quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat jullie. Uit de diepte van mijn ziel. Intens. Het is dat jullie al dood zijn, anders zou ik het jullie toewensen.
Dat je zo faalt in het leven dat de dood de enige oplossing is, is nog tot daaraan toe, maar waarom moet ik daar dan onder lijden?
Ik kots op iedereen die voor de trein springt. Bah
Bedankt lief dagboek, ik moest het even kwijt.
Kusjes
PS: werkelijk, ik veracht jullie echt, suiciders.
dat dacht ik al en ik vind dat je zo mooi kan typen. we wachten af!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Mooi, een deel twee, ik ben nog niet uitgepraat
Het is al een reeksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef timmmmm het volgende:
TS, ik zit mobiel, ik kan niet, post even linkje naar vorige topic en samenvatting. Dan hou ik voor eeuwig van je.
oh noes ik heb echt medelijden met jequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef Zweetteef het volgende:
Wel een terechte klacht ik had een keer 3 uur vertraging omdat iemand de trein gekopt had waar ik in zat.
hoe ga je het veranderen dan. meningen zijn leuk, maar buig het eens om naar een oplossing.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Ja, eej, als iedereen die normaal kan discussieren ineens weg is, hoeft het allemaal niet meer hoor.
Ik snap het ook we'll, want ik had gewoon een punt
LoL door het slotje heenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:58 schreef timmmmm het volgende:
We'll handig, zo discussieren. Heb ik altijd het laatste woord
Je hebt totaal niet gereageerd op mijn eindpostquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Ja, eej, als iedereen die normaal kan discussieren ineens weg is, hoeft het allemaal niet meer hoor.
Ik snap het ook we'll, want ik had gewoon een punt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |