Retorische vraag.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]![]()
Is het echt nodig om dat te vragen?
die zit zichzelf al masturberend op de positieve reacties te googlen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]![]()
Is het echt nodig om dat te vragen?
Ew.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zit zichzelf al masturberend op de positieve reacties te googlen.
Nomz. Needz. Nao.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb zin in grote dikke vette chocoladecupcakes met een enorme toef botercreme erop
Dan kan je meer dan ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan wel lezen maar niet reageren, weird!
Nagel heeft een opperbanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan wel lezen maar niet reageren, weird!
Srsly? Actief?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Nagel = baas!
Ze zit ook op Fok he, ben benieuwd of ze durft te reageren
Nee, paar ego-topics. Heb haar zelfs per ongeluk nog eens geholpen met de inrichting van haar huisquote:
Ik denk het wel, duivelse-kipquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar ik weet dan ook waar ze woont, misschien is ze bang voor mij
Loller.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, paar ego-topics. Heb haar zelfs per ongeluk nog eens geholpen met de inrichting van haar huis
Ik heb ook nog een knuffelpony.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, voor woninginrichting heb je aan 12-jarige slijmproppen natuurlijk weinig. Die hebben nog bieberposters en knuffelpony's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |