Ja, je kon aan de auto zien dat die echt niet is misbruikt ofso, ik heb er ook helemaal geen problemen mee gehad, en waarom is het gelijk dat het niet waar is, zeg je dat bij elke auto die zulke lage KM stand heb, een oom van mij had een BMW van 35 jaar oud altijd hartstikke netjes onthouden ook zelf alles aan gedaan, maar ook haast niet in gereden die had 65000km op de teller, en als je op MP kijkt zie je ook 20+ autos met zoveel KMquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Je koopt dus een auto van 20 jaar oud zonder boekjes met maar 60000km en je geloofd de verkoper op zijn blauwe ogen dat het allemaal klopt?
Zonder boekjes en import? Ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef InfineGhost het volgende:
[..]
zeg je dat bij elke auto die zulke lage KM stand heb,
De gegevens komen inderdaad bij RDW vandaan. Deze kloppen bijna altijd. Het kan zijn dat er wat handelaren tussen hebben gezeten en dat dat er een paar extra verklaard. Blijft wel staan dat de auto formeel 6 eigenaren heeft gehad in Nederland, en dat je het denk ik lastig overtuigend kan bewijzen dat dit op 2 'echte' eigenaren in de praktijk uitkomt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef InfineGhost het volgende:
Nee die kloppen niet ik ben dat zelf ook tegengekomen, heb lopen zoeken hoe dit kan, ook mail gestuurd naar MP maar geen reactie terug, zelf denk ik, dat ik bij Autoweek moet zijn, maar ik durf 100% te zeggen dat ik egt geen 6e eigenaar ben
Te oud voor een NAP registratie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:31 schreef monsterd. het volgende:
Je kunt wellicht bij een garage de kmstanden opvragen. die registreren ze tijdens apk enz. is dus niet per se een napregistratie (daar is de auto te oud voor), maar kun je kunt iig tot een bepaalde tijd terugkijken.
NAP is toch pas verplicht voor auto's vanaf '99.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Te oud voor een NAP registratie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |