Soberzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:13 schreef Cue_ het volgende:
Helemaal geen grap.. want iedereen doet het nu.. en niet als garp
pr0n is gewoon de leet-versie van pr0n. Niks meer, niks minder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:13 schreef Cue_ het volgende:
Helemaal geen grap.. want iedereen doet het nu.. en niet als garp
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
pr0n is gewoon de leet-versie van pr0n. Niks meer, niks minder.
Ik kijk er dan ook niet in.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Hvjjn blijft ook werkelijk een kuttopic he.
Gohquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Hvjjn blijft ook werkelijk een kuttopic he.
Ik ook, er moet een beetje balans blijven he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1x per 2 maand of zo, post ik weer eens hoe goed ik me voel
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
Oh gelukkig, de datingbanners met russische en aziatische meiskes zijn weer terug.
Bannersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
Oh gelukkig, de datingbanners met russische en aziatische meiskes zijn weer terug.
Zoek je een date met een mooie volgzame Russische meid? Ik wil je wel aanmelden hoor!quote:
Jamaar www.anastasia.comquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Knal er dan ook gewoon een adblocker in gast.
En hij verandert direct in een banner voor levens- en pensioenverzekeringenquote:
Je gaat doodquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En hij verandert direct in een banner voor levens- en pensioenverzekeringen
Ja, zou dat wat voor me zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoek je een date met een mooie volgzame Russische meid? Ik wil je wel aanmelden hoor!
Is het ook, vind ik. Vanochtend deel 2 gekeken. Winters heeft weer een prachtrolquote:
Ongetwijfeldquote:
Zo´n lekker blond "DA!"-roepend meiske die je een fles vodka brengt en je daarna een lekkere befbeurt geeft terwijl je een zombiefilm aan het kijken bent? Is dat niet het paradijs?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zou dat wat voor me zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |