quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Review (als jullie die willen) komt later. Heb wat nachtfoto's gemaakt mét en zonder lamp maar die brakke camera van gsm ziet het licht niet. Wachten tot m'n nieuwe laptop binnen is, geen zin om software voor SLR op deze pc te zetten...
Eerste indrukken zijn aardig positief; lekker fel, stevig, straalt ver. Helaas niet te focussen.
Ebay: 'Shark LED watch' (check ook: http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=simple&tab=fok&q="shark+watch" )quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef DarkNoize het volgende:
Wat ik ook intyp in die zoekmachine's of op DX, ik krijg het niet gevonden![]()
Kan iemand mij een link geven van die Shark watch en de Alpha's en Beta's?
De Sharkjes zijn wel duurder geworden zo te zien. De mijne is bij dezelfde koper 7 australische dollars in prijs gestegen. (van 13 naar 20)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ebay: 'Shark LED watch' (check ook: http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=simple&tab=fok&q="shark+watch" )
Alpha's & Betà's: www.mp4nation.net
Gamma: bij je in de buurt
Was hier incl. verz. $16,98 AUD (¤13,33 EUR) @ 31/7quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
De Sharkjes zijn wel duurder geworden zo te zien. De mijne is bij dezelfde koper 7 australische dollars in prijs gestegen. (van 13 naar 20)
Da's rap.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef redboyke het volgende:
brainwavz beta besteld op 7/10 en ik heb ze nu al binnen
En krijg je het dan ook terug? Dacht dat paypal het niet zo nauw nam met wat de tracking aangeeft...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
+- Mijn paypal stappenplan:
- 30 dagen na bestellen niks binnen = berichtje naar webshop
- Is het antwoord wacht nog even dan naar 2/3 dagen weer een berichtje.
- Versturen ze dan niet opnieuw dan krijgen ze nog 1 kans (vermeld ik ook in het bericht) anders claim.
- Dan op dag 44 open ik een geschil (let op nog geen claim), dit geeft ze nog 20 dagen de tijd.
- Indien ik het binnen heb sluit ik meteen het geschil.
- op dag 65 claim ik het bedrag terug, ze hebben nu 2 maanden de tijd gehad om het te bezorgen en hebben gefaald.
In het winter/kerst seizoen wacht ik meestal 40 dagen tot een berichtje maar toch open ik (vooral bij grotere bedragen) een geschil op dag 44.
De mijne exact hetzelfde. Zelfde verkoper? (365*1online)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Was hier incl. verz. $16,98 AUD (¤13,33 EUR) @ 31/7
Was toen een pakketje zonder tracking (14 dollar) dus geld terug. Hoe het met tracking zit geen ideequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En krijg je het dan ook terug? Dacht dat paypal het niet zo nauw nam met wat de tracking aangeeft...
Ik heb één keer een geschil geopend voor DX omdat ze me in plaats van 3 broches en een gun mount (moeder- en vaderdagkado) een armband hadden gestuurd (en gezegd dat ik niks ontvangen had ipv het verkeerde). Geen reactie van DX maar ook geen geld terug van paypal. Wat er precies in de beslissing stond, weet ik zo niet meer.
Via ebay is het me altijd gelukt het met de verkoper op te lossen, zonder paypal. Een keer in goed vertrouwen de 45-dagenlimiet voorbij laten gaan en positieve feedback achtergelaten zelfs, en toch m'n geld teruggehad.![]()
Zijn verschillende versiesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item3a637ee86b
Is dat er zoeen?
Niet verder vertellen..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]![]()
Even serieusDie pakketjes komen per vliegtuig toch
Niet altijd. Eerst gaat Hong Kong Post er mee aan de haal:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]![]()
Even serieusDie pakketjes komen per vliegtuig toch
Denk dat mijn tablet in vrachtwagen of het busje heeft gezetenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef Skippy_ball het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze postbodes kunnen er inderdaad ook wat van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:
Zelf niks aan verloren, er is een nieuwe opgestuurd. Blijf het een mooie foto vindenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef Skippy_ball het volgende:
Hoe is dat eigenlijk verder afgehandeld?Geld terug vanwege schade oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |