De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TeeWeePeequote:
BBQquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:11 schreef BBQSausage het volgende:
Hallo iedereen die binnen komt vallen.
Rezquote:
Dat was geen lapo hunt, sorry als het zo overkwam.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:12 schreef FreezePop het volgende:
Rot toch eens op met je lapo hunt. Ben je fucking blind ofzo?
Negeer hem. Opgelost.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was geen lapo hunt, sorry als het zo overkwam.Maar P_z zit me nu echt te irriteren als je het zo graag wil weten.
Over 900 posts zo'n beetje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef Integraalfiets het volgende:
Wanneer kom ik in de vaste gasten lijst?
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was geen lapo hunt, sorry als het zo overkwam.Maar P_z zit me nu echt te irriteren als je het zo graag wil weten.
Over alledaagse gebeurtenissen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef Integraalfiets het volgende:
Waar praat men dezer dag over in dezen topiek?
quote:
Al je hier 1200 posts hebt gemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef Integraalfiets het volgende:
Wanneer kom ik in de vaste gasten lijst?
Bedankt.quote:
Oké.quote:
ja ik herken je niet meerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Al je hier 1200 posts hebt gemaakt.
[..]
Bedankt.
[..]
Oké.
Uhm, moet ik je herinneren aan het ragecomic topic?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:15 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]helaas... ik heb wel een leven naast FOK!
Is ie ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:15 schreef TWP het volgende:
Ik vind je UI leuker dan die je eerst had, Rez.
Dat wou ik geheim houdenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, moet ik je herinneren aan het ragecomic topic?
Ik wil dat het weer warm word en zonder al die regen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Rez, jonge. Wat is dat voor dommen vraag
quote:
Verandering, eng hè?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:15 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Ik ook niet. BerenUI is raar.
Bedankt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:15 schreef TWP het volgende:
Ik vind je UI leuker dan die je eerst had, Rez.
Hallo Oerbeer, leuk jou hier te treffen. Hoe is het met de kinderen? Alles goed met het vrouwtje?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:16 schreef Oerbeer het volgende:
Lapo dit lapo dat. Geen TR's meer over lapo's gaarne.
Pro-tip: verhuis naar Australië. Daar wordt het nu zomerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil dat het weer warm word en zonder al die regen.
Wil ik wel doen later, gewoon voor een paar jaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pro-tip: verhuis naar Australië. Daar wordt het nu zomer
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:12 schreef FreezePop het volgende:
Rot toch eens op met je lapo hunt. Ben je fucking blind ofzo?
LHquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef LompeHork het volgende:
Oh, trouwens HOI Integraalfiets, TWP, Robburt en de rest die ik vergeten ben.
Hoiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef LompeHork het volgende:
Mij in ieder geval niet vergeten. Hoi L_H.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Spaghetti krijgt een eervolle vermelding
hee het is met 1 bquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef LompeHork het volgende:
Ik moet een hele pagina opnieuw gaan maken omdat ik geen uitweg meer zie.quote:
ja op mijn FOK! account welquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet een hele pagina opnieuw gaan maken omdat ik geen uitweg meer zie.En ik dacht dat het zo gedaan was, maar dit is niet zo leuk.
Verder niks aan de hand.
Ik weet het niet, ik ga m'n best doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:21 schreef TWP het volgende:
[..]Klote. Nog langer wachten op de lanceren van udowu.nl.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:21 schreef Integraalfiets het volgende:
Ik krijg net mail van Ali Bouali.
wat
wutquote:
Kan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kan natuurlijk ook zeggen zo van, ik werk er omheen.
Faal. x 3quote:
Ik zag het ja, en /blue en nog wat dingen die niet helemaal klopte.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik gebruikte /huge in plaats van \huge.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zag het ja, en /blue en nog wat dingen die niet helemaal klopte.
De datum is alleen belangrijk vanwege Skyrim.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wel een autist als je hierop geilt.
heyquote:
De watquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
De datum is alleen belangrijk vanwege Skyrim.
MENquote:
Ik heb jouw 15000e en 16000e posts ook gemist.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:30 schreef BBQSausage het volgende:
Huh wat, ik heb mijn 15000e en 16000e posts gemist.
The Elder Scrolls V: Skryim, zegt dat je wat?quote:
Wilde je dat gaan vieren dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ja en ik ben mijn 20k mijlpaal helemaal vergetenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, de kutmakers van dat kutspel hebben een rechtszaak aangespannen tegen Mojang, vanwege het nieuwe spel van Mojang: "Scrolls". Omdat dat voor verwarring zou zorgen met "The Elder Scrolls".quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
The Elder Scrolls V: Skryim, zegt dat je wat?
Omg omg omg, feestje voor Spouwert.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja en ik ben mijn 20k mijlpaal helemaal vergeten. Zit er nu 39 posts overheen
Alleen haat aan hun vanwege deze domme actie, de spellen die zij maken zijn goud.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, de kutmakers van dat kutspel hebben een rechtszaak aangespannen tegen Mojang, vanwege het nieuwe spel van Mojang: "Scrolls". Omdat dat voor verwarring zou zorgen met "The Elder Scrolls".![]()
Haat aan hun.
Aawhquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omg omg omg, feestje voor Spouwert.![]()
Oeh met ei en gebakken uiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, beetje sla, tomaat, komkommer er op; fixed!
Ok, deal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen haat aan hun vanwege deze domme actie, de spellen die zij maken zijn goud.
Oei, gevaarlijke combo, dan zit ik de hele avond te ruftenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh met ei en gebakken ui. Booooh
Je hebt toch wel ooit een spel van hun gespeeld hè? Of ben je geen gamer?quote:
QFTquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oei, gevaarlijke combo, dan zit ik de hele avond te ruften
Ik ben geen gamer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt toch wel ooit een spel van hun gespeeld hè? Of ben je geen gamer?
Ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oei, gevaarlijke combo, dan zit ik de hele avond te ruften
Oké, dan is het goed.quote:
Succes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:36 schreef Dalando het volgende:
Ben ik weer
Net even een kiekje genomen op de site, ziet er redelijk veel beter uit dan gisteravond![]()
Van mij moet je ook geen CSS zooi verwachten. Affijn, ik ga even werken aan iets wat BBQ en ik gisteravond bedacht hebben voor udowu.nl, kusjekroel.
Godver, dat was ik dus vergeten te halen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:39 schreef Intronic het volgende:
Oeh, hamburgers maken ook wel zin in. Met bacon, sowieso..
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:36 schreef Dalando het volgende:
Ben ik weer
Net even een kiekje genomen op de site, ziet er redelijk veel beter uit dan gisteravond![]()
Van mij moet je ook geen CSS zooi verwachten. Affijn, ik ga even werken aan iets wat BBQ en ik gisteravond bedacht hebben voor udowu.nl, kusjekroel.
Haha.. snap ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, die geur is niet om te harden hoor. Daar wil ik zelf niet eens in zitten.
Nee, het blijft echt hangen. (Bij mij dan).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha.. snap ik. Ach, beetje wapperen en weg
Ja, die hele ranzige zijn inderdaad erg. Meestal even een raam open, even laten luchtenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:42 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Nee, het blijft echt hangen. (Bij mij dan).
Dat "even" viel bij mij laatste keer erg tegen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, die hele ranzige zijn inderdaad erg. Meestal even een raam open, even laten luchten
neequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
The Elder Scrolls V: Skryim, zegt dat je wat?
Dan is het begrijpbaar dat je Skyrim niet kent.quote:
11-11-11 toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan is het begrijpbaar dat je Skyrim niet kent.
Alleen af en toe Runescape gewoon omdat simpel en makkelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan is het begrijpbaar dat je Skyrim niet kent.
Hardcore is inderdaad overdreven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:00 schreef FreezePop het volgende:
Mensen die hardcore gamen. Nerds in mijn klas
Huiswerk skippen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:03 schreef Rezania het volgende:
Maar wat is hardcore gamen volgens jullie?
Deed ik op de havo wel eens, maar dat had toch geen invloed op mijn cijfers.quote:
Hoezo, ik ga er nooit over heen en kan alles wat ik wil.quote:
omdat het niks is, dat heb je in een week opquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoezo, ik ga er nooit over heen en kan alles wat ik wil.
Wat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:10 schreef Nectar het volgende:
[..]
omdat het niks is, dat heb je in een week opals je zuinig bent.
Onbeperkt bestaat niet.quote:
Haha umadbro?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat.
Ik internet elke dag, youtube, whatsapp en ik ga er niet overheen sukkel.
Jij kan er blijkbaar niet mee omgaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
Haha umadbro?
elke dagh 5 seconden video kijken en 1 whatsapp berichtje sturen kan wel.
Ik heb toch hetzelfdequote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij kan er blijkbaar niet mee omgaan.
En wat zijn je bezigheden?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Momenteel zit ik op 221MB in deze maand.
Samsung Gioquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
nou je vodafone abbonoment, welke mobiel heb je?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
FOK!ken, Facebook, Gmail, WhatsApp, NU.nl, Wordfeud en soms YouTube en Internetradio.
Wordfeud is echt baas. Ik own iedereen eropquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
FOK!ken, Facebook, Gmail, WhatsApp, NU.nl, Wordfeud en soms YouTube en Internetradio.
ja ach, fair use en alles ik verbruik zoveel als ik wil en ik betaal er niets extra's voor.. lekker prima tochquote:
Klopt ook wel maar sommige mensen krijgen er wel gezeik mee, denken ze onbeperkt te hebben maar krijgen ze wel een brief thuisquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ach, fair use en alles ik verbruik zoveel als ik wil en ik betaal er niets extra's voor.. lekker prima toch
wat voor soort pizza?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Zooo, pizza in de oven geflikkerd. BAM
ja dan ben je achterlijk. ik heb nog van vroegah weetjwel, abo is bijna 2 jaar oud nu en toen had je nog van die flatfree abo's, 10tje in de maand en vol knetterhard internettuhquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt ook wel maar sommige mensen krijgen er wel gezeik mee, denken ze onbeperkt te hebben maar krijgen ze wel een brief thuis
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
FOK!ken, Facebook, Gmail, WhatsApp, NU.nl, Wordfeud en Spotify.
Heb ik ook altijd gehad, maar de hoge meneren verdiende weer te weinig geld, dan krijg je dit soort rare constructies.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja dan ben je achterlijk. ik heb nog van vroegah weetjwel, abo is bijna 2 jaar oud nu en toen had je nog van die flatfree abo's, 10tje in de maand en vol knetterhard internettuh
hoe zit dat met doorlopen ik wil da ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb nog FUP (iets van 1GB ofso)
Abo loopt volgend jaar augustus af, denk dat ik 'm lekker door laat lopen
Gewoon zo lang mogelijk niet verlengen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe zit dat met doorlopen ik wil da ook
blijf je dan gewoon doorbetalen of hoe zit deze?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gewoon zo lang mogelijk niet verlengen.
welk niveauquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:30 schreef Rezania het volgende:
Eindopdrachten van Nederlands op Niveau.
Ik wordt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:30 schreef Rezania het volgende:
Eindopdrachten van Nederlands op Niveau.
word is in dit geval zonder t intronicquote:
quote:
mequote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:29 schreef Nectar het volgende:
ik speel moonchaser, angry birds, wordfeud en al die goede shizzle op me epische mobiel.
No shit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
word is in dit geval zonder t intronic
Oh, altijd motiverend.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]Betoog schrijven over één of ander saai onderwerp.
Wat is de onderwerpje?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:34 schreef Rezania het volgende:
En dan moet ik ook echt twee actuele teksten met informatie over het onderwerp van mijn betoog vinden, die teksten kan ik dus niet vinden.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Koop ik een iphone gaat steve jobs dood,koop ik een blackberry gaat ping dood,
ik ga nu naar de winkel voor het album van Justin Bieber!
gelezen op twitter
Jepquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
blijf je dan gewoon doorbetalen of hoe zit deze?
Ik mag kiezen tussen de vraagstelling: 'Zijn er niet te veel meningen in Nederland?' en het onderwerp: 'De (veronderstelde) maatschappelijke apathie van jongeren.'quote:
Oké, ik wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:36 schreef Roburtt het volgende:
ik ga die nieuwe elder scrolls niet kopen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)op_17_oktober__.html
Apathie van jongeren lijkt me wel een leuke.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag kiezen tussen de vraagstelling: 'Zijn er niet te veel meningen in Nederland?' en het onderwerp: 'De (veronderstelde) maatschappelijke apathie van jongeren.'
Spaghettiman!quote:
En wat nou als ik zelf last heb van apathie?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Apathie van jongeren lijkt me wel een leuke.
ik ben nog wel even zoet aan oblivionquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:39 schreef FreezePop het volgende:
Mensen die Justin Bieber halen terwijl Baby
Dan heb je genoeg te schrijven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat nou als ik zelf last heb van apathie?
Nog even wat mods om je ervaring nog beter te maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik ben nog wel even zoet aan oblivion
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso dit lijstje: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Recommended_Mods
Voor quests kan ik The Lost Spires en Dremora Companion aanraden.
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=12997
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=6977
Voor huizen kan ik Bravil Sea Domes en Ancient Towers aanraden.
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=9388
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=16308
Midas Magic Spells of Aurum is altijd een goed idee.
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=9562
DarNified UI ftw.
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=10763
Evenals Natural Environments.
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=2536
En ook nog Frostcrag Reborn en Battlehorn Castle Enhanced: The Fighters Stronghold Revisited als je de dlc hebt.
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=9769
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=13853
Gebrek aan motivatie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gebrek aan emoties? Iets in die richting toch.
Altijd weer autisme.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:42 schreef Intronic het volgende:
Apathie is het gebrek aan emotie, motivatie of enthousiasme. Apathie kan voorkomen bij verschillende psychische stoornissen zoals anorexia nervosa, autisme en depressies of bij uitputtingsverschijnselen, dementie en frontaal syndroom.
hoe sla ik die post opquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog even wat mods om je ervaring nog beter te maken.
[..]
Gewoon quoten en dan kopiëren, plakken in een Word-document of Notepad.quote:
Zou ik doen. Laat je met meteen zien dat je gemotiveerd bent!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
Betoog Nederlands
Apathie onder jongeren (Op niveau)
Kopiëren, plakken en dingen aanpassen?
The root of all evil.quote:
HAHAH REZ JIJ BENT EEN AUTISTquote:
Zeker.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zou ik doen. Laat je met meteen zien dat je gemotiveerd bent!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HAHAH REZ JIJ BENT EEN AUTIST
Boeie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef coban het volgende:
JONGENS JONGENS GEEN PANIEK
ik ben weerthuis hoor helemaal veilig
Boeie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:49 schreef Rezania het volgende:
Wat moet ik nou doen? Ik heb echt totaal geen motivatie om een betoog te schrijven.
Met mij gaat het goed, beetje moe alleen want veel dingen gedaan vandaag....quote:
BLABLABLA IK HAAT JOU IK ZET JE OP MIJN ONZICHTBARE FOELIJSTquote:
Doe jij eens lief.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:53 schreef coban het volgende:
[..]
BLABLABLA IK HAAT JOU IK ZET JE OP MIJN ONZICHTBARE FOELIJST
Uhm, schattig?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:53 schreef coban het volgende:
[..]
BLABLABLA IK HAAT JOU IK ZET JE OP MIJN ONZICHTBARE FOELIJST
quote:
Raar hequote:
Dit is de enige game waar ik zo enthousiast over ben, echt waar.quote:
Van wie is die lelijke UI?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Leg eens uit, misschien interesse.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is de enige game waar ik zo enthousiast over ben, echt waar.
Jij ook al, met je UI.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leg eens uit, misschien interesse.
Gewoon, omdat Elder Scrolls.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leg eens uit, misschien interesse.
Voor de meeste gamers wel.quote:
Ik was net blij maar nu ben ik verdrietig door jouw gemene woorden.quote:
Dat wist ik al, maar probeer het eens, het is echt een goed spel. Gewoon even The Elder Scrolls IV: Oblivion downloaden.quote:
Downloaden? als echte fan moet je het kopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wist ik al, maar probeer het eens, het is echt een goed spel. Gewoon even The Elder Scrolls IV: Oblivion downloaden.
Zolang het maar lekker isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ik was net blij maar nu ben ik verdrietig door jouw gemene woorden.
Downloaden ---> proberen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Downloaden? als echte fan moet je het kopen.
Even 'proberen' uit te spelen dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Downloaden ---> proberen.
Like ---> kopen.
Ik heb de GOTY editie al.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Downloaden? als echte fan moet je het kopen.
Dit dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Downloaden ---> proberen.
Like ---> kopen.
Zover laat ik het nooit komen. Plus, ik wil dan ook op een normale manier online kunnen spelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Even 'proberen' uit te spelen dan.
Je kan het spel iedere keer op een andere manier uit spelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Even 'proberen' uit te spelen dan.
haha gewoon bij je moeder blijven wonenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga gewoon kok inhuren later problem solved.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |