Ik hoop dat het wel lukt, anders krijg je wel PMquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, als je hulp nodig hebt moet je het maar zeggen
Gewoon Utrecht, kan iedereen langer blijven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gewoon weer in Brabant jonguh. Of Utrecht.
gewoon in arnhem jonguh, niet huilenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon Utrecht, kan iedereen langer blijven.
Of jij bij mij, vanavond.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gewoon in arnhem jonguh, niet huilen
mickey mouse, mickey mouse!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:06 schreef Michhas het volgende:
Full Metal Jacket vanmiddag maar weer eens aangezet![]()
Ben je niet wijs?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gewoon in arnhem jonguh, niet huilen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:06 schreef Michhas het volgende:
Full Metal Jacket vanmiddag maar weer eens aangezet![]()
Benieuwd of ik je in dat spel wel kan verslaan, iig heb je nu niks aan een modded controllerquote:
Het enige frustrerende aan racegames vind ik als ik van de baan gebeukt wordt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:17 schreef Kutstudent het volgende:
Ik weet nu al dat forza veel te frustrerend is voor stoma als hij het op simulatie zet.
Of als je van de baan slipt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het enige frustrerende aan racegames vind ik als ik van de baan gebeukt wordt.
Maar dat heb je aan jezelf te danken.quote:
Dont worry, ook niet de slechtstequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:17 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zal even in moeten komen, maar ik kan wel racen. Al denk ik dat ik lang niet de beste zal zijn van dit kliekje.
Klopt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:19 schreef KoningStoma het volgende:
Trouwens, ik vind het jammer dat je bij forza de graphics niet op "mooi" kan zetten tijdens het racen. als je de replay kijkt, dan is de framerate lager, maar het ziet er ook meteen VEEL beter uit.
[..]
Maar dat heb je aan jezelf te danken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |