quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je contacten zijn niet weg.
Je moet even naar Instellingen gaan, dan iCloud. Zet even Contacten uit. Even antwoorden dat je je contacten wilt behouden.
Dan ga je even uit je instellingen e.d. als het goed is zie je dan je contacten weer.
Daarna kun je iCloud Contacten weer inschakelen en synct hij netjes
leuk hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:19 schreef TheGeneral het volgende:
Dit wordt dus een topic waar iedereen hun tijden gaat vermelden
hendig en vast bedanktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:19 schreef c0nd0r het volgende:
Nog even voor de mensen die zometeen hun contacten kwijt zijn:
[..]
Voor de laatste keer op deze manier updaten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:18 schreef Dimens het volgende:
Even de kabel en de telefoon aan de computer hangen.
Want?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:17 schreef kikoooooo het volgende:
Voor de gm mensen: ram je device gewoon in dfu, daarna herstellen in itunes en hij zal de officiële 5 erop zetten. Daarna gewoon je backup terugzetten.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:20 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Voor de laatste keer op deze manier updaten.
Thank God Stevequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:20 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Voor de laatste keer op deze manier updaten.
Waarom? Is toch exact hetzelfde...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:17 schreef kikoooooo het volgende:
Voor de gm mensen: ram je device gewoon in dfu, daarna herstellen in itunes en hij zal de officiële 5 erop zetten. Daarna gewoon je backup terugzetten.
GM heeft expiratiedatumquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom? Is toch exact hetzelfde...
Wat is vzquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:22 schreef TC03 het volgende:
Directe links naar de .ipsw-bestanden:
• iPad (iPad1,1)
• iPad2,1 (iPad2,1)
• iPad2,2 (iPad2,2)
• iPad2,3 (iPad2,3)
• iPhone3GS (iPhone2,1)
• iPhone4 (iPhone3,1)
• iPhone4(vz) (iPhone3,3)
• iPhone4,1 (iPhone4,1)
• iPodTouch(3G) (iPod3,1)
• iPodTouch(4G) (iPod4,1)
• AppleTV(2G) (AppleTV2,1)
Thanks! Dit is niet de GM toch?>quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:22 schreef TC03 het volgende:
• iPad (iPad1,1)
• iPad2,1 (iPad2,1)
• iPad2,2 (iPad2,2)
• iPad2,3 (iPad2,3)
• iPhone3GS (iPhone2,1)
• iPhone4 (iPhone3,1)
• iPhone4,1 (iPhone4,1)
Niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens vind ik het wel raar dat je vanaf de GM niet kan upgraden.. Hoe doe je dat dan als je developer bent?
Klik eens op herstel...Komt 'ie vanzelf.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef Stienn het volgende:
ik wil nu de officiële versie van IOS 5.0 er op zetten alleen itunes geeft aan dat ik al de nieuwste versie heb. Hoe moet ik dit oplossen?
Dat had je ook beter vanmiddag al kunnen doen. Scheelt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Palomar het volgende:
Hij is bij mij klaar met downloaden, maar nu gaat ie denk ik f***g lang zitten backuppen... Streepje staat na 10 minuten ofzo nog maar op 1% ofzo
Via iPhoneclub:quote:
Doe ff normaal johquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niet dus, als je niet weet waarover je het hebt moet je je mond houden.
Wat is het verschit tussen iPhone 4,1 en 4 ??quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:22 schreef TC03 het volgende:
• iPad (iPad1,1)
• iPad2,1 (iPad2,1)
• iPad2,2 (iPad2,2)
• iPad2,3 (iPad2,3)
• iPhone3GS (iPhone2,1)
• iPhone4 (iPhone3,1)
• iPhone4,1 (iPhone4,1)
Thnx! Hoppa, hij is ook al gedownload binnen 4 minuten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Klik eens op herstel...Komt 'ie vanzelf.
niet echt bij stilgestaan, al zal het me niks verbazen dat ie sowieso gaat backuppen, ondanks je dat recentelijk al hebt gedaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat had je ook beter vanmiddag al kunnen doen. Scheelt.
Het schijnt de 4S te zijn. Wij hebben dus de 3,1 nodig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is het verschit tussen iPhone 4,1 en 4 ??
Jaja. Ik doe het wel lekker via iTunesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het schijnt de 4S te zijn. Wij hebben dus de 3,1 nodig.
Huuuuu.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:28 schreef Stienn het volgende:
[..]
Thnx! Hoppa, hij is ook al gedownload binnen 4 minuten.
Inderdaad zwaar irritant. 35 min bezig geweest met downloaden en dan kapt 'ie ermee. Nog 1x proberen en anders probeer ik het over een paar dagen weer als het wat minder druk is.quote:
Bedankt, handig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:22 schreef TC03 het volgende:
• iPad (iPad1,1)
• iPad2,1 (iPad2,1)
• iPad2,2 (iPad2,2)
• iPad2,3 (iPad2,3)
• iPhone3GS (iPhone2,1)
• iPhone4 (iPhone3,1)
• iPhone4,1 (iPhone4,1)
OH NOESquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, en daarna worden ze verkocht aan Google en Facebook.
Sukkel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, en daarna worden ze verkocht aan Google en Facebook.
Dat is nog nooit geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:47 schreef Zolder het volgende:
Sinds wanneer is het eigenlijk dat je niet meer hoeft te betalen voor een iOS update?
Trololololquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:47 schreef Zolder het volgende:
Sinds wanneer is het eigenlijk dat je niet meer hoeft te betalen voor een iOS update?
Ik weet zeker dat ik het een keer ergens heb gelezen, volgens mij was dat wel alleen voor de touch inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:51 schreef dennisreijbroek het volgende:
betalen was toch alleen voor de ipod touch
Ga toch ergens anders trollen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:51 schreef dennisreijbroek het volgende:
Betalen is voor de iPod touch en alle iPhones voor 3GS.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:51 schreef dennisreijbroek het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Betalen is voor de iPod touch en alle iPhones voor 3GS.
Zo moest ik betalen om iOS5 op mijn iPod touch 4 en iPhone 3G te zetten.
Gewoon inpluggen en updaten bij itunes, gaat die er gelijk ios5 op zettenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Santello het volgende:
Heb mijn iPhone al een poos niet geupdate qua firmware, moet ik dat eerst doen voordat ik een popup krijg met iOS5 downloaden?
? Er staat:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
http://ipod.about.com/od/(...)ouch-upgrade-fee.htm
In die link staat dat het vanaf iOS4 gratis is.quote:Zo moest ik betalen om iOS5 op mijn iPod touch 4 en iPhone 3G te zetten.
Klopt, het ging mij er alleen om dat het dus geen complete bullshit is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]
? Er staat:
[..]
In die link staat dat het vanaf iOS4 gratis is.
shift + herstellen klikkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
Leuk en aardig maar hoe krijg ik die handmatig gedownloade firmware naar m'n iphone toe?
Vind notifications center wel echt een hele vooruitgang hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:08 schreef o.us het volgende:
Hij is hem aan het installeren
Maar ergens vrees ik dat we teleurgesteld gaan raken omdat hij minder kan dan dat we verwacht hadden.
Dit!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Vind notifications center wel echt een hele vooruitgang hoor
Had ik ook, maar die kapte ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Kapt hij na 550 MB opeens met een netwerkfout, ga ik hem opnieuw downloaden gaat hij opeens met 4MB/s.
at&t moet je hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef kikoooooo het volgende:
http://ios.e-lite.org/
Iemand enig idee welke ik moet hebben voor de ipad2 3g?? Ik zie dus alleen wifi only, at&t en verizon staan..
Check, even proberen, hij loopt weer redelijk op tempoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef gohan16 het volgende:
netwerkfout ligt aan antivirus/firewall. Even tijdelijk uitzetten.
AT&T. De Appleproducten van Verizon werken op CDMA, AT&T op GSM en UMTS. Die van AT&T zijn onze standaarden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef kikoooooo het volgende:
http://ios.e-lite.org/
Iemand enig idee welke ik moet hebben voor de ipad2 3g?? Ik zie dus alleen wifi only, at&t en verizon staan..
quote:
Tnx. Ik download em ook maar handmatig, via itunes crashte ie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef o.us het volgende:
[..]
AT&T. De Appleproducten van Verizon werken op CDMA, AT&T op GSM en UMTS. Die van AT&T zijn onze standaarden.
Thnx!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef TC03 het volgende:
Vergeten de Windows-gebruikers ook niet iCloud op de PC te installeren?
iCloud kan de boom inquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef TC03 het volgende:
Gelijk even downloaden, gaat ook al zo lekker traagquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef TC03 het volgende:
Zelfs die is niet vooruit te brandenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef TC03 het volgende:
Gedaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef TC03 het volgende:
Even je iPhone uit het raam gooien en schreeuwen dat het allemaal Steve zijn schuld is schijnt te helpen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:41 schreef -Menn0- het volgende:
Hij wil niet updaten.. iTunes heeft opeens mijn iPhone vol gegooid met "overig"
[ afbeelding ]
Toen crashte de update en nu is mijn hele fotorol ontoegankelijk geworden..
Maar gelukkig heb je een back-up gemaakt van te voren!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:41 schreef -Menn0- het volgende:
Hij wil niet updaten.. iTunes heeft opeens mijn iPhone vol gegooid met "overig"
[ afbeelding ]
Toen crashte de update en nu is mijn hele fotorol ontoegankelijk geworden..
16Gb netbook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
Mijn god, wat haat ik iTunes. "Out of disk space" op m'n 16Gb netbook met XP waar eigenlijk alleen iTunes op is geïnstalleerd. Nu alles (TMP en TEMP variables etc) naar een SD-kaart van 16Gb laten wijzen en nog maar eens proberen.
Ik moet en zal iOS 5 installeren zodat ik dat kut-iTunes *nooit* meer hoef te gebruiken
Gelukkig is er nog niemand dit Siri kan gebruiken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef Ouqz het volgende:
OH SIRI YEAH SIRI FUCK ME SIRI PLEASE SIRI
Aber natürlichquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb je een back-up gemaakt van te voren!
Je kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Bij mij gaat tot nu toe alles fout.
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Bij mij gaat tot nu toe alles fout.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
Goed, iOS 5 staat inmiddels succesvol op mijn iPhone 4
Nieuwste iTunes geïnstalleerd?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:47 schreef King_of_cubes het volgende:
Mijn iPhone kan zich niet herstellen omdat er een onbekende fout zich heeft voorgedaan (3200). Iemand een idee waar dit aan ligt?
Had ik ook.. Paar keer geprobeerd en toen deed hij het ineens..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:47 schreef King_of_cubes het volgende:
Mijn iPhone kan zich niet herstellen omdat er een onbekende fout zich heeft voorgedaan (3200). Iemand een idee waar dit aan ligt?
Via de officiële kanalen dat laatste. En daar zou ik het persoonlijk bij houden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef replay11nl het volgende:
Hmff ben nog prima tevreden met mn iPhone 3G, maar wil iOS5 er toch wel op hebben
Weet iemand een maniertje om dit te regelen of kom ik gewoon nooit verder dan 4.2.1?
Ik zal het nog een keer proberen, dat downloaden alleen duurt dan weer zo lang.quote:Had ik ook.. Paar keer geprobeerd en toen deed hij het ineens..
Als de download binnen is gebruikt hij die hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keer proberen, dat downloaden alleen duurt dan weer zo lang.
Hoeft niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:53 schreef JDude het volgende:
Wat een onzin ook dat dat downloaden dan weer opnieuw moet.
Als hij goed gedownload is gebruikt hij gewoon die versie hoor..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:53 schreef JDude het volgende:
Wat een onzin ook dat dat downloaden dan weer opnieuw moet.
Nee inderdaad, het is de reservekopie die opnieuw begonquote:
Dat is over het algemeen de bedoeling!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef sbientje het volgende:
pfft, nou hij blijft om wachtwoord vragen, wat ik gewoon niet heb.. heb al even gegoogled maar dat helpt ook niet erg. Blijkbaar kom je zonder wachtwoord niet in de backup..
x2quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef Dimens het volgende:
Iedereen problemen, hier niets aan de hand.
beetje naar alleen dat ik helemaal geen gecodeerde backup gemaakt hebquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen de bedoeling!
Maar wel kut ja..
x3, behalve dat ik hem iets te enthousiast uit de cradle trok terwijl hij nog bestanden aan het terugpompen was, klaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef Dimens het volgende:
Iedereen problemen, hier niets aan de hand.
Ik heb gister al een reservekopie gemaakt, kan ik die dan straks gebruiken om mijn data terug te zetten?quote:
Die komt nu dus op een T-shirt he.quote:
http://support.apple.com/downloads/DL1455/en_US/iCloudSetup.exequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:01 schreef c0nd0r het volgende:
Is er een directe/alternatieve link naar die iCloud client voor Windows?
Ik neem aan dat je een back-up hebt gemaakt? Die kun je dan gewoon terugzetten na het upgraden..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:01 schreef bobbernaut het volgende:
jammer dat ik mn kut iphone moet herstellen. ben ik nu al mijn contactpersonen en berichtjes etc kwijt?? JOBS F YOU
Nee je moet bij instellingen -> iCloud even je Contacten uitzetten. Daarna terug naar homescreen, instellingen -> iCloud en contacten weer aanzetten. Dan staan ze er weer in.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:01 schreef bobbernaut het volgende:
jammer dat ik mn kut iphone moet herstellen. ben ik nu al mijn contactpersonen en berichtjes etc kwijt?? JOBS F YOU
Held!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:02 schreef gohan16 het volgende:
[..]
http://support.apple.com/downloads/DL1455/en_US/iCloudSetup.exe
Ik had die error ook. Gewoon een aparte reservekopie maken en de software apart downloaden en installeren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:59 schreef GTIMk1 het volgende:
Hier ook error 3200, probeer nu voor de 4e keer of het lukt. Anders op een andere PC proberen, was de laatste keer ook de oplossing.
Hoe installeer ik hem als ik gewoon die file van die aparte site download?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had die error ook. Gewoon een aparte reservekopie maken en de software apart downloaden en installeren.
Shift + Update of Herstellen geloof ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe installeer ik hem als ik gewoon die file van die aparte site download?
Kan prima hoor, zolang je dat maar niet doet als hij aan het installeren isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef Soulagement het volgende:
Ben ik de enige waarbij het belachelijk lang duurt? Resterende tijd: 4 uur. M'n iPhone hangt aan iTunes, kan 'm zeker niet loskoppelen tijdens het downloaden?
http://www.iphonefaq.org/archives/97320quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef bobbernaut het volgende:
kan ik niet handmatig shift+herstellen doen? maar ik kan mijn ios5 ipsw niet vinden
Je had hem niet geunlockt via software?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef King_of_cubes het volgende:
Mijn iPhone is gereset naar de fabrieksinstellingen. Er staat dat ik een simlock heb en "U moet een nieuwe versie van iTunes installeren en uw iPhone opnieuw verbinden". Moet ik m opnieuw opstarten mn iPhone?
Nee je kan gewoon doorgaan. Even kabeltje van iTunes er opnieuw in doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef King_of_cubes het volgende:
Mijn iPhone is gereset naar de fabrieksinstellingen. Er staat dat ik een simlock heb en "U moet een nieuwe versie van iTunes installeren en uw iPhone opnieuw verbinden". Moet ik m opnieuw opstarten mn iPhone?
Nog één keer normaal proberen en daarna dit maar eens doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef bobbernaut het volgende:
kan ik niet handmatig shift+herstellen doen? maar ik kan mijn ios5 ipsw niet vinden
Dat is nou net het enige aan deze hele update dat je al wel geregeld had kunnen hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef Orbis het volgende:
Ugh... eerst iTunes 10.5 downloaden. En ik maar denken dat ik gelijk iOS5 erop kon knallen.
Dit en ik ben niet de enige als ik de Apple SC zo doorleesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
iPhone kan niet worden hersteld; an error occured. Dat krijg ik nu al twee keer als ik m'n iPhone laat bijwerken. Heb iOS5 al gedownload, gereservekopie is gemaakt, maar verder komt hij niet
Zelfs als ik geen loskoppeltekentje zie? Ben niet echt op de hoogte als het om dit soort dingen gaat :pquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kan prima hoor, zolang je dat maar niet doet als hij aan het installeren is
Oke, dat heb ik nu gedaan en nu gaat ie een reservekopie terugzetten. Hopen dat dat dan weer goed gaat.quote:Nee je kan gewoon doorgaan. Even kabeltje van iTunes er opnieuw in doen.
Ik heb er een heel lijstje staan? Volgens mij bewaard hij alle..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef sbientje het volgende:
als ik nu een gecodeerde kopie maak, heb wel het wachtwoord ingesteld, is het dan mogelijk om een vorige kopie terug te zetten? of blijft er altijd maar 1 kopie staan?
7 keer normaal gedaan nu met shift herstellen, gewoon 3200... nu maar downgraden naar 4.3.1.3 ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nog één keer normaal proberen en daarna dit maar eens doen.
Wat geeft je iPhone aan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Zelfs als ik geen loskoppeltekentje zie? Ben niet echt op de hoogte als het om dit soort dingen gaat :p
Opladen idd, heb 'm eruit gehaald, thanks. 157 mb van de 775, nog steeds 4 uur resterend pff..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat geeft je iPhone aan?
Gewoon opladen? Dan kun je hem er gewoon uithalen. Als er staat bezig met synchroniseren ofzo.. Dan beter van niet!
waar staat dat lijstje bij jou ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb er een heel lijstje staan? Volgens mij bewaard hij alle..
Als ik klik op Herstellen krijg ik een lijstje met back-upsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef sbientje het volgende:
[..]
waar staat dat lijstje bij jou ?
Klopt dan gaat ie goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vraag me af of dit wel goed gaat, hij gaat nu na gehersteld te hebben al mn apps opnieuw terugzetten. Wat een raar proces dat upgraden.
Ideaal toch?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vraag me af of dit wel goed gaat, hij gaat nu na gehersteld te hebben al mn apps opnieuw terugzetten. Wat een raar proces dat upgraden.
Klopt als een bus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef King_of_cubes het volgende:
Mijn iPod knop is vervangen door een muziek knop en ik heb een Videos knop. Hoort dit wel? Het lijkt wel een iPod?
Dit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef Agiath het volgende:
Krijg drie keer een error bij de restore. error (3200)
Ik ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef Agiath het volgende:
Krijg drie keer een error bij de restore. error (3200)
Dat is schijn. Als je geluk hebt duurt het zo lang en anders loopt het nog wel op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef Orbis het volgende:
Downloaden gestart, nog 35 minuten te gaan? Kennelijk heb ik meer geluk dan de meesten hier?
Droom verder. Na het downloaden blijft'ie wel weer ergens anders op hangen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef Orbis het volgende:
Downloaden gestart, nog 35 minuten te gaan? Kennelijk heb ik meer geluk dan de meesten hier?
ik nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik klik op Herstellen krijg ik een lijstje met back-ups
Ah, fijn... Nou, ik heb tot 12 uur. Eens zien hoe ver we komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is schijn. Als je geluk hebt duurt het zo lang en anders loopt het nog wel op.
Linkershiftquote:
Op de een of ander manier klopt jouw avatar altijd met jouw reacties.quote:
4 pas?quote:
Mag je proberen, elke manier faalt bij mij. Komt door de updateservers van Apple die je toestemming moeten geven om het installerenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef MaximumRush het volgende:
Okee, m'n iPhone is dus halverwege het herstellen mislukt en nu krijg ik hem niet meer hersteld. Ook niet op een andere pc. Even kijken of het lukt met de aparte .ipsw file.
Het irritante blijft dat je het iedere keer overnieuw moet downloaden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Mag je proberen, elke manier faalt bij mij. Komt door de updateservers van Apple die je toestemming moeten geven om het installeren.
Als het goed is niet..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Het irritante blijft dat je het iedere keer overnieuw moet downloaden.
Nee, al dacht ik dat eerst ook. Het is de reservekopie die steeds opnieuw begint. Duurt ook veel te lang, daar niet van.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Het irritante blijft dat je het iedere keer overnieuw moet downloaden.
Hij zegt bij mij iedere keer dat de software beschadigd is. Hebben jullie dat ook?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als het goed is niet..
Als hij eenmaal gedownload is en hij is niet corrupt dan zal hij die gewoon blijven gebruiken
Dan haalt hij dus een corrupte binnen op een of andere manier lijkt het.. Dat heb ik niet gehad nee!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Hij zegt bij mij iedere keer dat de software beschadigd is. Hebben jullie dat ook?
Ja had ik ook.. Hij heeft lang niet alles teruggezet op één of andere manier!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou. Hij doet het.. Alleen wel met maar ongeveer 30% van mijn apps.
Dat weer.!
Er is al een Thetered mogelijk, unthetered verwachten ze ook snel, die moet geloof ik alleen nog getest worden op de final.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef Saninl het volgende:
Hmm, net terug van mijn werk.
Ik zie dat iOS5 al op veel iPhones staat. Ik wil hem eigenlijk wel gelijk Jailbreaken voor SbSettings enzo, maar dat is nog niet mogelijk he?
Dan wacht ik nog even rustig af
Die discussie gaat natuurlijk ook weer losbarstenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef Saninl het volgende:
Hmm, net terug van mijn werk.
Ik zie dat iOS5 al op veel iPhones staat. Ik wil hem eigenlijk wel gelijk Jailbreaken voor SbSettings enzo, maar dat is nog niet mogelijk he?
Dan wacht ik nog even rustig af
Even loskoppelen en opnieuw aansluiten, zegt hij dat hij gekapt is met herstellen en gaat hij weer verder. Volgens mij gaat hij nu wel alles doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja had ik ook.. Hij heeft lang niet alles teruggezet op één of andere manier!
Ow shit.. Hoop dat ie dat nu ook doet nu ik zelf al wat handmatig weer heb gedaan!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Even loskoppelen en opnieuw aansluiten, zegt hij dat hij gekapt is met herstellen en gaat hij weer verder. Volgens mij gaat hij nu wel alles doen.
Heb ik ook al gezocht.. Zover ik kan ontdekken, niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef jna het volgende:
Hoe krijg je die effectenbeurs informatie weg in dat nieuwe scherm?
Link?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Er is al een Thetered mogelijk, unthetered verwachten ze ook snel, die moet geloof ik alleen nog getest worden op de final.
hoe krijg je dat nieuwe scherm te zien?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef jna het volgende:
Ah het kan wel zie ik op YouTube! Nu nog even uitvinden hoe..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef jna het volgende:
Instellingen - berichtgeving. Daar kan je instellen wat je wel en niet wil zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb ik ook al gezocht.. Zover ik kan ontdekken, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |