Ja! Maar ze hebben ze niet meer in cognac, terwijl dat juist de kleur is die ik zoek...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef ChicaChula het volgende:
Bij Cafe Moda zijn die ene mooie cognac laarzen nu ook in het rood
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ik heb toch zojuist die bovenste besteld! En een paar platte schoenen. Ben ik weer bijna blut... Hoop dat ik er geen spijt van krijg, bestel schoenen eigk nooit online.
Wel even in GBP besteld, als de omrekenhulp in paypal klopt maakt dat het totaal 63 euro terwijl asos in euro's 72 rekent.. Toch 9 euro bespaardgoede keuze...vond de bovenste ook mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zit wat in.. en ik kan ze heel goedkoop kopen (lees: 78 euro) omdat ik in een schoenenwinkel werk. Maar het is wel echt zonde als ik ze weinig ga dragen.
ik vind de rode wel heel mooiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:09 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Ja! Maar ze hebben ze niet meer in cognac, terwijl dat juist de kleur is die ik zoek...
Deze zijn overknee toch?
Thanksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:31 schreef sijs het volgende:
[..]
goede keuze...vond de bovenste ook mooier
We vwachten op het resultaat als ze binnen zijn!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ik heb toch zojuist die bovenste besteld!
Geen korting geeist?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:05 schreef 92Merel het volgende:
Wilde ik vandaag die laarzen gaan kopen, zat er A. een vlekje op dat ik er niet vanaf kreeg en B. 2 kale plekjes op de wreef, dus dan maar bij een ander filiaal bestellen..
That would be me!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:11 schreef MissSpooky het volgende:
[ afbeelding ]
Aan diegene die ze gekocht had (ff vergeten wie), hoe lopen ze?
Ik ben verliefd geworden op ze.
Ik krijg al 40% korting omdat ik er werkquote:
Mja oke, ik snap het.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik krijg al 40% korting omdat ik er werkEn koop toch liever mooie laarzen dan laarzen met kale plekken erop..
Hmm.. wij verkopen ze wel in die kleur, maar niet in suede.. En degene die wel in suede zijn, komen net tot op de knie, maar zal mn ogen voor je open houdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Mja oke, ik snap het.
Even een vraag aan iedereen:
Als iemand mooie overknee laarzen tegenkomt op internet of in de winkel die:
Beige of Cognackleur zijn
Van een (soort van) suede stof zijn
Een mooie hoge hak hebben (geen slee of blok)
Wil diegene mij dan pleeeaasseeee waarschuwen!
Die van cafe moda vind ik heel mooi, maar dus niet meer in de kleur die ik wil
http://www.asos.com/Chine(...)t=-1&clr=Cobblestonequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Mja oke, ik snap het.
Even een vraag aan iedereen:
Als iemand mooie overknee laarzen tegenkomt op internet of in de winkel die:
Beige of Cognackleur zijn
Van een (soort van) suede stof zijn
Een mooie hoge hak hebben (geen slee of blok)
Wil diegene mij dan pleeeaasseeee waarschuwen!
Die van cafe moda vind ik heel mooi, maar dus niet meer in de kleur die ik wil
Ah thanksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
That would be me!
Eh, het valt me mee, want ze zijn natuurlijk gewoon erg hoog. Het enige puntje is dat je ze snel voelt knellen aan de voorkant, zeg maar bovenop je voet, dat die rand nogal drukt. (beetje vage uitleg, ik hoop dat je snapt wat ik bedoel).
Oh en zeker niet te klein kopen!
Ah cool! Ik heb de Wolfbeaters, maar ik heb het idee dat die iets ruimer vallen, maar ik heb ze wel in dezelfde maat. Scheelt weinig verder hoor, zal wel komen omdat die open zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:50 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Ah thanksIk heb de Muerte punk schoenen, dus ik neem aan dat ik dan dezelfde maat zou moeten nemen. Die hebben indd ook wat jij daar beschrijft. Achja
Ik heb vandaag zo'n ultieme rotdag gehad dat ik ze maar gewoon besteld heb om mezelf wat op te vrolijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hmm ik weet niet wat ik van deze pumps moet vinden. Aan de ene kant zijn ze eigenlijk gewoon lelijk maar tegelijkertijd vind ik ze heel gaaf
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo'n ultieme rotdag gehad dat ik ze maar gewoon besteld heb om mezelf wat op te vrolijken.
Van waar zijn die bovenste schoenen? Misschien al 's gezegd maar ik heb geen zin om heel het topic weer door te lezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:15 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik denk dat ik deze ga kopen:
[ afbeelding ]
Al twijfel ik stiekem nog wel tussen die en een goedkoper paar, deze zijn 48 euro (eerst 96) en deze:
[ afbeelding ]
Zijn maar 19,90. Op de foto zien ze er mwa uit, maar ik heb ze vandaag gepast en ze stonden wel erg mooi en zagen er irl een stuk beter uit.
Mm.
asos, in de salequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:36 schreef Joell het volgende:
[..]
Van waar zijn die bovenste schoenen? Misschien al 's gezegd maar ik heb geen zin om heel het topic weer door te lezen
Wat jammer nouquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:48 schreef Joell het volgende:
[..]
Senk you![]()
Net gekeken en jammer dat ze in mijn maat zijn uitverkocht
Die vind ik dan wat minder, je ziet bijna geen hakquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:46 schreef 92Merel het volgende:
Deze zijn ook best tof, maar wel $190![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |