Bij het gebrek aan symmetrie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar leg je de grens? Bij een voet?
XM, grijp je kans!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:55 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, dus allebei de benen mag weer wel.
*zakmesje zoektquote:
Huh, jij eet 4x per dag warm?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:03 schreef _aurum_ het volgende:
die amputeer een been opmerking![]()
Sterkte Sigme!
Lijstje:
O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel+ kip
L: rijst, kip en groente
T: kwark/bessen/havermout en nootjes
D: zoete aardappel, kip, guacamole en tomaat
S: benen én cardio
T: zoete aardappel, biefstuk en paprika
T: kwark
Leuk, dan probeer ik werk af te zeggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm Slankmeet, twijfeltwijfel..zou ik de pijnbank afzeggen?
Extra kcals verbranden met zagen natuurlijk!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat zet zoden aan de dijk!
Slankmeet / pijnbank, potato potatoequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm Slankmeet, twijfeltwijfel..zou ik de pijnbank afzeggen?
Goed gereedschap is onontbeerlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat zet zoden aan de dijk!
Ik zie een transportoplossingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil ook!!Maar moet het even afstemmen met mijn concert gezelschap!
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar goed! Dinsdag 18e, vanaf een uur of 18/19, happen + drankjes in Utreg.
Slachtoffers so far:
Perruche, Goodbye, XM
Misschien: uniek, pandaetcetera, phaidra
* anna82 Trekt haar conclusiesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar goed! Dinsdag 18e, vanaf een uur of 18/19, happen + drankjes in Utreg.
Slachtoffers so far:
Perruche, Goodbye, XM
Misschien: uniek, pandaetcetera, phaidra
Awww!quote:
Whoops!quote:
Misschien heb ik een connectie voor de heenweg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Awww!
Iemand die langs H'veld rijdt?
Het is die van seizoen 7, ben aan het inhalen. Vind het wel heel vervreemdend en lichtelijk irritant, maar ik kan deze aflevering toch niet overslaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef conleche het volgende:
Gaan ze weer zingen bij Greys?Of is het nog die ene van vorig seizoen?
Megavideo? Novamov!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef anna82 het volgende:
Oh suck, ik zat midden in de Glee meets Grey's aflevering en nu heb ik te veel free tv achter elkaar gekeken en mag ik niet verder.2
Ik was een aansluitertje rond zevenen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Whoops!sorry
Was je al zeker, of nog een misschiennetje?
Ik ga even kijken wat ik allemaal heb staan voor di-middag en woensdagmorgen want vermoed niet dat ik vroeg thuis ga zijn danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien heb ik een connectie voor de heenweg.
Ik kan gewoon switchen? Thanks!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Megavideo? Novamov!
--> Project Free TV
quote:
Wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:18 schreef loveli het volgende:
Zoek de fout afvaller
http://link.marktplaats.nl/481470264
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, GeeBeetje, Anna, Uniek en Ml heb ik nog nooit gemieterd! Mieters
Sockshare is ook wel primaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal de links die van novamov zijn, die kun je ook fatsoenlijk doorspoelen en laden over het algemeen prima!
Ik zie niks belangrijks op dinsdagavond en derhalve geen belemmeringquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb 2 afspraken staan 1 eind di-middag en 1 woensdagmorgen en beide belangrijk dus sorry
Andere keer en dan een niet werkdag
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zie niks belangrijks op dinsdagavond en derhalve geen belemmering.
Meet je mee?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie nog tips nodig voor een restaurant in Utrecht? Ik woon er namelijk
Heej.. den draeck voldeed wel een beetje aan die eisen..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
In het centrum, leuk geprijsd, bestand tegen een stel malloten.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
In het centrum, leuk geprijsd, bestand tegen een stel malloten.
Ik weet niet of ik dat durf, post hier immers pas sinds gisterenquote:
Dat is leuk er zit ook een fijne Griek.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Heej.. den draeck voldeed wel een beetje aan die eisen..
Ik ken jou ook nog nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf, post hier immers pas sinds gisteren
Daaromquote:
Neehoor niet iedereenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
DaaromWil best wel een keer meeten later, maar jullie kennen elkaar allemaal al en dan is het een beetje raar als ik daarbij zit
De Zakkendrager in de Zakkendragersteeg (5 minuten van het station) vind ik altijd wel leuk. Goed eten en niet al te duur
In ieder geval van internetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neehoor niet iedereen
Ouzeri ToSteki is
Maahaaaar... Jij lurkt al een tijd! Dussss.... jij kent ons allemaal alquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
In ieder geval van internet
Ouzeri ToStek ken ik niet volgens mij
Dat is liefquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maahaaaar... Jij lurkt al een tijd! Dussss.... jij kent ons allemaal alTijdens de meet zouden wij (als ik zou komen
) dus juist zenuwachtig moeten zijn, want wij kennen jou nog niet
Welkom trouwens
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
De meet hierna is een midwinterbarbecue bij mij thuis
Welterusten popje!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga trouwens naar bed. Slaap lekker iedereen
En jij!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook, morgen mag ik weer vergaarderen.
Hoe tof klinkt dat!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
De meet hierna is een midwinterbarbecue bij mij thuis
Ik lees pas sinds gisteren mee hoorquote:
Ik wil 't echt gaan doen overigens, op 21 december. Wel even zien wie er dan allemaal van vrienden enzo nog hier in de buurt zijn.quote:
Nou, hier dus.quote:
Daar is die reeksenfunctie dan wel weer heel hendig voor! Gewoon bij 1 beginnen en elke keer doorklikken!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef loveli het volgende:
[..]
O, dan heb je nog wel wat terug te lezen.
Behalve dat je zin niet helemaal klopt, ik kan niet ivm werk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil 't echt gaan doen overigens, op 21 december. Wel even zien wie er dan allemaal van vrienden enzo nog hier in de buurt.
Damn, wat zat er in jouw eten vanavond?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Slechts ruim 1600 topicsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef loveli het volgende:
[..]
al ge-edit!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Behalve dat je zin niet helemaal klopt, ik kan niet ivm werk.
Wel een gaaf ideequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wil 't echt gaan doen overigens, op 21 december. Wel even zien wie er dan allemaal van vrienden enzo nog hier in de buurt zijn.
[..]
Nou, hier dus.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Damn, wat zat er in jouw eten vanavond?![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Me needs!
Zit nu ivm choco-needs het kerstpakket te plunderen dat ik aan Co zou geven![]()
Co, je krijgt die van dit jaar! Promise! En voordat 'ie compleet over de datum is
Ja, van drie nepferrero's, 5 chipjes, 1 choco koffieboontje en een klein hapje meringue. 't Is niet echt heel lekker.quote:
Ik woon ook in Utrecht. Waar woon je ergens?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie nog tips nodig voor een restaurant in Utrecht? Ik woon er namelijk
Phaidra, ik moet werken tot6 en om 8 uur combat... evt wel vrijdag of het weekend overdag, misschien, misschien ben ik druk bezig met het goedmaken?quote:Perr . Tof initiatief voor komende dinsdag, denk niet dat ik kan, maar hou het in gedachten. Perr, heb je morgenmiddag tijd voor een drankje?
In Pijlsweerd, naast Oudenoordquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik woon ook in Utrecht. Waar woon je ergens?
Ik kan trouwens http://www.degoedheyd.nl/ en http://www.deheerenvanleeuw.nl/ van harte aanbevelen.
Lijstje voor morgen:
O: smootie yoghurt banaan sinaasappelsap
T: wortels
L: zelfde tonijnsalade als gisteren
T: gekookt ei
S: 6 km hardlopen, grondoefeningen
D: bami met kip, veel groente, ei en satesaus
T: gerookte kip
http://www.ouzeritosteki.nl/quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
In ieder geval van internet
Ouzeri ToStek ken ik niet volgens mij
Ik ook en ik zou ook niet zo maar iets aanbevelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:00 schreef Perruche het volgende:
Ik wil graag een restaurant met lekker eten, niet prefab spul. Ik ben een eetsnob
Snob hier: foei!quote:Of de mac
Hoezo, jij trakteert toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perr, we moeten wel ook rekening houden met evt mensen met nog geen dikke baan.
Nu echt slapen!
Eetsnob en Mac in 1 zinquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:00 schreef Perruche het volgende:
Ik wil graag een restaurant met lekker eten, niet prefab spul. Ik ben een eetsnob
Of de mac
Nu slapen, tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |