ik sta 150 punten voor bij een vriend van me mwehehequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik sta nu bijna 100 punten voor.
Dat is extreem irritant ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:59 schreef Diconnected het volgende:
en fu ik heb mooie letters kan ze nergens kwijt. en dubbel fu dat ie sommige woorden niet herkend!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yaay!
Ik ben Ijsdraakje aan het inmaken
MoFoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik sta nu bijna 100 punten voor.
Hoe doe ik dat op een htc?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dageleufiknie!!
Ik wil een screenshot
Patje heeft IJs ook uitgedaagd, hij denkt te kunnen winnen. Wat zetten we ertussen?
En niet gelijk mensen bannen als ze je eigen mening bevestigen, gore kuthoer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef megamandy het volgende:
Masha moet eens heel correct feedback krijgen
Ik zie dat als je tips en tops van andere mensen krijgt dat je daar niet altijd goed mee weet om te gaan. Misschien kun je in vervolg het rustig lezen en als feedback beschouwen. Lees de comments, denk even na en pas de tips toe. Zo zul je zien dat je een betere blogger kan worden.Zoiets dan.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MoFo
die kent ie ook niet trouwens...en ik stond eerst heel de tijd voor!!!
Welcome to the real worldquote:
hihi yw!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:24 schreef Incantrix het volgende:
SQ, nogmaals dank dat je die Teeez hebt meegenomen voor meHij's echt de bom gek!
Ik wil heul geen echte wereld nog, uitslapen bevalt me wel.quote:
Omdat het bussen zijn. Met mensen. En mensen zijn viezz.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:24 schreef Diconnected het volgende:
Waarom stinken bussen toch altijd
QFT...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Real world is overrated
Oeh, starbucks
Mensen zijn onbeschoft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het bussen zijn. Met mensen. En mensen zijn viezz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |