quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat jullie. Uit de diepte van mijn ziel. Intens. Het is dat jullie al dood zijn, anders zou ik het jullie toewensen.
Dat je zo faalt in het leven dat de dood de enige oplossing is, is nog tot daaraan toe, maar waarom moet ik daar dan onder lijden?
Ik kots op iedereen die voor de trein springt. Bah
Bedankt lief dagboek, ik moest het even kwijt.
Kusjes
PS: werkelijk, ik veracht jullie echt, suiciders.
dat dacht ik al en ik vind dat je zo mooi kan typen. we wachten af!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Mooi, een deel twee, ik ben nog niet uitgepraat
Het is al een reeksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef timmmmm het volgende:
TS, ik zit mobiel, ik kan niet, post even linkje naar vorige topic en samenvatting. Dan hou ik voor eeuwig van je.
oh noes ik heb echt medelijden met jequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef Zweetteef het volgende:
Wel een terechte klacht ik had een keer 3 uur vertraging omdat iemand de trein gekopt had waar ik in zat.
hoe ga je het veranderen dan. meningen zijn leuk, maar buig het eens om naar een oplossing.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Ja, eej, als iedereen die normaal kan discussieren ineens weg is, hoeft het allemaal niet meer hoor.
Ik snap het ook we'll, want ik had gewoon een punt
LoL door het slotje heenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:58 schreef timmmmm het volgende:
We'll handig, zo discussieren. Heb ik altijd het laatste woord
Je hebt totaal niet gereageerd op mijn eindpostquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Ja, eej, als iedereen die normaal kan discussieren ineens weg is, hoeft het allemaal niet meer hoor.
wb! met jou gaan we de oorlog winnen, ik ben gerustgesteld nuquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
LoL door het slotje heenmod-abuse
huil huil (sarcasme)
Maar OT:
[..]
Je hebt totaal niet gereageerd op mijn eindpostdus nee, ik ben niet weg.
het is laf, dat is waar maar wat heeft het voor zin om op ze te haten terwijl je niet weet wat ze gevoeld hebben al die tijd voor de daadwerkelijk overgingen tot de daad zelf?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Maar... maar... ik haat oorlogquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wb! met jou gaan we de oorlog winnen, ik ben gerustgesteld nu![]()
Voor Timmmm, omdat: mobiel!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik denk dat we hier nooit uitkomen, hoe hard we ook proberen. Het is een ethische kwestie en ieder heeft daar (gelukkig) een andere kijk op.
Ik snap het van degene die zeggen, egoistisch van degene die het doet.
Maar ik snap het ook dat in bepaalde, enkele, gevallen er geen andere uitweg mogelijk (lijkt te zijn) of is...
Dus we kunnen hier lang, breed, hard zacht hoog en laag over discussiëren maar we komen er nooit uit.![]()
Denk dat iedereen zijn ding wel gezegd heeft en dat het het beste is om te laten voor wat het is?
Mensen zijn zoals ze zijn. Als ze zelfmoord willen plegen, moeten ze dat vooral doen. Waarom zou je dat op willen lossen? Ik vind het alleen triest dat je anderen met jouw problemen achterlaat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoe ga je het veranderen dan. meningen zijn leuk, maar buig het eens om naar een oplossing.
Moet je je omgeving dan achterlaten met een depressief persoon die niet geholpen wil worden dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen zijn zoals ze zijn. Als ze zelfmoord willen plegen, moeten ze dat vooral doen. Waarom zou je dat op willen lossen? Ik vind het alleen triest dat je anderen met jouw problemen achterlaat.
Dat is zo is, dat is nou eenmaal zo. Dat zal ik nooit begrijpen, en altijd afkeuren.. Dat hier mensen zijn die het goed praten met een ach, ze weten niet beter bla bla, dat vind ik erg. Want het blijft een keuze. Hoe erg je het ook hebt, ik vind dat het altijs een keus is en blijft. Ik zou het nooit doen. Nooit. Gewoon omdat het niet in mijn karakter ligt op te geven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is laf, dat is waar maar wat heeft het voor zin om op ze te haten terwijl je niet weet wat ze gevoeld hebben al die tijd voor de daadwerkelijk overgingen tot de daad zelf?
Het is niet de beste manier om van je problemen af te komen maar wat wil je eraan doen?
Je kan hun gedachten niet veranderen, hoe vervelend het ook is, zowel voor onschuldige reizigers als voor de persoon in kwestie.
Ze kunnen inderdaad beter andere dingen doen dan een trein koppen, maar hoe wil je dat aan een mentaal in de war persoon wijs maken? Je kan er zo weinig aan doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is zo is, dat is nou eenmaal zo. Dat zal ik nooit begrijpen, en altijd afkeuren.. Dat hier mensen zijn die het goed praten met een ach, ze weten niet beter bla bla, dat vind ik erg. Want het blijft een keuze. Hoe erg je het ook hebt, ik vind dat het altijs een keus is en blijft. Ik zou het nooit doen. Nooit. Gewoon omdat het niet in mijn karakter ligt op te geven.
Je laat je nabestaanden gewoon in de teringzooi achter die jij gemaakt hebt! Ik kan er gewoon niet bij dat er mensen zijn die dat goedpraten of niet egoistisch vinden
Omdat mijn crackberry per ongeluk engels staat, en ik niet weet hoe ik dat terug moet zettenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef Specularium het volgende:
@timmmmm, waarom schrijf je wel structureel als we'll?
Bij instellingen en dan Talenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat mijn crackberry per ongeluk engels staat, en ik niet weet hoe ik dat terug moet zetten
Omdat het me hoog zit, en ik dus nog niet vind dat ik uitgepraat ben. Als de discussie leeggebloed is, post men niet meer, zakt het vanzelf. Waarom de discussie afkappen, alleen omdat we elkaar herhalen? Dan had ik bij mij op het forum ook het israel/pallie topic na 2 topics dicht kunnen gooienquote:
Wel wel wel wel wel wel welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bij instellingen en dan Talen
Dat is, maar dat maakt het nog niet goed. Zelfmoord=slecht en egoistisch.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad beter andere dingen doen dan een trein koppen, maar hoe wil je dat aan een mentaal in de war persoon wijs maken? Je kan er zo weinig aan doen
Ping me anders ff?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat mijn crackberry per ongeluk engels staat, en ik niet weet hoe ik dat terug moet zetten
Lijkt me een plausibele optie om geen nummer 2 te maken, wat jij ? En dat jij dan israel/pallie topic had moeten sluiten is jou probleemquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat het me hoog zit, en ik dus nog niet vind dat ik uitgepraat ben. Als de discussie leeggebloed is, post men niet meer, zakt het vanzelf. Waarom de discussie afkappen, alleen omdat we elkaar herhalen? Dan had ik bij mij op het forum ook het israel/pallie topic na 2 topics dicht kunnen gooien
Waarom een ethisch bepaalde gedachte proberen te veranderen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is, maar dat maakt het nog niet goed. Zelfmoord=slecht en egoistisch.
Maar daar kan en wil ik niets aan doen. Hier zijn mensen die het wel goed vinden. Daar kan ik dmv discussie wel wat aan proberen te veranderen.
Ik zeg niet dat ik het goed vind, ik vind het alles behalve goed, maar van de problemen die de mensen hebben weten we niks af, dus de reden waarom ze zelfmoord plegen ook niet, dus kan je er niet echt over oordelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is, maar dat maakt het nog niet goed. Zelfmoord=slecht en egoistisch.
Maar daar kan en wil ik niets aan doen. Hier zijn mensen die het wel goed vinden. Daar kan ik dmv discussie wel wat aan proberen te veranderen.
Niet dat ik met de laatste discussie iets wilde bereiken voor mensen met zelfmoordgedachten, maar als er ook maar een mijn pleidooi heeft gelezen, heb ik misschien een klein spoor van twijfel gezaaid doordat ze misschien wat zijn gaan inzien wat de gevolgen voor hun omgeving zijn, dat is al genoeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het goed vind, ik vind het alles behalve goed, maar van de problemen die de mensen hebben weten we niks af, dus de reden waarom ze zelfmoord plegen ook niet, dus kan je er niet echt over oordelen.
Het blijft laf, sowieso maar sommige mensen voelen zich niet gewenst o.i.d. en voor hen is het naar hun idee beter om er niet meer te zijn, daar kan je niks aan veranderen, door een discussie verander je alleen de gedachten erover van mensen die er geen gedachten over hebben maar wat bereik je er verder mee voor de mensen die het plegen?
Ik zie door dit topic en het vorige topic alleen maar meer in dat er veel mensen zijn die enorm bot en ongevoelig zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet dat ik met de laatste discussie iets wilde bereiken voor mensen met zelfmoordgedachten, maar als er ook maar een mijn pleidooi heeft gelezen, heb ik misschien een klein spoor van twijfel gezaaid doordat ze misschien wat zijn gaan inzien wat de gevolgen voor hun omgeving zijn, dat is al genoeg.
Daarbij lucht het mij alweer een heleboel op dit van me af te schrijven, omdat ik echt oprecht walg van mensen die zo egoistisch zijn alles in de steek te laten.
En mensen als madame peon zien misschien nu ook dat er andere meningen zijn dan de hare, die niet noodzakelijk fout zijn, omdat het helemaal niet zwart/wit is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |