megavideo? Novamov!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef anna82 het volgende:
Oh suck, ik zat midden in de Glee meets Grey's aflevering en nu heb ik te veel free tv achter elkaar gekeken en mag ik niet verder.2
Ik was een aansluitertje rond zevenen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Whoops!sorry
Was je al zeker, of nog een misschiennetje?
Ik ga even kijken wat ik allemaal heb staan voor di-middag en woensdagmorgen want vermoed niet dat ik vroeg thuis ga zijn danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien heb ik een connectie voor de heenweg.
Ik kan gewoon switchen? Thanks!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Megavideo? Novamov!
--> Project Free TV
quote:
Wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:18 schreef loveli het volgende:
Zoek de fout afvaller
http://link.marktplaats.nl/481470264
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, GeeBeetje, Anna, Uniek en Ml heb ik nog nooit gemieterd! Mieters
Sockshare is ook wel primaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal de links die van novamov zijn, die kun je ook fatsoenlijk doorspoelen en laden over het algemeen prima!
Ik zie niks belangrijks op dinsdagavond en derhalve geen belemmeringquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb 2 afspraken staan 1 eind di-middag en 1 woensdagmorgen en beide belangrijk dus sorry
Andere keer en dan een niet werkdag
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zie niks belangrijks op dinsdagavond en derhalve geen belemmering.
Meet je mee?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie nog tips nodig voor een restaurant in Utrecht? Ik woon er namelijk
Heej.. den draeck voldeed wel een beetje aan die eisen..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
In het centrum, leuk geprijsd, bestand tegen een stel malloten.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
In het centrum, leuk geprijsd, bestand tegen een stel malloten.
Ik weet niet of ik dat durf, post hier immers pas sinds gisterenquote:
Dat is leuk er zit ook een fijne Griek.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Heej.. den draeck voldeed wel een beetje aan die eisen..
Ik ken jou ook nog nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf, post hier immers pas sinds gisteren
Daaromquote:
Neehoor niet iedereenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
DaaromWil best wel een keer meeten later, maar jullie kennen elkaar allemaal al en dan is het een beetje raar als ik daarbij zit
De Zakkendrager in de Zakkendragersteeg (5 minuten van het station) vind ik altijd wel leuk. Goed eten en niet al te duur
In ieder geval van internetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neehoor niet iedereen
Ouzeri ToSteki is
Maahaaaar... Jij lurkt al een tijd! Dussss.... jij kent ons allemaal alquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
In ieder geval van internet
Ouzeri ToStek ken ik niet volgens mij
Dat is liefquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maahaaaar... Jij lurkt al een tijd! Dussss.... jij kent ons allemaal alTijdens de meet zouden wij (als ik zou komen
) dus juist zenuwachtig moeten zijn, want wij kennen jou nog niet
Welkom trouwens
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
De meet hierna is een midwinterbarbecue bij mij thuis
Welterusten popje!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga trouwens naar bed. Slaap lekker iedereen
En jij!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook, morgen mag ik weer vergaarderen.
Hoe tof klinkt dat!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik lees pas sinds gisteren mee hoorquote:
Ik wil 't echt gaan doen overigens, op 21 december. Wel even zien wie er dan allemaal van vrienden enzo nog hier in de buurt zijn.quote:
Nou, hier dus.quote:
Daar is die reeksenfunctie dan wel weer heel hendig voor! Gewoon bij 1 beginnen en elke keer doorklikken!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef loveli het volgende:
[..]
O, dan heb je nog wel wat terug te lezen.
Behalve dat je zin niet helemaal klopt, ik kan niet ivm werk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil 't echt gaan doen overigens, op 21 december. Wel even zien wie er dan allemaal van vrienden enzo nog hier in de buurt.
Damn, wat zat er in jouw eten vanavond?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Slechts ruim 1600 topicsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef loveli het volgende:
[..]
al ge-edit!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Behalve dat je zin niet helemaal klopt, ik kan niet ivm werk.
Wel een gaaf ideequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wil 't echt gaan doen overigens, op 21 december. Wel even zien wie er dan allemaal van vrienden enzo nog hier in de buurt zijn.
[..]
Nou, hier dus.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Damn, wat zat er in jouw eten vanavond?![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Me needs!
Zit nu ivm choco-needs het kerstpakket te plunderen dat ik aan Co zou geven![]()
Co, je krijgt die van dit jaar! Promise! En voordat 'ie compleet over de datum is
Ja, van drie nepferrero's, 5 chipjes, 1 choco koffieboontje en een klein hapje meringue. 't Is niet echt heel lekker.quote:
Ik woon ook in Utrecht. Waar woon je ergens?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie nog tips nodig voor een restaurant in Utrecht? Ik woon er namelijk
Phaidra, ik moet werken tot6 en om 8 uur combat... evt wel vrijdag of het weekend overdag, misschien, misschien ben ik druk bezig met het goedmaken?quote:Perr . Tof initiatief voor komende dinsdag, denk niet dat ik kan, maar hou het in gedachten. Perr, heb je morgenmiddag tijd voor een drankje?
In Pijlsweerd, naast Oudenoordquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik woon ook in Utrecht. Waar woon je ergens?
Ik kan trouwens http://www.degoedheyd.nl/ en http://www.deheerenvanleeuw.nl/ van harte aanbevelen.
Lijstje voor morgen:
O: smootie yoghurt banaan sinaasappelsap
T: wortels
L: zelfde tonijnsalade als gisteren
T: gekookt ei
S: 6 km hardlopen, grondoefeningen
D: bami met kip, veel groente, ei en satesaus
T: gerookte kip
http://www.ouzeritosteki.nl/quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
In ieder geval van internet
Ouzeri ToStek ken ik niet volgens mij
Ik ook en ik zou ook niet zo maar iets aanbevelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:00 schreef Perruche het volgende:
Ik wil graag een restaurant met lekker eten, niet prefab spul. Ik ben een eetsnob
Snob hier: foei!quote:Of de mac
Hoezo, jij trakteert toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perr, we moeten wel ook rekening houden met evt mensen met nog geen dikke baan.
Nu echt slapen!
Eetsnob en Mac in 1 zinquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:00 schreef Perruche het volgende:
Ik wil graag een restaurant met lekker eten, niet prefab spul. Ik ben een eetsnob
Of de mac
Nu slapen, tot morgen!
Ah ok, dat ken ik wel. Kom voor mijn werk veel in de Nijenoord. Ik woon in Lombok.quote:
Dit zijn zeker restaurants om iets te vieren. Aanrader is het verrassingsmenu. Je kunt dan wel aangeven waar je niet van houdt. Bij de heren van leeuw hebben ze ook een lekker en niet duur wijnarrangement. Bij de Goedheyd weet ik dat niet.quote:Ken beide restaurants niet, ga het checken. Wil binnenkort met mijn vriend uit eten als we een maand gestopt zijn met roken
^^quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, als je dan toch crap gaat eten kun je net zo goed bij de Mac gaan eten..
*kijkt naar crap*quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, als je dan toch crap gaat eten kun je net zo goed bij de Mac gaan eten..
Wel even door de Brita gehaald?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wacht de plannen wel af en ga nu slapies doen!
Morgen wordt vast een goeie dag, ik voel het aan m'n water![]()
En dát wilde je mij geven?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, van drie nepferrero's, 5 chipjes, 1 choco koffieboontje en een klein hapje meringue. 't Is niet echt heel lekker.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zat eigenlijk al vol na 2 burritos en heb de derde toch maar voor een groot deel opgegeten, want hij was zó lekker![]()
Restje ga ik nu zo echt weggooien
Niet weggooien! Morgen koud bij de lunch doen. Koude burrito'squote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zat eigenlijk al vol na 2 burritos en heb de derde toch maar voor een groot deel opgegeten, want hij was zó lekker![]()
Restje ga ik nu zo echt weggooien
Ja, nee, het is echt een héél klein stukje, afgekloven (elke keer nog een klein hapje eraf)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet weggooien! Morgen koud bij de lunch doen. Koude burrito's
Bedoel je de HU Nijenoord? Daar woon ik zowat naastquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah ok, dat ken ik wel. Kom voor mijn werk veel in de Nijenoord. Ik woon in Lombok.
[..]
Dit zijn zeker restaurants om iets te vieren. Aanrader is het verrassingsmenu. Je kunt dan wel aangeven waar je niet van houdt. Bij de heren van leeuw hebben ze ook een lekker en niet duur wijnarrangement. Bij de Goedheyd weet ik dat niet.
LB jij hierquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, jij hier!
Nog netjes gestopt met roken?
Goed hoor!! En gezonder eten is sowieso goed natuurlijk. Ik heb wel veel geleerd toen ik me er een beetje ging verdiepen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
LB jij hier![]()
![]()
Yep, nu 1,5 week gestopt met roken en gaat superVolgende stap is nu gezonder eten
En nog weet hij het voor elkaar te krijgen om 25 minuten later weg te rijden dan de nórmale tijd. Dus is hij alsnog een half uur later thuis dan normaalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, vliegtuig van Mr.Mo is al geland, 25 minuten te vroeg!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
* anna82 & Puff Trekt haar conclusies![]()
Wat vroeg!quote:
Jammer! Voor mij lukken de overige dagen niet denk ik, maar anders stuur ik je wel wat op fbquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:59 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Pump was leuk
[..]
Phaidra, ik moet werken tot6 en om 8 uur combat... evt wel vrijdag of het weekend overdag, misschien, misschien ben ik druk bezig met het goedmaken?
en daarna doen we hier een mid zomer feest!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe is het aan het front?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:57 schreef Perruche het volgende:
Oeh jaanipaevhoe heet dat in Zweden, Jagar?
En het was maar een grapje hoormaakt me niet zoveel uit waar we gaan als ze maar lekkere wijn hebben!
Goedemorgen
Midsommarfesten? Gok ik?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:57 schreef Perruche het volgende:
Oeh jaanipaevhoe heet dat in Zweden, Jagar?
in het ests denk ik.quote:
Nee, hoe zeg ja dat in het zweeds? In estland vieren ze jaanipaev, oftewel st. johns day in de langste dag van het jaar. Of is dat iets anders dan midzomerdinges?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in het ests denk ik.
Hier is alles okay. Het is koud buiten, het vroor vanmorgen nog toen ik naar het werk fietste. Maar, ik vertik het om de wnterjas aan te doen, die doe ik pas in november aan.
Ja was echt fijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fijn dat ze zo vroeg waren Syrena! Meestal komen ze pas heel laat en durf je de hele ochtend niet naar de wc.
Ja, in het zweeds zijn het gewoon de midsommarfesten. Verder word er niets bijzonders gevierd..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, hoe zeg ja dat in het zweeds? In estland vieren ze jaanipaev, oftewel st. johns day in de langste dag van het jaar. Of is dat iets anders dan midzomerdinges?
Dan als tussendoortjes: banaan, peer, druiven, kipfilet, ei met ham zonder brood of cracker, handje noten... er is heus meer dan crackers en brood of zuivel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:10 schreef NutKees het volgende:
Ik kan niet tegen zuivel, daar ga ik van ruften als een meleijer.
Meldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:12 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Ik heb me verslapen![]()
En nog steeds ben ik niet op gang
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:27 schreef Perruche het volgende:
Oh en dat restaurant ziet er top uit
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ow! Dat zou leuk zijnMaar ik kan dan niet
Hopelijk heeft het geholpen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ook goedemorgen. Hier stress, dus ik heb heel rustig aan gedaan vanmorgen en ben een kwartiertje wezen wandelen.
^^quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:27 schreef Perruche het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:27 schreef Perruche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:57 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben gigantisch aan het woggen. Ik moet een brief schrijven naar een leverancier, dat we op z'n zachtst gezegd niet zo blij zijn met hun product en dat eerdere beloften niet zijn nagekomen. Maar da's nog niet zo makkelijk.
IT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:57 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben gigantisch aan het woggen. Ik moet een brief schrijven naar een leverancier, dat we op z'n zachtst gezegd niet zo blij zijn met hun product en dat eerdere beloften niet zijn nagekomen. Maar da's nog niet zo makkelijk.
Hulp nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
PM-box weer uitkomtquote:
* boks *quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:12 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Ik heb me verslapen![]()
En nog steeds ben ik niet op gang
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:
oooohhhh...
Ik doe een project met zes andere mensen. Een van de vrouwen in het project heeft zo last van e-mail diaree. Gisteravond tussen 9 en 10 heeft ze al 6 emailtjes gestuurd, en vandaag alweer 3. En dan reply to all, maar ondertussn 'Dear Anne.."
Zo gillend gek word ik ervan...
Zo laat werken nog?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:
oooohhhh...
Ik doe een project met zes andere mensen. Een van de vrouwen in het project heeft zo last van e-mail diaree. Gisteravond tussen 9 en 10 heeft ze al 6 emailtjes gestuurd, en vandaag alweer 3. En dan reply to all, maar ondertussn 'Dear Anne.."
Zo gillend gek word ik ervan...
blijkbaar. Wat me het meeste irriteert is dat ze alles ook gwoon in 1 email had kunnen zetten, ipv elke keer als ze iets bedacht emailen. Dan had het me niet uitgemaakt dat ik ze ook kreeg. Ik zit nu te denken om terug te mailen, en iets semi-sarcastisch te zeggen over ' thanks for all your emails'...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zo laat werken nog?
Ik herken het, krijg zo vaak mail dat gewoon naar iedereen gestuurd wordt en eigenlijk niet voor mij
Ik heb ook heel veel zin om dinsdag naar Utrecht te komen. Maar het gaat echt niet lukkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en ik besluit net dat ik mee ga dinsdag![]()
Gezellig!
Zou dat het projectresultaat echt ten goede komen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
blijkbaar. Wat me het meeste irriteert is dat ze alles ook gwoon in 1 email had kunnen zetten, ipv elke keer als ze iets bedacht emailen. Dan had het me niet uitgemaakt dat ik ze ook kreeg. Ik zit nu te denken om terug te mailen, en iets semi-sarcastisch te zeggen over ' thanks for all your emails'...
Deels.quote:
Nee, dus ik heb het ook niet gedaan. Ach ja, ik stop maar met me er druk over maken. Er zijn belangrijkere dingen om me druk over te maken, denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou dat het projectresultaat echt ten goede komen?
Woon jij in h'veld of Anna? *nieuwsgierig is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Awww!
Iemand die langs H'veld rijdt?
Den Draeck is ook heel tof heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen... Zo even bijlezen. Over restaurants in Utrecht: wat ik heel leuk vind is Boslust, in de Mariastraat. Wel niet heel goedkoop, hoofdgerechten beginnen denk ik bij 15 euro, maar het eten is wel lekker. Als je wel goedkoop wilt kun je altijd nog naar de Stairway.
Als je van knaagdieren houdtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Den Draeck is ook heel tof heb ik van horen zeggen.
Dus eigenlijk nog steeds een beetje crisis?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:59 schreef Perruche het volgende:
Geen ideeik was al weg toen hij wakker werd. Ook een beetje expres natuurlijk, had geen zin in confrontatie. Thanks for asking
Maar gisteravond heb ik gewoon normaal gedaan en hem een knuffel gegeven. Als hij stom wilt doen moet hij dat zelf weten ik ga er niet in meewant ik vind hem heel lief
die vrouw valt in jouw allergie zone.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
blijkbaar. Wat me het meeste irriteert is dat ze alles ook gwoon in 1 email had kunnen zetten, ipv elke keer als ze iets bedacht emailen. Dan had het me niet uitgemaakt dat ik ze ook kreeg. Ik zit nu te denken om terug te mailen, en iets semi-sarcastisch te zeggen over ' thanks for all your emails'...
Ik vind hem geweldig! Rotkat te mauwenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:52 schreef loveli het volgende:
Boslust heeft een beetje een baggersite.
Bij de Stairway heb ik de laatste keer nog best okee gegeten!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Den Draeck is ook heel tof heb ik van horen zeggen.
Inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:52 schreef loveli het volgende:
Boslust heeft een beetje een baggersite.
In het bos, in het bos...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig! Rotkat te mauwenSkeele indiaan erbij
En schieten met bananen!quote:
Maar als je allebei boos op elkaar blijft kom je ook nergens, op gegeven moment moet een van de twee toch de vredespijp aanbieden, om in Indianentermen te blijven.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:56 schreef loveli het volgende:
Wij vinden 'em niet heel lief. Wij vinden 'em vervelend, kinderachtig en verwend en hij heeft een pak slaag nodig in plaats van een knuffel. Stom gedrag moet je niet belonen. Dat werkt bij honden net zo min als bij mannen.
Ooit was op de BBC een relatiecoachachtig iets. Een echtpaar, de vrouw een oortje in en een hondentrainster vertelde wat ze moest zeggen tegen die man.
"geef hem een opdracht om uit te voeren"
*man zet na het commando braaf zijn gebruikte bordje op het aanrecht*
"nu moet je hem belonen"
Waarop de vrouw haar man goedkeurend toesprak en een schouderklopje gaf, de man rustig zijn krantje verder las en de relatie was gered.
Klopt, alleen deze wekt de indruk dat 'ie al veel te lang stom doet en z'n hoofd uit z'n aars moet halen om de zaken een beetje in perspectief te kunnen zien. Verder ben ik heel erg voor lieb so lang du lieben kannst.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:03 schreef Mini. het volgende:
[..]
Maar als je allebei boos op elkaar blijft kom je ook nergens, op gegeven moment moet een van de twee toch de vredespijp aanbieden, om in Indianentermen te blijven.
Iedereen doet toch weleens stom.
quote:
Waarom niet?quote:
quote:
Kwam niet buiten omdat het geen werkwoord mocht zijnquote:
Mooi he? Hoort hierbij en als ik in de mood ben kan ik erop jankenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:08 schreef Perruche het volgende:
loveli
![]()
Wel een mooie tekst trouwens!
Ik woon er nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:49 schreef Mixende_match het volgende:
Goeiemorgeeeeee
[..]
Woon jij in h'veld of Anna? *nieuwsgierig is.
Is er geen enkele manier om uit te vinden of het vooral een schuldenlast is of niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:17 schreef Ml-etje het volgende:
Pff hoop dat je nooit als erfgenaam wordt aangewezen..
Optie 1 - aanvaarden van alles (ook schulden)
Optie 2 - benificair aanvaarden (kost geld en een rechtbankbezoekje)
Optie 3 - verwerpen (kost geld en rechtbankbezoekje)
Onze Optie 4 - Negeren...
Er is niemand die het op papier wil zetten, zelfs de notaris niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is er geen enkele manier om uit te vinden of het vooral een schuldenlast is of niet?
OOhh, haha okee, ik dacht, omdat er staat of er iemand langs komt, dus ik dacht dat iemand er dan vast woontquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik woon er nietmaar Anna ook niet
Was jij dat pas ook niet? is dit hetzelfde? of weer een nieuwe hahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:17 schreef Ml-etje het volgende:
Pff hoop dat je nooit als erfgenaam wordt aangewezen..
Optie 1 - aanvaarden van alles (ook schulden)
Optie 2 - benificair aanvaarden (kost geld en een rechtbankbezoekje)
Optie 3 - verwerpen (kost geld en rechtbankbezoekje)
Onze Optie 4 - Negeren...
Nee dat mogen ze niet, ze hebben nog altijd een handtekening nodig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef MarMar het volgende:
Wordt optie vier niet vertaald naar optie 1?
Hetzelfde, heb het nu goed uitgezocht en wat info ingewonnen bij een ex medestudent en het is hier best lastig geregeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Was jij dat pas ook niet? is dit hetzelfde? of weer een nieuwe haha
Tussen de regels door is het verstandiger om het te laten lopen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er is niemand die het op papier wil zetten, zelfs de notaris niet.
Of vooral de notaris nietdie durfde het wel mondeling te zeggen maar in zijn schriftelijke versie bleef hij weer "zweven"
Nee, dat hoeft niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:21 schreef MarMar het volgende:
Dat scheelt, tsjah.. als ze het niet willen zeggen, zou ik al gaan denken dat er vast schulden achter steken.
Daar kan je spijt van krijgen en dan kan je het beter verwerpen. Dan kunnen eventuele toekomstige schuldeisers ook niet bij jou aankloppen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Tussen de regels door is het verstandiger om het te laten lopen?
We kennen deze notaris nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:23 schreef Perruche het volgende:
Ml, ik heb benificiair aanvaard maar hoefde niet naar de rechtbank hoor. Ook heb ik een goede notaris maar in Limburg. Over het algemeen als je een betrouwbare hebt, kan je wel ervanuit gaan dat wat ze zeggen waar is. Maar addertje onder het gras kan altijd.
Ja we hebben dat ook gemeld dat we hier geen behoefte aan hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Tussen de regels door is het verstandiger om het te laten lopen?
Dat kunnen ze niet totdat jij een formulier tot aanvaarden hebt getekend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Daar kan je spijt van krijgen en dan kan je het beter verwerpen. Dan kunnen eventuele toekomstige schuldeisers ook niet bij jou aankloppen.
Dat is het hem nu juist we hebben geen zin er 1 cent in te steken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:27 schreef Perruche het volgende:
Ml dan zou ik het verwerpen. Mocht er iets aan de strijkstok hangen voor jullie is dat jammer maar dan heb je niet de "hassle" ervan.
Verder kostte benificiair mij (geloof ik) 200 euro inclusief alles.
Dat weerhoudt ze niet altijd. Ik heb benificiair aanvaard en heb ook het nodige te stellen gehad, tot 2 jaar na dato en het moment van bijna een burnoutquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet totdat jij een formulier tot aanvaarden hebt getekend.
Dat idee krijgen wij bij deze ook, telefonisch iets beloven en toch niet doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:27 schreef loveli het volgende:
Laatste notaris met wie ik te maken had was een incompetente dweil.
Dan geef je aan dat je het verwerpt en ben je ervan af? ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist we hebben geen zin er 1 cent in te steken.
We hoeven ook geen geld. Laat dat maar lekker naar de directe familie gaan zover dat die er nog is.
We leggen het probleem terug bij de notaris.
Verwerpen is een gang naar de rechtbank.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dan geef je aan dat je het verwerpt en ben je ervan af? ik zie het probleem niet
Je eet juist te weinig? Ik kom met geen mogelijkheid aan de 1000kcal met dat lijstje...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:33 schreef mazaru het volgende:
Ik word er zo moedeloos van
• O Magere yoghurt met cruesli
• T koffie met 2 volkorenkaakjes
• L zelfgemaakte tomatensoep
• D half bakje komkommersalade en een slaschotel (tortellini, kipfilet, paprika, sla, tomaat)
• S 45 minuten hardlopen.
Resultaat: pond aangekomen
Het is ook niet echt dat ik overgewicht heb hoor. Ik wil er gewoon een kilo of 2, 3 af hebben voor het mooi.
Maar het lukt me gewoon niet!
Ik neem minder calorieën in dan dat ik verbrand, ik beweeg, ik sport, ik heb voldoende slaap, drink zelden of nooit alcohol
En toch krijg ik er met geen mogelijkheid een paar kilo af.
Diep respect voor al die mensen die het wel kunnen.
Geen testament en een enorme familie die elkaar niet kent.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:31 schreef loveli het volgende:
Als verwerpen en benificiair allebei een retourtje rechtbank + kosten betekent, dan is beneficiair misschien weer gunstiger.
Is het een gevalletje geen testament en daardoor erfgenaam of is er een testament?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waow gedoe zeg! Blij dat ik dat niet hadVan het geld van mijn vader was bijna niks meer over toen we de begrafenis hadden betaald, en het beetje wat over was hebben we in overleg gebruikt voor collegegeld van mij en zus.
Oma deed het slim, toen opa overleed heeft ze op haar eerstvolgende verjaardag alle paartjes van de familie (iig haar kinderen en hun kinderen) een envelopje gegeven met precies evenveel centjes erin (500 euro). Iedereen gelijk, geen gedoe, om wat moois voor te kopen
Ennn nu ik nog goed kijk naar het geval van Ml zie ik dat dit niet bepaald vergelijkbaar isdurpdadurp.
Wat V1z zegt, zou er niet op kunnen hardlopenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je eet juist te weinig? Ik kom met geen mogelijkheid aan de 1000kcal met dat lijstje...
Je eet veel te weinig voedsel en te veel zooi. Cruesli, tortelini, volkorenkaakjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:33 schreef mazaru het volgende:
Ik word er zo moedeloos van
• O Magere yoghurt met cruesli
• T koffie met 2 volkorenkaakjes
• L zelfgemaakte tomatensoep
• D half bakje komkommersalade en een slaschotel (tortellini, kipfilet, paprika, sla, tomaat)
• S 45 minuten hardlopen.
Resultaat: pond aangekomen
Het is ook niet echt dat ik overgewicht heb hoor. Ik wil er gewoon een kilo of 2, 3 af hebben voor het mooi.
Maar het lukt me gewoon niet!
Ik neem minder calorieën in dan dat ik verbrand, ik beweeg, ik sport, ik heb voldoende slaap, drink zelden of nooit alcohol
En toch krijg ik er met geen mogelijkheid een paar kilo af.
Diep respect voor al die mensen die het wel kunnen.
En wat zei hij mondeling?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er is niemand die het op papier wil zetten, zelfs de notaris niet.
Of vooral de notaris nietdie durfde het wel mondeling te zeggen maar in zijn schriftelijke versie bleef hij weer "zweven"
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je eet juist te weinig? Ik kom met geen mogelijkheid aan de 1000kcal met dat lijstje...
Ja, ik denk dat jullie gelijk hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Je eet veel te weinig voedsel en te veel zooi. Cruesli, tortelini, volkorenkaakjes.
Tomaten en paprika leuk, maar waar zijn je echte groentes (broccoli, boontjes, worteltjes)? Waar zijn de eiwitten die je nodig hebt voor je spieren of is het voldoende kipfilet? Waar zijn je gezonde vetten? Voedsel is wat je lichaam nodig heeft om te functioneren. Zooi is wat je niet nodig hebt.
Er is een x- bedrag en er zijn geen schulden.quote:
Bloemkool! Meldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:39 schreef loveli het volgende:
Deze week in de bonus: witlof en bloemkool.
blauwe kaas, rode bessen en yoghurt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:42 schreef Nallie het volgende:
Witlof![]()
Iemand nog suggesties voor een lekkere witlofsalade?
En dan niet de standaard met mandarijn/appel en walnoten...
Je weet wat je onderhoud is? (BMR + verbruik) ga daar 300-500kcal onder zitten en kijk dan nog eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik denk dat jullie gelijk hebben.
Ik ga straks naar de winkel en ga eens een lekkere maaltijd in elkaar flanzen voor vanavond.
Aardappelen, groente en vlees.
Bedankt!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:42 schreef loveli het volgende:
En hackman gietijzeren pannen voor de helft van de prijs, mocht dat goed genoeg zijn voor onze culisnob
Heb ik al! Tenminste een klein stoofpannetje en een wok, alleen die wok is zwaar!!! Niet normaal haha.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:42 schreef loveli het volgende:
En hackman gietijzeren pannen voor de helft van de prijs, mocht dat goed genoeg zijn voor onze culisnob
blauwe kaas, peer, jamie oliver: koken met de seizoenenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:42 schreef Nallie het volgende:
Witlof![]()
Iemand nog suggesties voor een lekkere witlofsalade?
En dan niet de standaard met mandarijn/appel en walnoten...
*pakt folder*quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:46 schreef Perruche het volgende:
[..]ook grillpan? stooofpan heb ik nog ergens, die wordt uitgepakt alls ik ben verhuisd.
Bij de appie? whoow top, thanks.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:47 schreef loveli het volgende:
[..]
*pakt folder*
Grillpan doorsnee 27 cm, prijs staat er niet bij.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
blauwe kaas, rode bessen en yoghurt?
Ik vind blauwe kaas heerlijk, maar ik mag t niet eten (koemelkallergie), en mn eetdate is vegetarisch... denk dat de appel onvermijdelijk wordt...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:46 schreef Probability het volgende:
[..]
blauwe kaas, peer, jamie oliver: koken met de seizoenen
tis een vega receptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind blauwe kaas heerlijk, maar ik mag t niet eten (koemelkallergie), en mn eetdate is vegetarisch... denk dat de appel onvermijdelijk wordt...
Die laat ik niet aan mijn zus zien, ze is in staat er eentje aan te schaffen voor op haar balkonquote:
In elk geval niet voor Nallie'squote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:23 schreef loveli het volgende:
Mijn punt was dat melk voor kalfjes is
Ik ken hem ook gewoon als gekarameliseerde witlof: witlof snijden en in stukjes in de pan met roomboter, suiker erbij en gewoon smoren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:23 schreef Syrena het volgende:
Nog een recept voor warme witlof: klont(je) boter in pan, laten smelten, witlof erbij, deksel erop, smoorderdesmoor, tussendoor ff kijken hoe het ermee staat en roeren, beetje suiker of zoetstof erbij, smoorsmoor. Als het gaar is afgieten, witlof terug in pan, beetje witte balsamico erbij, proeven en eventueel nog wat suiker/zoetstof
Oh die past prima in de achtertuin.quote:
Ik heb nog wel wat indiaase kookboeken, zal vanavond eens voor je kijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh die past prima in de achtertuin.
Wil deze ronde zelf de curry maken voor de bloemkool, iemand een goed recept?
Zit al te googlen
jeej voor de kiloquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:03 schreef MaJo het volgende:
Kilo afgevallenZit nu op 78 kilo
Vandaag alleen brood met niets erop gegeten, het brood van de bakker is zo lekker![]()
Thanks! Dat googled inderdaad wat handigerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat indiaase kookboeken, zal vanavond eens voor je kijken.
In het Indiaas is het.trouwens Aloo Gobi, is misschien ook handig bij.het googlen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:03 schreef MaJo het volgende:
Kilo afgevallenZit nu op 78 kilo
Vandaag alleen brood met niets erop gegeten, het brood van de bakker is zo lekker![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:32 schreef MarMar het volgende:
Joepie.. pijnmeds opgehoogd..![]()
Zenuwblokkade is uitgewerkt en ik ben voorlopig nog in geen staat om een nieuwe te doorstaan.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:32 schreef MarMar het volgende:
Joepie.. pijnmeds opgehoogd..![]()
Zenuwblokkade is uitgewerkt en ik ben voorlopig nog in geen staat om een nieuwe te doorstaan.
Ik heb gewoon havermout van de Euroshopper, goedkoop en volgens iemand hier (weet even niet meer wiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:53 schreef NutKees het volgende:
Kan iemand me even op weg helpen? Op advies ga ik ook eens een zakje havermout en muesli halen, voornamelijk voor ontbijt. Maar welke havermout/muesli kan ik het beste kopen (welke heeft weinig toevoegingen)? En hoe kan ik die het beste bereiden als ik niet tegen melk en yoghurt kan, zijn er goede soja alternatieven?
Havermout euroshopper of quaker, kan je gewoon maken met sojamelk of met water! Er staat wel op hoe qua hoeveelheden!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:53 schreef NutKees het volgende:
Kan iemand me even op weg helpen? Op advies ga ik ook eens een zakje havermout en muesli halen, voornamelijk voor ontbijt. Maar welke havermout/muesli kan ik het beste kopen (welke heeft weinig toevoegingen)? En hoe kan ik die het beste bereiden als ik niet tegen melk en yoghurt kan, zijn er goede soja alternatieven?
Hmhm, oxycodon, een opiaatje. De sufheid trekt wel weg na een tijdje wennen tho, maar opiaten zijn niet de leukste dingen om longterm te slikken, maar sjah, tegen het plafond gaan van de pijn is ook geen optie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Zijn dat weer die medicijnen waar je suf van werd?
Vis is heel gezond, maar kibbeling niet! Frituur he...;)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:01 schreef MaJo het volgende:
Hoe gezond is vis eigenlijk voor je? Ik hou wel van een visje op zijn tijd en heb zin om kibbeling te halen. Slim?
Oeh haring!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Vis is heel gezond, maar kibbeling niet! Frituur he...;)
Neem lekker een haring!
Zonder saus dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh haring!Maar ga nu even voor kibbeling
Ongeveer net zo gezond als patat zonder mayoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |