Ja man.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar billenkoek
Niets mis mee lekker kinkyquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar billenkoek
Janpiraat verricht die daad!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef Dastan het volgende:
Waarom gaat het 's avonds ineens altijd over dit soort onderwerpen ineens.
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef JanPiraat het volgende:
Ja alsof ik het lekker vind dat jij me altijd in elkaar slaat
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef JanPiraat het volgende:
Ja alsof ik het lekker vind dat jij me altijd in elkaar slaat
Als ze een foto van je hebben gezien of jou in levende lijve verdwijnt die gedachte welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nu denken mensen dat ik gewelddadig en agressief ben.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als ze een foto van je hebben gezien of jou in levende lijve verdwijnt die gedachte wel
Te laatquote:
Dat jullie nog bij elkaar zijn. Als je al dat geweld niet lekker zou vinden zou je het niet zo lang met haar volhouden toch.quote:
Ik ben doodsbang voor de gevolgen als ik haar verlaat gewoonquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat jullie nog bij elkaar zijn. Als je al dat geweld niet lekker zou vinden zou je het niet zo lang met haar volhouden toch.
Ik ben hartstikke lief! Jan is degene die mij alle hoeken van de kamer laat zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat jullie nog bij elkaar zijn. Als je al dat geweld niet lekker zou vinden zou je het niet zo lang met haar volhouden toch.
TMI.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lief! Jan is degene die mij alle hoeken van de kamer laat zien.
Bel de kindertelefoon.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang voor de gevolgen als ik haar verlaat gewoondan blijft het niet meer bij slaan heeft ze me al meerdere keren duidelijk gemaakt toen ik ineengekropen in een hoekje van de kamer zat te huilen
Iemand alle hoeken van de kamer laten zien is ook een uitdrukking voor iets anders.quote:
Maar ik bedoelde dat ik geslagen werd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iemand alle hoeken van de kamer laten zien is ook een uitdrukking voor iets anders.
Doet me denken aan die strip.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iemand alle hoeken van de kamer laten zien is ook een uitdrukking voor iets anders.
Aww, arme meid. Ik leef met je mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dat ik geslagen werd.
Ik weet welke je bedoeltquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |