Ik was geen LAPO nazi, ik deed iig de 300ste post, gun mij dan ook de laatste.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef tliciouz het volgende:
Dan hadden jullie maar de lapo moeten maken stelletje zeikerds.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:30 schreef tliciouz het volgende:
Kijk die player Nick mij toevoegen dan.
Ik wil Nick ook toevoegen...quote:
Kom je nu ook al deze SC overnemen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kijk iedereen hem toevoegen, en dan zeiken dat ie geen facebook wil omdat hij geen vrienden heeft
Ha die space! Maar hij heeft ons nog, zijn eigen fok autisten vriendjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kijk iedereen hem toevoegen, en dan zeiken dat ie geen facebook wil omdat hij geen vrienden heeft
Ik ben al wegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kom je nu ook al deze SC overnemen?
Wie is deze vrouwmens?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kom je nu ook al deze SC overnemen?
nou ik had zo'n klein kut bekertjequote:
Geen vrouwmens, gleufdier it is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nou ik had zo'n klein kut bekertjeen dat kwam door dat vrouwmens
Niet toevoegen, komt niks goeds van.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Michhas het volgende:
Wat is deze, ineens zie ik mijn pa op Facebook
En wat krijg ik danquote:
Mijn ma ook al, ze achtervolgt me al op hyves en plaats van die afgrijselijke kamper gifjes, dat moet ik dus echt niet op facebook hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Niet toevoegen, komt niks goeds van.
Dat wijf?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zag tlicious op de xbox en toen schreeuwde ik keihard IS DAT DAT WIJF VAN FOK?! en toen werd Nick boos omdat de mic aan stond
Juist, dat kan niet he !quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn ma ook al, ze achtervolgt me al op hyves en plaats van die afgrijselijke kamper gifjes, dat moet ik dus echt niet op facebook hebben.
Ja daarom werd ik dus boos en heeft ze de hele avond op der knieën gezetenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je had haar wel beter op mogen voeden.
Ja die! Voor mijn verjaardag had ze deze gestuurd. Nigga please, mijn reputatie.quote:
Dat is geen strafquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja daarom werd ik dus boos en heeft ze de hele avond op der knieën gezeten
Hahahah, tokkieplaatjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die! Voor mijn verjaardag had ze deze gestuurd. Nigga please, mijn reputatie.
[ afbeelding ]
Schaam me dood.quote:
inderdaad, want titty is geen wijf maar een wiefquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je had haar wel beter op mogen voeden.
Gek wief.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
inderdaad, want titty is geen wijf maar een wief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |