Ja eh, hij stond er niet en ik had geen zin om moeilijk te doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
geen OP, dan ook geen posts.
Oh wacht....
Dat Ja, geen OP komt van mij nadat ik een topic heb geopend na Krea. Dus geen OP.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, hij stond er niet en ik had geen zin om moeilijk te doen.
Stomme klutsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat Ja, geen OP komt van mij nadat ik een topic heb geopend na Krea. Dus geen OP.
Nee want dat slaat nergens op.quote:
Cue heeft het bedacht. Twijfel je aan Cue?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee want dat slaat nergens op.
Zelfs Cue kan het wel een keer mis hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cue heeft het bedacht. Twijfel je aan Cue?
Neequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs Cue kan het wel een keer mis hebben.
quote:
Behoorlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cue heeft het bedacht. Twijfel je aan Cue?
Je kan zelf geen TT aanpassen en het is geen werktijd meerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Als je het nou lief had gevraagd had ik 'm nog wel aan willen passen, maar nu bekijk je het maar.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan zelf geen TT aanpassen en het is geen werktijd meer
That's my boy.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan het uiteraard, maar ik vertik het al helemaal.... het is gewoon [Singles].
I feel the need to go woof nowquote:
Zolang je maar niet tegen de bank gaat zeiken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I feel the need to go woof now.
Ik had een lassie-opmerking verwachtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang je maar niet tegen de bank gaat zeiken.
Ik doe niet altijd wat je van me verwacht hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had een lassie-opmerking verwacht.
Ik had niets anders verwachtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe niet altijd wat je van me verwacht hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |