Er zijn wel andere oplossingen dan voor de trein springen, hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:29 schreef BasEnAad het volgende:
Dus die mensen moeten hun hele leven lijden voor anderen?
Nee, niet voor de trein springen. Geeft zo'n troep en is traumatisch voor de mensen die het zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:29 schreef BasEnAad het volgende:
Dan heb je minstens 75% overlevingskans en vaak onherstelbare schade aangericht, dus doe dat maar niet.quote:
Rot voor je dat je het leven zo haat dat je er een eind aan wil maken, maar doe dat dan stilletjes op je zolderkamertje, val mij er niet mee lastig. Ik had al in a'dam moeten wezenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:29 schreef BasEnAad het volgende:
Hij moest het even kwijt toch? Zijn ook gewoon een stelletje graftakke egoïsten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan heb je minstens 75% overlevingskans en vaak onherstelbare schade aangericht, dus doe dat maar niet.
En timmetje weet hopelijk dat die mensen dit niet kunnen lezen?
Alweer??quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Roffa. Bij delft ligt er eentje onder volgens de omroeper
Ja dus? Dan ga je net zo lang door totdat je kapot bent. Dat is toch de hele bedoeling van zelfmoord? En wat maakt die onherstelbare schade dan uit?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan heb je minstens 75% overlevingskans en vaak onherstelbare schade aangericht, dus doe dat maar niet.
Alsof die mensen daar op zo'n moment aan denken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hij moest het even kwijt toch? Zijn ook gewoon een stelletje graftakke egoïsten.
Omdat sommige mensen het dan niet meer durven, maar wel veel gezondheidsklachten erbij hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dus? Dan ga je net zo lang door totdat je kapot bent. Dat is toch de hele bedoeling van zelfmoord? Wat maakt die onherstelbare schade dan uit?
Het op het lichaam schrijven zodat ze het mee kunnen nemen naar het volgende leven leek me ook zo cru voor de nabestaanden. En ik ga er van uit dat onze lieve heer boven op een grote monitor FOK! laat zien. Sowieso.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |