dit is fucking Leeuwarden en fucking Badr Hari, kom op zeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Prijzen van een UFC event ooit gezien?
Het is de fucking UK en fucking mark munoz vs chris leben .. kom op zegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dit is fucking Leeuwarden en fucking Badr Hari, kom op zeg.
en 2 jaar later 150, "the come back of Badr"! je moet het toegeven, markting all the way baby!quote:
Waarom de fuck zou ik geld betalen aan de persoon die de sport die ik fantastisch vind (kickboksen) zo verneukt met zijn belachelijke acties?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het is de fucking UK en fucking mark munoz vs chris leben .. kom op zeg[/wijsneus]
Maar vrij prijzig jamaar wel een hele vette card
(kickbox dan he, niet die UK ufc card)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond is er niets helaasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 03:15 schreef Demon_Hunter het volgende:
Is er nu UFC bezig? zo ja, livestream <3
En het is altijd van zaterdag op zondag en een enkele keer van zondag op maandagquote:
Er was M1 Challenge. En vanavond/vannacht Bellator.... Maar de meesten hier zijn Ultimate Fighting fans, en geen MMA fans volgens mij ;-)quote:
MMA Elitistquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er was M1 Challenge. En vanavond/vannacht Bellator.... Maar de meesten hier zijn Ultimate Fighting fans, en geen MMA fans volgens mij ;-)
Hij vroeg om UFC, niet om mmaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er was M1 Challenge. En vanavond/vannacht Bellator.... Maar de meesten hier zijn Ultimate Fighting fans, en geen MMA fans volgens mij ;-)
Over talent gesproken.. ik kwam deze net tegen.quote:
Het is wel zo dat Bellator nog wel eens, geheel onverwacht, door de mainstream, ongekend technische hoogstandjes vertoont.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij is al oud maar hij blijft lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Over talent gesproken.. ik kwam deze net tegen.
[ afbeelding ]
Schijnen tv opnames te zijn geweest, maar dude wist niet dat het geen echte dief was
Goede comeback. Blijf altijd die evenementen heel amateuristisch vinden overkomen. Lijkt wel alsof er in die zaal maar 10 man zit...quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:33 schreef Hooidraad het volgende:
Vanaf 13:35 kijken als je geen zin hebt in het hele gevecht.
Die top commentquote:
quote:Didn't know Kimbo Slice was such an environmentalist. Thanks for recycling cans, Kimbo!
Die combinatie lijkt me verdomd lastig tegen te verdedigen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:33 schreef Hooidraad het volgende:
Vanaf 13:35 kijken als je geen zin hebt in het hele gevecht.
Ik zou wel Badr Hari vs Kimbo willen zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom de fuck zou ik geld betalen aan de persoon die de sport die ik fantastisch vind (kickboksen) zo verneukt met zijn belachelijke acties?
Denk je nou echt dat hij ook maar iets klaarspeelt in boksen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |