quote:
quote:
Ahahah! Ze waren dus fijn, neem ik aan? Maar klopt ja, ik heb ook een paar hele mooie hidden platform peeptoes met killer heel in 't grijs daarvandaan, voor echt geen geld. Ik heb er vandaag deze gepast, maar dan in t beige:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:17 schreef electronique het volgende:
die laatste heb ik gehad en helemaal kapot gelopen, haha
Van haren heeft stiekem best goede schoenen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:17 schreef electronique het volgende:
die laatste heb ik gehad en helemaal kapot gelopen, haha
Van haren heeft stiekem best goede schoenen
Haha ja he, ik kan er echt de hele dag op lopen! Nu jij vier kleuren zegt heb ik een excuus om beige en zwart te kopen ('zoveel is 2 dus niet'quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:26 schreef electronique het volgende:
dat paar wat je hierboven post heb ik serieus in 4 kleuren![]()
ze zitten heerlijk
Hmm ja ik heb donkerbruin lang haar en ben ook best bruin dus ik kan rood goed hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind ik niet zo. Kleur zou m'n vriendin denk ik niet staan.
Hahaha nou helaas niet, ik had wel 15 euro gewonnen en een appeltaart en 2 kaarten voor de film All Stars.. Daarmee was ik al helemaal door het dolle hahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef Danielle83 het volgende:
Chica het lijkt wel alsof je de loterij hebt ewonnen. Damn wat een schoenenverzameling!
Zwarte skinny jeans met zwarte top en rode nagelsquote:
haha, preciesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
En soms is het gewoon fijn om je 'shoe needs' te kunnen bevredigen met een paar van ¤25
Die zijn heel gaaf!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef ChicaChula het volgende:
Bij Cafe Moda zijn die ene mooie cognac laarzen nu ook in het rood
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef ChicaChula het volgende:
Bij Cafe Moda zijn die ene mooie cognac laarzen nu ook in het rood
[ afbeelding ]
zei het gister nog!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Verdorie, nu wil ik rode laarsjes. Thanks dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |