Omdat het bussen zijn. Met mensen. En mensen zijn viezz.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:24 schreef Diconnected het volgende:
Waarom stinken bussen toch altijd
QFT...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Real world is overrated
Oeh, starbucks
Mensen zijn onbeschoft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het bussen zijn. Met mensen. En mensen zijn viezz.
Wss merkte ze dat je d'r doorhad en heeft toen een smoesje bedacht waarom ze zo dicht achter je liep.. je parfum. Mss wilde ze je beroven.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:53 schreef Dwyn het volgende:
Ik werd op weg naar het station aangesproken door een vrouw die mijn parfum lekker vond ruiken, heel gesprek over de prijs en ze was helemaal verbaasd (wel 30 euro!). Ze kwam niet helemaal 100% op me over, ging eerst heel dicht achter me lopen voor ze me aansprak. Wie doet dat nou? Raar mens.
of ze wilde de parfum extra goed ruiken voor ze er iets over zou zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:53 schreef Dwyn het volgende:
Ik werd op weg naar het station aangesproken door een vrouw die mijn parfum lekker vond ruiken, heel gesprek over de prijs en ze was helemaal verbaasd (wel 30 euro!). Ze kwam niet helemaal 100% op me over, ging eerst heel dicht achter me lopen voor ze me aansprak. Wie doet dat nou? Raar mens.
Smakelijk vast hequote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wilde vanmiddag net spaghetti eten.
Whut? Ik snap je niet...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:33 schreef mirannie het volgende:
Wifi en tijdsverschilHoe kom ik anders de nacht door
Hahaha! Mietje!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
I ain't gonna eat it ANYMORE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
heb gelukkig wifi hier, want kan al een paar uur niet meer slapen door het tijdsverschil (is hier nu bijna 6 uur). inmiddels is dochterlief toch ook klaar wakker en liggen we tv te kijken.quote:
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
heb gelukkig wifi hier, want kan al een paar uur niet meer slapen door het tijdsverschil (is hier nu bijna 6 uur). inmiddels is dochterlief toch ook klaar wakker en liggen we tv te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |