De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TeeWeePeequote:
BBQquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:11 schreef BBQSausage het volgende:
Hallo iedereen die binnen komt vallen.
Rezquote:
Dat was geen lapo hunt, sorry als het zo overkwam.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:12 schreef FreezePop het volgende:
Rot toch eens op met je lapo hunt. Ben je fucking blind ofzo?
Negeer hem. Opgelost.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was geen lapo hunt, sorry als het zo overkwam.Maar P_z zit me nu echt te irriteren als je het zo graag wil weten.
Over 900 posts zo'n beetje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef Integraalfiets het volgende:
Wanneer kom ik in de vaste gasten lijst?
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was geen lapo hunt, sorry als het zo overkwam.Maar P_z zit me nu echt te irriteren als je het zo graag wil weten.
Over alledaagse gebeurtenissen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef Integraalfiets het volgende:
Waar praat men dezer dag over in dezen topiek?
quote:
Al je hier 1200 posts hebt gemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef Integraalfiets het volgende:
Wanneer kom ik in de vaste gasten lijst?
Bedankt.quote:
Oké.quote:
ja ik herken je niet meerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Al je hier 1200 posts hebt gemaakt.
[..]
Bedankt.
[..]
Oké.
Uhm, moet ik je herinneren aan het ragecomic topic?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:15 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]helaas... ik heb wel een leven naast FOK!
Is ie ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:15 schreef TWP het volgende:
Ik vind je UI leuker dan die je eerst had, Rez.
Dat wou ik geheim houdenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, moet ik je herinneren aan het ragecomic topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |