Ik ben gedoemd tot cateringvoer. Againquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:24 schreef Susie het volgende:
Ik ga vanaaf maar eens aan de pannekoeken denk ik
Mijn lief wil niet aangeven wat hij wil eten, dus denk dat dit het word. Kan natuurlijk straks in de supermarkt natuurlijk weer veranderen he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Nou SB, dat is een goed begin van de dag dan.
[..]
Ik ben gedoemd tot cateringvoer. Again.
Als hij het niet weet mag jij het zeggen. Terechtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef Susie het volgende:
[..]
Mijn lief wil niet aangeven wat hij wil eten, dus denk dat dit het word. Kan natuurlijk straks in de supermarkt natuurlijk weer veranderen he?
Poppeke tochquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik eet vanavond het overschot van de chinees van gister
Maar al met al nog geen echo kunnen regelen* stampvoet
Wanneer staat ie nu in ieder geval gepland?? Dat is het vast snel!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik eet vanavond het overschot van de chinees van gister
Maar al met al nog geen echo kunnen regelen* stampvoet
Inderdaad! En ik heb last van hormonen, dus ik bepaal toch alquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als hij het niet weet mag jij het zeggen. Terecht.
Helemaal lekker als je goed rijpe peren gebruikt, dan heb je namelijk geen suiker nodig. En met magere yoghurt wordt het goedje lekker vloeibaar. Helaas mag ik zelf vanavond pas een glas omdat ik al door de max hoeveelheid zuivel voor overdag heen ben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef Susie het volgende:
En dat van SB is ook een super idee.... peer
Hahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Inderdaad! En ik heb last van hormonen, dus ik bepaal toch al
Fijn dat je weer lekker thuis bentquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:33 schreef Poezebeest het volgende:
Even een egopost zonder bijgelezen te hebben. Ben vandaag uit het z'huis ontslagen en het gaat best goed. Merk wel dat een week bedrust er inhakt, mijn conditie is echt beroerd. Kom één van deze dagen uitgebreider reageren, eerst even bijkomen en genieten van het thuis zijn.
Fijn dat je weer thuis bent! Hoop dat je snel opknaptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:33 schreef Poezebeest het volgende:
Even een egopost zonder bijgelezen te hebben. Ben vandaag uit het z'huis ontslagen en het gaat best goed. Merk wel dat een week bedrust er inhakt, mijn conditie is echt beroerd. Kom één van deze dagen uitgebreider reageren, eerst even bijkomen en genieten van het thuis zijn.
Jij mag lekker egoposten! Fijn dat je weer thuis bent!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:33 schreef Poezebeest het volgende:
Jij bent vandaag de aller- aller- aller zieligste van ons allemaal!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef flugeltje het volgende:
En verder ben ik natuurlijk de meest zielige in het topic vandaag... * nog meer stampvoet
p'cies...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Jij bent vandaag de aller- aller- aller zieligste van ons allemaal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en dan woon je óók nog in Tilburg, Germ.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef flugeltje het volgende:
En verder ben ik natuurlijk de meest zielige in het topic vandaag... * nog meer stampvoet
Awww eensch!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef flugeltje het volgende:
Nee, ze doelde er meer op dat de termijn waarschijnlijk niet helemaal goed bepaald is 22 wk geleden. De kleine loopt namelijk al een week of 15 lang veel voor op de berekende termijn. Zij denkt zelf dat ik eigenlijk stiekem al 34 wk ben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef Deepfreeze het volgende:
SB, doelt ze dan op inleiden?
Want grote kindjes kunnen ook laat geboren worden
Hier ook pannenkoeken vanavond.. Maar het zal hier niet zoveel doen hoop ik
Niks mis meej kruikezeikersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Poez, wat fijn dat je weer thuis bent.
[..]
Ja, en dan woon je óók nog in Tilburg, Germ.
weer thuisquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:33 schreef Poezebeest het volgende:
Ach, met dat nieuws van de echoscopist in je achterhoofd mag je best een dag smokkelenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Oeps, rectificatie van mijn vorige post, ik ben morgen pas 32 wk.
ik hoop stiekum dat ze dat bij mij ook niet goed berekend hebben.. Met een IVF behandeling ben je nml best zeker van het moment van bevruchting, maar toch hebben ze me 5 dagen later gezetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:44 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nee, ze doelde er meer op dat de termijn waarschijnlijk niet helemaal goed bepaald is 22 wk geleden. De kleine loopt namelijk al een week of 15 lang veel voor op de berekende termijn. Zij denkt zelf dat ik eigenlijk stiekem al 34 wk ben.
Ut was ook maar un grapje hoorquote:
Kunnen ze dat nu al zien?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:09 schreef flugeltje het volgende:
Dit is ook pas mijn eerste hormonale bui DF, dus wie weet komt die van jou ook nog
Ik durf natuurlijk ook niet toe te geven dat de enige reden dat ik nu een echo wil is omdat ik nu zeker wil weten of het een meiske is
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:09 schreef flugeltje het volgende:
Dit is ook pas mijn eerste hormonale bui DF, dus wie weet komt die van jou ook nog
Ik durf natuurlijk ook niet toe te geven dat de enige reden dat ik nu een echo wil is omdat ik nu zeker wil weten of het een meiske is
Ah, nou.. wij moeten nog een anderhalf weekje in spanning zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:48 schreef Marrije het volgende:
Vanaf 16 weken is het vaak wel te zien, en ook al wel een paar dagen eerder.
Welk echobureau is dat? Aangezien ik bij jou in de regio woon en ook nog op zoek ben naar een leuke deal..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:48 schreef flugeltje het volgende:
Heb in m'n zoektocht nu overigens wel een echobureau gevonden dat al vanaf 16 weken geslachtsecho's doet en voor een pakket van 2 echo's flink minder vraagt dan waar ik bij Willem geweest ben... (100 euro tegen 160 bij Willem) Ik ga daar denk ik toch maar een afspraak maken, dan weet ik met een beetje mazzel deze week nog het geslacht aangezien ik over een paar dagen al op 16 weken zit. Nu maar afwachten of ze een beetje snel terugbellen
Oja, hormonale bui is weer over...
Dan ben je wel een enorm shoppingwonderquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Jawel hoor. Ik ben toen gewoon als een dolle gaan shoppen. 3 weken later wist ik het.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Bedankt voor de echopraktijktip in Vught Fluug. Ik heb JD al gemaild om hem te overtuigen van de 26-weken echo. Die is daar een stuk goedkoper dan in Molenschot.
Wat nou als ze geboren zijn? Wat dacht je van tijdens ons verlof al...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Oh in BE had ik niet eens gezocht. En Molenschot doet wel de geslachtsbepaling volgende week. Want 25 euro vind ik dan weer geen geld.
Als onze beebs zijn geboren kunnen we nog es meeten ook joh!.
Ohjaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef flugeltje het volgende:
Wat nou als ze geboren zijn? Wat dacht je van tijdens ons verlof al...
Op den duur ga je jezelf kapot vervelen hoor...
Ik ga denk ik eind februari met verlof, maar wil de twee weken ervoor al vakantie nemen...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja. Wanneer ga jij met verlof? Weet je dat al?
Meis, daar hoef je je helemaal niet voor te schamen. Gisteren bij de 'Walvissenclub' kwam het woord nesteldrang ook op, en wat bleek, slechts 3 van de 14 dames had er 'last' van.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:15 schreef Susie het volgende:
Ik schaam me soms zo dat ik zooooooo weinig doe (=niets behalve een was hier en daar) als ik jullie soms zo lees! Ik heb hier ook nog een kamer dat een bende is en een kast die nodig opgeruimd mag worden, maar kan mij er echt niet toe zetten, terwijl ik mij wel te pletter verveel!
en nog steeds wacht tot de regen eens stopt
Dus dat!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:15 schreef Susie het volgende:
Ik schaam me soms zo dat ik zooooooo weinig doe (=niets behalve een was hier en daar) als ik jullie soms zo lees! Ik heb hier ook nog een kamer dat een bende is en een kast die nodig opgeruimd mag worden, maar kan mij er echt niet toe zetten, terwijl ik mij wel te pletter verveel!
en nog steeds wacht tot de regen eens stopt
Meldtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:42 schreef Kuukske het volgende:
Oh dan zitten we redelijk gelijk. Nog meer dames in de regio Breda/Tilburg?.
Mens als alles nu al uitgemest en uitgepoetst is...wat ga je met de rest van de tijd doen? lol wil je hier komen poetsen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:09 schreef NotTheSame het volgende:
Summerbreeze, ik herken het! Hier zijn inmiddels ook alle kamers inclusief kasten/planken compleet uitgemest en heringedeeld, ben nu met de babykamer bezig!
Moet zometeen wel nog ff met een doekje door de woonkamer... Ja, mijn mama-de-poetshulp komt morgen weer, maar hoe het er nu uitziet lijkt het wel alsof hier twee varkens wonen.
Of Limburgse vlaaiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:51 schreef Asyniur het volgende:
Fee-Nix, wat stom zeg! Maar apfelstrudel maakt dan weer alles goed![]()
Heeft ze geen tijd voor, want volgende week moet alles toch weer gedaan worden in d'r eigen huisquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:57 schreef bitterend het volgende:
[..]
Mens als alles nu al uitgemest en uitgepoetst is...wat ga je met de rest van de tijd doen? lol wil je hier komen poetsen?![]()
Limburgse kersenvlaai!quote:
Ligt er helemaal aan waar 'hier' isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:58 schreef Asyniur het volgende:
Summerbreeze, hier moet nog heel erg veel gebeuren, dus als je zin hebt, ben je welkom. ZOrg ik voor iets lekkers bij de koffie
Bursting my bubblequote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:01 schreef Susie het volgende:
[..]
Heeft ze geen tijd voor, want volgende week moet alles toch weer gedaan worden in d'r eigen huis
Haha Asy ik heb van die stofwolkjes hier rond zwervenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Limburgse kersenvlaai!![]()
Ow en ik ben nooit een poetsmiep, ook niet als ik hoogzwanger ben
En Susie als jij je al schaamt: ik ben 'pas' 14 weken en ik doe al weken nauwelijks meer wat in huis. Op dit moment is er al 3 weken niet meer gestoft beneden, er staan 5 machines was in de kamer (en er moeten nog minstens 2 machines gewassen worden) en er staat nog een halve afwas (van 2 dagen) omdat ik verder nog niet gekomen ben...
Ow en de badkamer moet ook nodig weer eens. Gelukkig komt donderdag de poetsvrouw(geloof ik)
Die had ik 3 weken geleden ook, aangevuld met grote plukken kattenhaar. Als je de deur open deed leek het w een western met rondwaaiende dustbunnies en struikjes. Ik schrok echt toen ik eens goed ging stofzuigen en ik de opvangbak 6 keer moest legende omdat-ie vol zat met haren. Ik ben echt een slechte huisvrouw. Hopelijk kan ik 'ben' in de vorige zin vervangen voor 'was'quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:03 schreef bitterend het volgende:
[..]
Haha Asy ik heb van die stofwolkjes hier rond zwerven
Hier omgeving schiphol, dus zuid-limburg is wel erg ver weg. Helaas voor jou. :pquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:05 schreef Asyniur het volgende:
Summerbreeze, Zuid-Limburg
Die stofwolkjes heeft mijn lieve zus vorige week met de stofzuiger verwijderd
Susie, die van mij is op vakantie. Anders komt ze ook elke weekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:41 schreef Susie het volgende:
Oh Asy![]()
![]()
Ik moet zeggen, ik heb hier ook een schoonmaakster hoor, iedere week!Dus dat is wel fijn, maar anders zou ik ook alleen het hoognodige doen. En de was hou ik wel een beetje bij, anders heb ik gewoon geen handdoeken en ondergoed meer!
Ik was eerstquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:17 schreef Asyniur het volgende:
Nirak, wil jouw moeder mij dan ook adopteren?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef flugeltje het volgende:
Ohww wat doe je, nu heb ik een ongeloofelijkeeeeee zin daarinquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:57 schreef Kuukske het volgende:
Apfelstrudel? Met slagroom en warme vanillesaus? Ja? Waar? Wie? Wanneer?
mag je trouwens gratis terugkomen als ze het morgenavond niet kunnen zien? Want dat is toch bij sommige echobureau's?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:42 schreef flugeltje het volgende:
Zo Nirak, je baas wilde je nog even zien... dus nu kun je bevallen
Ik heb een afspraak voor echo voor morgenavond.
Ergo: Als je zo'n geslachtstest koopt is dat niet alleen duur, het wordt ook nog eens nóg duurder omdat je hormonen opgezweept worden om zekerheid te krijgen
Deze doet al een geslachtsbepaling vanaf 16 weken dus ik denk van wel...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:45 schreef Nirak het volgende:
[..]
mag je trouwens gratis terugkomen als ze het morgenavond niet kunnen zien? Want dat is toch bij sommige echobureau's?
En ik kan nu idd bevallen, mijn baas zei: schiet maar eens op, want ik ben nieuwsgierig naar dat manneke! Fijne vent
Ik voel een gevalletje co-ouderdochterschap aankomen, compleet met bezoekregelingquote:[b]Op woensdag 12 oktober 2011 16:39 schreef Nirak het volgende:
enne asy en TJ, niet ruzien.. moet eerst m'n moeder vragen
Hahaha ja zo kun je wel ff door gaan iddquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:47 schreef flugeltje het volgende:
Ja vroeger hadden ze ook geen wasmachine, maar mooi dat ik niet nu nog met de hand ga wassen
Achjaa de 'oudjes' van tegenwoordigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:52 schreef flugeltje het volgende:
Ach is allemaal al zooooo lang geleden dat die zwanger waren dat ze het allemaal vergeten zijn joh
Beterschap voor de arme ukkie!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:50 schreef Fee-nix het volgende:
Ah leuk morgenavond flugel! Ik ben ook superbenieuwd!
Hier inderdaad een gevalletje waterpokken. Het zit nu alleen op z'n onderarm. Ik hoop dat het zo blijft. De assistente zei dat ie ook ineens helemaal onder kan zitten. Maar nu heeft hij nog geen last en dat wil ik graag zo houden!
Klopt helemaal, vroeger had je dat niet. Vroeger werdt je door je man aan je haren in een grot gesleurt en... nouja.. vroeger ging je trouwen en zodra je zwanger was werd je ontslagen op je werk en ging je thuis zitten. En als je heel de dag thuis zit dan heb je idd die problemen niet... niet zichtbaar voor de buitenwereld in ieder geval.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:46 schreef Zoë23 het volgende:
Klinkt gezellig Nirak!
Collega zonet (geboren ergens in 1945 ofzo) vroeger had je geen bekkeninstabiliteit en dat soort dingen, dan ging je gewoon door.
(ze vroeg hoe het ging en ik zei dus hormoon-pijn, pijn bij 't lopen blabla,. en toen keek ze me aan..)
Vroeger bestond het niet dus moet ik nu maar lekker hard werken!![]()
haha
Owww is dat zo ? Denk dat ik manlief maar ff moet vertellen om hier mee te gaan lezen want die van mij doet dat echt nooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef bitterend het volgende:
Vroegaaaaah moest je koken EN afwassen....nu doet mijn man lekker de afwas
Gewoon zelf niet doen, dan moet hij welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Owww is dat zo ? Denk dat ik manlief maar ff moet vertellen om hier mee te gaan lezen want die van mij doet dat echt nooit.
Die van mij doet dat ook nooit hoor...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Owww is dat zo ? Denk dat ik manlief maar ff moet vertellen om hier mee te gaan lezen want die van mij doet dat echt nooit.
De ontsluitingsweeen voelde ik deels op mijn buik, deels bij mijn rug. Niet echt specifiek op 1 plaats. Ik vond het ongeveer voelen als menstruatiekramp+bijbehorende rugpijn. Maar dan een tikkie heftiger. Of als darmkramp, dan trekt ook je hele onderbuik mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef Nirak het volgende:
Maar even een serieuze vraag voor vrouwen die al eens gebaard hebben. Ik vraag me af of je weeen (met name de eerste) voelt in heel je buik of alleen in bepaalde delen van je buik (bijvoorbeeld onderin)? Hoe werkt dat eigenlijk?
Nouja.. gisterenmorgen zat er een poosje structuur in. En vandaag heb ik heel de dag al om het half uur een flinke menstruatiekram onderin mijn buik die op komt zetten en ook weer gaat (als een golf net als in de boekjes omschreven staat).quote:
Ik heb er geenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef flugeltje het volgende:
Maar dat kan ook komen omdat ik een afwasmachine heb
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef bitterend het volgende:
Susie is dit niet wat voor jou? ipv een jas kopen? http://www.hema.nl/online(...)me=&product=36359808
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb pannekoeken op! En er ligt nog een stapel, straks nog maar wat
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Jij kent me nog niet he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:39 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw spannend Nirak![]()
Flugeltje morgen weet je hetMogen wij het dan ook weten? Ik ben heel benieuwd eigenlijk
Ja dat is best klote. Ik heb ook weken voorwerk gehad en toen stopte het ineens om niet meer terug te komen. Ik was bijna 43 weken toen in ingeleid werd, ik zat toen nog potdicht...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Nirak het volgende:
nouja zeg, ik post hier wat ik voel en mits ik het post is het niet meer terug geweest
Maargoed, maakt niet uit, het zal vast wel het betere voorwerk zijn geweest want op de piek is toch wel net wat heftiger dan de menstruatiepijn die ik normaal heb, maar die piek duurt gelukkig maar een paar seconden.
Ik zie het in ieder geval nog wel gebeuren dat Susie en misschien ook nog wel andere vrouwen dik voor mij gaan bevallen hoorWant heb inmiddels wel begrepen dat dit weken kan duren
jij partypooperquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:24 schreef Nirak het volgende:
[..]
jij partypooper
maar toen ik het postte had ik er weer een
ik denk maar zo, iedere keer gebeurd er wat, ik blijf niet zo potdicht zitten als jijpotdicht, hihi, ik ben pot, maar niet dicht
Ja raar woord inderdaad, alsof alle potten frigide zijn ofzo... Nou jij in elk geval niet met die magic fingers van je mevrouwquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:24 schreef Nirak het volgende:
[..]
jij partypooper
maar toen ik het postte had ik er weer een
ik denk maar zo, iedere keer gebeurd er wat, ik blijf niet zo potdicht zitten als jijpotdicht, hihi, ik ben pot, maar niet dicht
Half zeven pas, daarna spitsuur met Willem enzo dus ik denk niet dat ik het al heel vroeg meldt... En als het een meid is al helemaal niet, dan ben ik gebruik maken van de koopavond!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:22 schreef bitterend het volgende:
Fluugje hoe laat heb je de echo, ik ga er klaar voor zittenik wil de breaking nieuws niet missen
He verdorie, mijn baas was hier vanmiddag.. Had ik dat toen maar gewetenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:37 schreef Susie het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog maximaal 3,5 week Nirak!
Pssst Bitterend, het is niet het orgasme dat het naar het schijnt doet versnellen, maar het sperma....
Ah mooi zo... want moet eerlijk bekennen dat ik er geen zin in heb! hahaha! Die buik zit veel te erg in de weg en een ander standje vind ik ook weer niets!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
He verdorie, mijn baas was hier vanmiddag.. Had ik dat toen maar geweten
Maar zonder gekheid, dan heb je een liter sperma nodig, want dat stofje wat het hem doet zit er maar heel weinig in sperma..
Een orgasme kan het ook op gang brengen doordat met het samentrekken de baarmoeder gestimuleerd wordt
Dat wordt een gangbangquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
He verdorie, mijn baas was hier vanmiddag.. Had ik dat toen maar geweten
Maar zonder gekheid, dan heb je een liter sperma nodig, want dat stofje wat het hem doet zit er maar heel weinig in sperma..
Een orgasme kan het ook op gang brengen doordat met het samentrekken de baarmoeder gestimuleerd wordt
Mayootje. . ., strikje, lintje en speldje voor in t haarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Half zeven pas, daarna spitsuur met Willem enzo dus ik denk niet dat ik het al heel vroeg meldt... En als het een meid is al helemaal niet, dan ben ik gebruik maken van de koopavond!
jurkje, jurkje, rokje, jurkje.. Muhahahahahaha
Dr papa is veel te duur!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:45 schreef sproet-je het volgende:
hallooooo, ik hou het echt niet bij hier als ik moet werken..... Maaaar Flugel spannend!!!
Ik ga ook weer een geslachtsecho doen maar aangezien ik nu nog maar 10 weken ben duurt het nog even (maar ik ben zo nieuwsgierig!!) In Amsterdam doet dr papa het trouwens vanaf 14 weken al, alleen zit die zo vol en de plekjes die hij nog heeft zijn op mijn werkdagen dus waarschijnlijk doe ik het ergens anders rond de 16 weken.
Nirak, hop trap op en af en misschien wil de buurman nog wat sperma missen![]()
Zoe, jij hebt nu toch ook bijna een echo?! Ik ben ongeveer even ver en heb ondertussen al 4 echo's gehad, niet eerlijk verdeeld zo!
En voor de rest heb ik nog niet teruggelezen, ik ga weer eens proberen het bij te houden.
ik kan niet vinden hoe duur?quote:
quote:
Nou ik geloof wel dat ik klaar ben met sex. Vind er niks meer aanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:01 schreef Susie het volgende:
[..]
Ah mooi zo... want moet eerlijk bekennen dat ik er geen zin in heb! hahaha! Die buik zit veel te erg in de weg en een ander standje vind ik ook weer niets!![]()
En Flugel! Shoppppppppeeeeeeeeennnnnnnn!!!
Nou dan begin ik je te kennen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij kent me nog niet he?Ik ben nooit zo geheimzinnig over dingen, zowel geslacht als naam vertel ik gewoon zodra ik het zelf ook weet
Scheelt idd weer 15 euro! Vorige keer heb ik het gedaan bij kindjekijken in Huizen, zij doen het vanaf 16/17 weken. Ik ga wel eens even bellen, wie er plek heeft.quote:Dr papa is veel te duur!
Je kan in Amsterdam veel leuker en goedkoper bij http://www.echopraktijkzuid.nl/index.htm
![]()
Enne leuk dat je mee komt babbelen!
Ergens had ik dat idee al, jouw geest is volgens mij veel zieker dan die van haar...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:11 schreef Nirak het volgende:
[..]
Bukkake!
Google if you dare!
oeps, onder account van vrouw.. Faithz hier
Zolang deze walvis het nog lekker vind gaan we er gewoon mee door, ik hoef er zelf niet naar te kijken... En je buik inhouden heeft dan toch geen zin meer...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
Nou ik geloof wel dat ik klaar ben met sex. Vind er niks meer aan![]()
Net of je met een walvis *****, daar bedoel ik mezelf dus mee
Ik ben een open boek wat dat betreft, vind het veel te leuk om de nieuwe spruijt meteen overal bij te betrekkenquote:Nou dan begin ik je te kennen.
Ik vertel ook meestal alles, kan dingen nooit geheim houden.
Dus een groot deel weet al hoe de kleine gaat heten en een klein deel niet
Jaa we zijn idd ongv even ver!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:45 schreef sproet-je het volgende:
Zoe, jij hebt nu toch ook bijna een echo?! Ik ben ongeveer even ver en heb ondertussen al 4 echo's gehad, niet eerlijk verdeeld zo!
Is ook leuk!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben een open boek wat dat betreft, vind het veel te leuk om de nieuwe spruijt meteen overal bij te betrekken
Ik schrijf het nog nét niet op m'n voorhoofdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef Fee-nix het volgende:
Dank Asy en Marrije.
Oe en flugel gaat ook de naam al vertellen! Leuk! Maar doe je dat alleen hier op t forum of ook gewoon in je omgeving?
Sorry dat ik verder nergens echt op reageer... Ik ben echt kapot van deze dag. Ga even rustig op de bank zitten en kom er niet meer vanaf!
Tot morgen dus weer!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:13 schreef Faithz het volgende:
We gaan straks wel met een kannetje langs de buren. Doneer en help Nirak naar d'r bevalling!
okey, op je pols mag ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik schrijf het nog nét niet op m'n voorhoofd
Ben zwanger geworden via icsi dus dan krijg je sowieso al snel een echo. Maar nu heb ik veel bloedverlies gehad dus de echo's begonnen nog wat vroeger en waren wat vaker.quote:[
Jaa we zijn idd ongv even ver!
Ik ben 10week 5d vandaag.
4 echo's al? Lijkt me echt super![]()
Ze gaan ervanuit dat als er geen bloed+kramp is, de beeb veilig binnen zit en alles goed is![]()
en ik dus prima kan wachten tot 12weken (zoals de vrouw aan de telf 't zei; dan kun je tenminste iets zien, das veeeeeel leuker) en toen dacht ik... ik wil gwn mn beeb zien, hoe klein ie ook is!
Maargoed, nog 1 week wachten!
Wat is de reden dan dat jij er al 4 hebt gehad? Een medische reden of?
Of een bordje om je nekquote:
Het voordeel is dat ze vaak plek in de avond hebben! rond 21 uur!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:31 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Scheelt idd weer 15 euro! Vorige keer heb ik het gedaan bij kindjekijken in Huizen, zij doen het vanaf 16/17 weken. Ik ga wel eens even bellen, wie er plek heeft.
Nouja flugeltje... Nou trap je me toch op m'n spreekwoordelijke pik hoor... Met die insenuatie dat ik een zieke geest heb...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ergens had ik dat idee al, jouw geest is volgens mij veel zieker dan die van haar...
We moeten naar burger's zoo met de ukjesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:58 schreef Kyara het volgende:
Ik voel me een beetje geografisch buitengesloten. Jullie komen allemaal of uit Brabant of in/rond Amsterdam lijkt het wel.
En Vlindur zit ergens hoog in het noorden geloof ik.
Ja! Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:59 schreef bitterend het volgende:
[..]
We moeten naar burger's zoo met de ukjes
En als je net als ik weet hoe mijn buurmannen eruit zien.....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef sproet-je het volgende:
[..]
God, ik krijg het beeld van een hele burenmasturbatiesessie om Nirak verder te helpen niet uit mijn hoofd...
Gewoon aan het vinger werk!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:01 schreef Susie het volgende:
[..]
Ah mooi zo... want moet eerlijk bekennen dat ik er geen zin in heb! hahaha! Die buik zit veel te erg in de weg en een ander standje vind ik ook weer niets!![]()
En Flugel! Shoppppppppeeeeeeeeennnnnnnn!!!
Als we niet oppassen verhuizen we nog naar KPDquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:55 schreef covie het volgende:
Het verbaast me dat ik niet eerst moet aangeven dat ik 18 jaar of ouder ben bij dit topic![]()
Maar ik denk ook voorweeën nirak!
Kyara ik kom ook uit het oosten
Dit is ook een fijne (en weer 5 euro goedkoper voor de geslachtsbepaling) :http://www.echoamsterdam.nl/3d-echo.htmlquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef bitterend het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ze vaak plek in de avond hebben! rond 21 uur!
Ook goed: www.baby-echo.nl/ hier heb ik mijn 31 weken echo gedaan! ze heeft bij ons ook de echo gedaan in het zh!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:13 schreef Faithz het volgende:
We gaan straks wel met een kannetje langs de buren. Doneer en help Nirak naar d'r bevalling!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:00 schreef Kyara het volgende:
Dat wil zeggen, iedereen die mij kent denkt dat het een jongetje wordt. Alleen mensen die alleen manlief kennen denken een meisje. Ik zal me wel te vaak versproken hebben.
quote:
Ja dat is die Faitz van Nirak...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef NotTheSame het volgende:
Ook goeieavond...
Nou, het enige wat momenteel door mijn snelle lezen heen komt is sex, bukkake, vingeren.
Ik mot er niet aan denken momenteel... Ik heb nog net geen walvisroep maar zo voel ik me wel...
Draak heeft overigens vanmiddag besloten om van rechts naar links te verhuizen... Met de nodige kopstoten, karatetrappen, en linkse en rechts uithalen...
3 keer maar? Probeer eens ieder uurquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef flugeltje het volgende:
SB en Nirak, ik hoop dat jullie de slaap nog kunnen vatten
Ik baal alleen dat ik 3 keer per nacht moet piesen, maar slapen gaat gelukkig nog goed...
quote:
Ja, vond ik ook al van mezelf. Voor jullie hoop ik dat het niet lang meer gaat duren hoor.quote:
Graag Asy! Maar er gebeurt hier echt weinig hoor.... en vanavond komen er nog 3 vriendinnen langs om naar mijn dikke buik te kijken, zou een beetje jammer zijn als die er niet meer isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:22 schreef Asyniur het volgende:
Soempie, een hele fijne dag vandaag! En probeer tussendoor nog even ergens te gaan liggen
Hier best oke geslapen en zoonlief werkte ook mee.
Llm, hier is het mooi zonnig weer. Ideaal dus om een mooi kind op de wereld te zetten dus doe eens!
Dan wordt het vast een jongetje, want wij hadden de meisjesnaam zóoó gevonden, en krijgen dus een jongetje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja dat is die Faitz van Nirak...Ik zei ook al tegen Tijn, bah bah wat een sexueel gefocuste mensen toch op FOK!
Hier overigens nog steeds geen jommetjesnaam gevonden hoor, het moet dus echt een meid worden anders gaat het een drama worden hier...
Jongetjes zijn leukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:34 schreef Asyniur het volgende:
Deepfreeze, fijn dat je bent goedgekeurd!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een jongetje kreeg
Grappig! Ik heb gedroomd dat we een meisje kregenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:34 schreef Asyniur het volgende:
Deepfreeze, fijn dat je bent goedgekeurd!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een jongetje kreeg
Idemquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:58 schreef meissie1595 het volgende:
Hier ook slecht geslapen. Verkouden met een loopneus en ook hoofdpijn erbij.
Bak jij een meisje, doe ik een jongetjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Grappig! Ik heb gedroomd dat we een meisje kregen
Brrr klinkt niet zo super nee..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:02 schreef covie het volgende:
Ik vertrouw chinezen in combinatie met eten gewoon niet.![]()
De vorige keer hadden ze daar bruine zalm*, taaie patat die al een uur onder de warmhoudplaat lag, gefrituurd stokbrood, biefstukjes* die na een kwartier bakken nog steeds rood zijn en ga zo maar door.
Van de wok hou ik gewoon niet zo, dus ik ben altijd gedoemd om te eten van het buffet en de bakplaat.
*die was ik niet van plan te gaan eten, maar even als voorbeeld
Ja, maar ik moet op een vaste dag omdat het al op het papier staat wegens dat rhesusgedoe. En ik had vorige week bedacht dat ik wel op donderdag ging. Dus vandaag staat op het papier..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:02 schreef Rixtje het volgende:
Was dan ook maandagmorgen gegaan had je met alle liefde in een rolstoel het ziekenhuis door gecrost
Hoe snel vertrekt dat vocht trouwens uit je lichaam na de bevalling? Want m'n handen doen er zeer van en ik kan me niet meer herinneren hoe dun mijn lieftallige teentjes warenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:23 schreef Rixtje het volgende:
Als je hulp nodig hebt gil je maar Vlindur!
En dat van die kinderwagen als rollator herken ik toen ik opeens na de bevalling toen het vocht uit de voeten was een dikke likdoorn bleek te hebben
Kan ik me voorstellen hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:41 schreef Vlindur het volgende:
Lief van je Rixt!![]()
Ja, maar Asy, ik kan Rienk echt niet loslaten in het ziekenhuis hoorDan kan ik er achteraan rennen
DNA onbekendquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:00 schreef Nirak het volgende:
Zoe, covie, vlindur
Ik ga even lekker lui op de bank Het Blok kijken
Oehhw! Dat is niet lang meer!quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oehhw! Dat is niet lang meer!. Jij je inleiding, ik m'n SEO.
Dit inderdaad jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef Rixtje het volgende:
Spannend Flugeltje! Succes en ik ben erg benieuwd of de test gelijk heeft
+1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef Rixtje het volgende:
Spannend Flugeltje! Succes en ik ben erg benieuwd of de test gelijk heeft
Mensen die hun kind Destiny noemen moet je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:14 schreef Kyara het volgende:
Ik was net bij de kapper en ja, dan gaat het over zwangerschap.
Op een gegeven moment was ze er van overtuigd dat het een meisje zou worden. Geen idee waarom, ze dacht dat ik me versproken had geloof ik.Vervolgens komen we op het punt dat ik vertel dat mijn de beloofde volle haardos helaas op mij niet van toepassing is. Komt het kind doodleuk aanzetten dat vrouwen die zwanger zijn van een jongetje altijd mooier zijn, haar zit beter, make-up lukt blablabla en dat meisjes de schoonheid van hun moeder afsnoepen. Maar ik hoefde niet te treuren want het komt daarna allemaal weer goed
Okey, ik moet nodig mijn haar verven en mijn wenkbrauwen epileren en mijn make-up kon ook beter maar toch
![]()
maar goed, ze wilde haar kind graag Destiny noemen dus dat verklaard ook misschien het een en ander.
Maar kan iemand mijn ego weer een beetje opkrikken?
+110quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:17 schreef Soohr het volgende:
[..]
Mensen die hun kind Destiny noemen moet je niet serieus nemen.
Weer al goed nieuwsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef Roosje84 het volgende:
TJ de vorige keer had ik ook een mooie streep over mijn buik lopen maar die was na de bevalling ook weer snel verdwenen.
Ja, maar als HNTM de norm is dan zijn schots en scheve tanden en een ontevreden mond ook ontzettend in......quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:58 schreef __Isis__ het volgende:
Kyara, je bent mooi en hebt filmsterrenhaar en dikke wenkbrauwen zijn hartstikke in! Kijk maar naar HNTM
.
Serieus, wat een onzin zeg! Ik was best mooi zwanger(al zeg ik 't zelf) en heb toch echt een meiske gekregen!
Destiny.... Stom wijf!
Hier ook hoor (en idd ook al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:58 schreef __Isis__ het volgende:
Serieus, wat een onzin zeg! Ik was best mooi zwanger(al zeg ik 't zelf) en heb toch echt een meiske gekregen!
jij bent ook een lekker wijfquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:58 schreef __Isis__ het volgende:
Kyara, je bent mooi en hebt filmsterrenhaar en dikke wenkbrauwen zijn hartstikke in! Kijk maar naar HNTM
.
Destiny.... Stom wijf!
Ohw handig Hema heeft ze dus ook, ik heb ook geen zin om veel geld uit te geven aan die dingen. Ik gebruik ze max toch 3 maanden daarna moet ik weer aan het werk en ga over op kunstvoeding (tenzij borstvoeding zooooo bevalt maar al dat afgekolf lijkt me niksquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:47 schreef Susie het volgende:
En over voedingsbh's; ik heb er eentje van mijn zus (van dus bijna 10 jaar geleden! haha!) en die paste op zich goed, ietsjes aan de ruime kant. En ik heb er net een binnen van de HEMA, die moet ik nog even passen. Verder weet ik het ook niet zo goed en wil er eigenlijk ook niet teveel euro's aan uitgeven als ik heel eerlijk ben
Aha gaan we FOK knokploeg samenstellen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef bitterend het volgende:
Tj fijn om te weten dat ik niet de enige ben met verbleekte tepels!
Kyara moet ik de trut voor jou slaan ?![]()
Susie is goedgekeurd
Jeetje, over 3 weken heb je je beeb gewoon zeker te weten!quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:40 schreef innepin het volgende:
Da's balen Vlindur
En dames! Wat is er mis met Destiny?Hebben we nét definitief de naam voor ons meisje gekozen wordt ie hier helemaal afgezeken
(maar gelukkig wilden wij het als Destheney!)
Snel! Anders vallen ze uitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:04 schreef Kyara het volgende:
oh help, ik moet mijn haren uitspoelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |