Nouja, als het een vlak aanrecht zou zijn en je zou een kom op de kop neerzetten na t afwassen, dan zou je naderhand echt zo'n poeletje water hebben wat eruit komt. Nu kan dat nietquote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef _Loki het volgende:
[..]
Meh, ik heb ook zo'n aanrecht maar afdruipen doet het echt niet bij mij
Lol bij mij wel hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 17:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nouja, als het een vlak aanrecht zou zijn en je zou een kom op de kop neerzetten na t afwassen, dan zou je naderhand echt zo'n poeletje water hebben wat eruit komt. Nu kan dat niet
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:52 schreef Klipnap het volgende:
Dat Slipknot geen Nederlandse band is
Het werkt alleen voor geen meterquote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben net tijdens het afwassen erachter gekomen dat de ribbeltjes in zo'n metaal aanrecht een doel hebben in plaats van alleen lelijk zijn(WTF ik kan gewoon geen plaatje vinden van zo'n aanrecht
)
Maar dat is dus wanneer je een glas/kom/mok na het afwassen op de kop neerzet, dan kan het water alsnog wegdruipen vanwege die ribbeltjes. Het krijgt dan een druiprek functie
Zeg tegen je aanrecht dat-ie gay is.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het werkt alleen voor geen meter
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeg tegen je aanrecht dat-ie gay is.
Wtf?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:25 schreef heaven7 het volgende:
Ik kwam er vorige week pas achter waarom dat muziekprogramma arbeidsvitaminen heetMijn vriend had het erover en toen dacht ik.. ooooooooooooooooooooh vitamientjes voor tijdens de arbeid!
CCR!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:21 schreef vencodark het volgende:
Dat Proud Mary niet door Ike en Tina Turner is geschreven.
Jawel, alleen niet voor het weglopen van het water. Het is bedoelt om het vastzuigen te voorkomen wat je vaak hebt met natte kommen op een glad oppervlak.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het werkt alleen voor geen meter
Het afdruipen is dat het water van het vaatwerk afzakt, ook van de onderrand/kant. Dat lukt dus dat wafelpatroonm, maar vasthoudende schuimrandjes willen nog wel eens voor vertraging zorgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:52 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet voor het weglopen van het water. Het is bedoelt om het vastzuigen te voorkomen wat je vaak hebt met natte kommen op een glad oppervlak.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:24 schreef Discombobulate het volgende:
Dat er op een pakje Camel sigaretten een dromedaris staat in plaats van een kameel..
"Oja wtf? dat ik dat niet eerder heb gezien" moment
Technisch gezien is een dromedaris ook een kameel, omdat het een onderdeel is van de familie van kameelachtigen. In het latijn heet heet een Dromedaris "Camelus dromedarius" en een kameel "Camelus bactrianus".quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:24 schreef Discombobulate het volgende:
Dat er op een pakje Camel sigaretten een dromedaris staat in plaats van een kameel..
Ik kom er dus nu pas achter dat het 'trilogie' moet zijn..quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:40 schreef Tchock het volgende:
Wat ik zelf niet fout deed, maar waar ik wel denk dat veel mensen zich in kunnen vinden: Dat 'triologie' geen bestaand Nederlands woord is
Ik dacht dat het wel Nederlands klonk...quote:Op donderdag 10 november 2011 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]Hoe kwam je daar überhaupt bij?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:52 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik kom er dus nu pas achter dat het 'trilogie' moet zijn..
In het Engels wordt het woord camel dan ook voor beide gebruiktquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:24 schreef Discombobulate het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |