Ja is echt waar, ik ben zelf tweede eigenaar en die eerste eigenaar heeft er haast niet in gereden, was meer onderhoudenquote:
Mijn eerste gedachte was nooit een motor te nemen, maar bij nader inzien wil ik dus tog motor rijden en daardoor is er zoveel kosten in gegaanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:25 schreef JJH het volgende:
En de vraagprijs is.....
Tevens vraag ik me altijd af waarom mensen de advertentie plaatsen terwijl er nog geen foto's zijn.
Moet nog al wat zijn als je er voor ruim 1750,- in stopt. Dat is de auto dat namelijk qua dagwaarde niet meer waard.
Dit, je bent 2e eigenaar in nederland......... We kunnen de km alleen maar controleren tussen 2005 en 2011.quote:
Niet zo zeuren meteen, hij ziet er zowel van buiten als van binnen piekfijn uit, alleen al gezien de binnenkant (bekleding en dergelijke) zie ik geen reden waarom de kilometerstand niet zou kloppen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dit, je bent 2e eigenaar in nederland......... We kunnen de km alleen maar controleren tussen 2005 en 2011.
Dat weet ik, maar de KM is echt waarheid er is absoluut niet mee geknoeid, ik weet het is misschien moeilijk te geloven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dit, je bent 2e eigenaar in nederland......... We kunnen de km alleen maar controleren tussen 2005 en 2011.
Vind ik ook, al zou ik geen motor kopen, had die echt niet te koop gestaanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:21 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Niet zo zeuren meteen, hij ziet er zowel van buiten als van binnen piekfijn uit, alleen al gezien de binnenkant (bekleding en dergelijke) zie ik geen reden waarom de kilometerstand niet zou kloppen.
Mooie bak, zonde dat hij in de verkoop moet!![]()
Hij geeft aan dat hij de tweede eigenaar is. Dat klopt dus al niet. Dan geloof ik weinig van de rest van het verhaal. De bekleding van een coupe met 200000Km ziet er vaak ook nog piekfijn uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:21 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Niet zo zeuren meteen, hij ziet er zowel van buiten als van binnen piekfijn uit, alleen al gezien de binnenkant (bekleding en dergelijke) zie ik geen reden waarom de kilometerstand niet zou kloppen.
Mooie bak, zonde dat hij in de verkoop moet!![]()
Zolang je geen bewijs kan leveren dat de kilometerstand niet klopt, zie ik geen reden om de TS het voordeel van de twijfel niet te gunnen. Komt bij dat de controle van de kilometerstand in Duitsland 10x strenger is dan in Nederland.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij de tweede eigenaar is. Dat klopt dus al niet. Dan geloof ik weinig van de rest van het verhaal. De bekleding van een coupe met 200000Km ziet er vaak ook nog piekfijn uit.
Hij heeft tegen mij gezegd dat die hem nieuw gekocht, en vanuit daar heb ik geconcludeerd dat ik tweede eigenaar ben, ik weet ook de achterliggend verhaal er niet van, waarom die hem nieuw in duitsland heeft gekocht terwijl die er niet woont, zal wel goedkoper geweest zijn,quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef ColtZ40 het volgende:
Er is in Duitsland ook een eigenaar geweest.
Dat is sterk. Ik heb er meer dan drie verkocht met een 2.0 motor. Er staan er trouwens ook een paar op mp met een 2.0 motor uit 1991.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat ik trouwens wel vond, op wikipedia weliswaar, is dat er in 1991 maar 3 stuks van dit model zijn geproduceerd, tegenover ruim 6500 stuks van de 2,3L 5-cil? Dan is het dus helemaal een unieke auto in deze staat.
Dan klopt wikipedia (zoals zo vaak) weer eens niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is sterk. Ik heb er meer dan drie verkocht met een 2.0 motor. Er staan er trouwens ook een paar op mp met een 2.0 motor uit 1991.
In je vorige post geef je aan dat hij hem heeft laten importeren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:31 schreef InfineGhost het volgende:
[..]
Hij heeft tegen mij gezegd dat die hem nieuw gekocht, en vanuit daar heb ik geconcludeerd dat ik tweede eigenaar ben, ik weet ook de achterliggend verhaal er niet van, waarom die hem nieuw in duitsland heeft gekocht terwijl die er niet woont, zal wel goedkoper geweest zijn,
In duitlsland ja, waarom zou dit niet kunnen dan ik heb vaak genoeg autos die 20+ zijn met deze KM stand soms nog wel minderquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
In je vorige post geef je aan dat hij hem heeft laten importeren.
Thxquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dan klopt wikipedia (zoals zo vaak) weer eens niet.
Anyway, we vervuilen je topic, succes met de verkoop!
Ik doelde op "laten" importeren ipv geïmporteerd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:38 schreef InfineGhost het volgende:
[..]
In duitlsland ja, waarom zou dit niet kunnen dan ik heb vaak genoeg autos die 20+ zijn met deze KM stand soms nog wel minder
Oke nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik doelde op "laten" importeren ipv geïmporteerd.![]()
Veel oude auto's hebben een ton teller vandaar de lagen standen.
Ja, je kon aan de auto zien dat die echt niet is misbruikt ofso, ik heb er ook helemaal geen problemen mee gehad, en waarom is het gelijk dat het niet waar is, zeg je dat bij elke auto die zulke lage KM stand heb, een oom van mij had een BMW van 35 jaar oud altijd hartstikke netjes onthouden ook zelf alles aan gedaan, maar ook haast niet in gereden die had 65000km op de teller, en als je op MP kijkt zie je ook 20+ autos met zoveel KMquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Je koopt dus een auto van 20 jaar oud zonder boekjes met maar 60000km en je geloofd de verkoper op zijn blauwe ogen dat het allemaal klopt?
Zonder boekjes en import? Ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef InfineGhost het volgende:
[..]
zeg je dat bij elke auto die zulke lage KM stand heb,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |