Ik dacht dat ook toen ik nog klein was maar dat is niet zo gek. Ook dat het woestijn was en niet hoestijn.quote:Op maandag 14 november 2011 15:40 schreef farfallina het volgende:
Dat het ''waxinelichtje'' is, en niet ''baxinelichtje''Het zit toch in een soort bakje... Ik vond het eigenlijk wel logisch. Totdat ik een keer in een winkel kwam waar dus ''waxinelichtjes'' in de aanbieding waren. En ik maar bijdehand zeggen dat ze het verkeerd hadden geschreven
haha toevallig weet ik dat ook sinds afgelopen zaterdag, was een triviant vraag.quote:Op maandag 14 november 2011 13:14 schreef Bart het volgende:
Sinds gisteravond weet ik dat Una Paloma Blanca "een witte duif" betekent. Jarenlang enthousiast lopen meezingen zonder dat ik eigenlijk wist wat het was, maar daar stond ik nooit bij stil.
Oh wat is dat ontzettend gaaf zeg. Met Stefan de Walle, was dit vroeger ook al met Bram van der Vlugt? Ik weet dus ik waar ik ben de dag voor de intocht volgend jaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:37 schreef Biancavia het volgende:
Ik kom er vandaag achter dat de tv-intocht altijd eerst gerepeteerd wordt!
Opname van gisteren in Dordrecht:
euh dat dacht je juist altijd goed, ook al hoeft het niet kapot tegaan natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit heb ik tot een paar maanden geleden altijd gedacht: als er op de fitting van een lamp 'max. 60 Watt' staat, en je draait er een peertje in van 75 Watt bijvoorbeeld, dat dan de hele lamp stuk zou gaan (dus fitting en de rest) in plaats van enkel het peertje.
Het is de max voor de fitting, niet voor de lamp, de fitting kan de hitte van de zwaardere lamp niet aanquote:Op maandag 14 november 2011 23:28 schreef bartos het volgende:
[..]
euh dat dacht je juist altijd goed, ook al hoeft het niet kapot tegaan natuurlijk.
Ja. Dat klopt dus niet. Hij troost een vrouw in het nummer.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:52 schreef whY... het volgende:
Dat het niet helastiekje is maar elastiekje.
Bij 'No woman, no cry' denk ik eerder aan; geen vriendin/vrouw dus ook geen gejank aan je kop en gezeur. Oftewel het 'geweldige' single leven.
Als in 'no woman, don't cry'?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja. Dat klopt dus niet. Hij troost een vrouw in het nummer.
Precies.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als in 'no woman, don't cry'?
Welke sick fuck bedenkt dat dan? En hoe kan je zo goed zijn met fotoshop?quote:Op maandag 14 november 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kom er net achter dat Blue Waffle nep is.
Degenen die het niet kennen; niet googelen.
Bij ons kassa 9 en die bestond niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Tijdens mijn bijbaantje in de supermarkt was bij ons "kassa 5" de code voor als er trammelant was.
Niet she'd, maar shed, van het werkwoord 'to shed'.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:08 schreef whY... het volgende:
Oh, cool. Toch de songtekst maar eens lezen
Wat een brak Engels is dat eigenlijk in het liedje. "No don't she'd no tears" Is nou niet echt heel lekker Engels toch?
Haha, rolt wat makkelijker.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:24 schreef Brett-Anderson het volgende:
oh en nog één om het een leuke dag te maken:
het kwam echt zooo lang niet bij me op, waarom olievatten,wijntonnen, bierfusten e.d. altijd rond waren. Ik heb zelfs nog oude asterix en obelixen gelezen toen ik acht jaar was, maar waarom die containers rond waren ging er nooit bij me in. Pffffttt!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |