Soberzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:13 schreef Cue_ het volgende:
Helemaal geen grap.. want iedereen doet het nu.. en niet als garp
pr0n is gewoon de leet-versie van pr0n. Niks meer, niks minder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:13 schreef Cue_ het volgende:
Helemaal geen grap.. want iedereen doet het nu.. en niet als garp
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
pr0n is gewoon de leet-versie van pr0n. Niks meer, niks minder.
Ik kijk er dan ook niet in.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Hvjjn blijft ook werkelijk een kuttopic he.
Gohquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Hvjjn blijft ook werkelijk een kuttopic he.
Ik ook, er moet een beetje balans blijven he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1x per 2 maand of zo, post ik weer eens hoe goed ik me voel
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
Oh gelukkig, de datingbanners met russische en aziatische meiskes zijn weer terug.
Bannersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
Oh gelukkig, de datingbanners met russische en aziatische meiskes zijn weer terug.
Zoek je een date met een mooie volgzame Russische meid? Ik wil je wel aanmelden hoor!quote:
Jamaar www.anastasia.comquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Knal er dan ook gewoon een adblocker in gast.
En hij verandert direct in een banner voor levens- en pensioenverzekeringenquote:
Je gaat doodquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En hij verandert direct in een banner voor levens- en pensioenverzekeringen
Ja, zou dat wat voor me zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoek je een date met een mooie volgzame Russische meid? Ik wil je wel aanmelden hoor!
Is het ook, vind ik. Vanochtend deel 2 gekeken. Winters heeft weer een prachtrolquote:
Ongetwijfeldquote:
Zo´n lekker blond "DA!"-roepend meiske die je een fles vodka brengt en je daarna een lekkere befbeurt geeft terwijl je een zombiefilm aan het kijken bent? Is dat niet het paradijs?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zou dat wat voor me zijn?
Staat te downloadenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het ook, vind ik. Vanochtend deel 2 gekeken. Winters heeft weer een prachtrol
Die vind ik juist vreselijk!quote:
Nice!quote:
Zeker nog niet helemaal?quote:
Hele seizoenquote:
Je gevoel is juist.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat je een man bent met een vrouwenicoontje
Mucky Thompson is baasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
Boardwalk Empire is ook weer begonnen
Die staat nog op de mediaplayer te wachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
Boardwalk Empire is ook weer begonnen
En Walking Dead.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die staat nog op de mediaplayer te wachten.
Dexter is ook weer begonnen
Hoor ik wisselende verhalen over.quote:
Bateman was niet zo enthousiastquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoor ik wisselende verhalen over.
En Bateman vind het leuk dus weet ik bijna zeker dat het pulp is.
Maar zal eens een ding kijken.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond hier de eerste aflevering wel leuk van.
De comic is briljant, en de serie is vooral qua karakterontwikkeling behoorlijk trouw. Ik vind het een geweldige serie!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoor ik wisselende verhalen over.
En Bateman vind het leuk dus weet ik bijna zeker dat het pulp is.
Maar zal eens een ding kijken.
Oh dan zal het wel leuk zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bateman was niet zo enthousiast
Vanavond is de tweede aflevering, morgen even kijken. Ben benieuwd hoe ze het een heel seizoen gaan volhouden.quote:
Ik ga het zeker eens checken, ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanavond is de tweede aflevering, morgen even kijken. Ben benieuwd hoe ze het een heel seizoen gaan volhouden.
Ik heb van al die Marvel-films alleen Iron Man 1 gezienquote:
O ik welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:12 schreef missbehavin het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Brad Pitt in WWZ zit. Ik hou niet zo van Brad Pitt
Hij zal ook wel niet geslashed worden in het eerste kwartierquote:
Hij speelt de narrator, dus zoveel zal hij niet in beeld zijn als het goed is. En leuke releasedatum: 21-12-12quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij zal ook wel niet geslashed worden in het eerste kwartier
Oh kijk, dat scheeltquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij speelt de narrator, dus zoveel zal hij niet in beeld zijn als het goed is. En leuke releasedatum: 21-12-12
Geweldig acteurquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:12 schreef missbehavin het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Brad Pitt in WWZ zit. Ik hou niet zo van Brad Pitt
Ja ik weet niet wat het precies is, maar iets irriteert me aan 'm.quote:
Fight Clubquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:32 schreef Barbusse het volgende:
And besides, MissB, the book is so fucking epically awesomeBattle of Yonkers
Ik heb alles van Marvel gezienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van al die Marvel-films alleen Iron Man 1 gezien
Dat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
Meet Joe BlackWat een kutfilm was dat
quote:
Waarom focus je nou weer op het negatieve!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
Meet Joe BlackWat een kutfilm was dat
Heee, ik heb net al gezegd dat ik 'm in Kalifornia wel tof vond. Ik hou gewoon niet van de man.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom focus je nou weer op het negatieve!
Die was best tof want David Fincherquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
Of: The curious case of Benjamin Button. Ik heb 'm nooit gekeken omdat ik geen 3 uur van mijn leven wil opofferen die ik nooit meer terugkrijg.
Snatch vond je niks? Zeg me dat ik het verkeerd snap. Please!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heee, ik heb net al gezegd dat ik 'm in Kalifornia wel tof vond. Ik hou gewoon niet van de man.
Het verhaal an sich leek me aardig, maar de uitwerking komt in de stukken die ik heb gezien zo ontzettend niet leuk over dat ik die film echt niet hoef te zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die was best tof want David Fincher
Jason Statham.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snatch vond je niks? Zeg me dat ik het verkeerd snap. Please!
Dat zeg ik niet.. ik heb gewoon iets tegen die man, sorryquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snatch vond je niks? Zeg me dat ik het verkeerd snap. Please!
Het is een hele dromerige film, daar moet je wel van houden/in de mood voor zijn. Ik vond hem mooiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het verhaal an sich leek me aardig, maar de uitwerking komt in de stukken die ik heb gezien zo ontzettend niet leuk over dat ik die film echt niet hoef te zien.
Ik snap je volledig hoor MissB.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.. ik heb gewoon iets tegen die man, sorry
Dat zal het zijn, ik ben meer van het schieten-tieten-helicoptersgebeuren in films. Meestal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is een hele dromerige film, daar moet je wel van houden/in de mood voor zijn. Ik vond hem mooi
Ach ja, dat is wel vaker het geval hequote:
Wij hebben gewoon smaak.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, dat is wel vaker het geval he
An sich best een aardige film. Ik zou hem alleen niet snel een tweede keer kijken...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is een hele dromerige film, daar moet je wel van houden/in de mood voor zijn. Ik vond hem mooi
Rocknrollaquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, ik ben meer van het schieten-tieten-helicoptersgebeuren in films. Meestal.
Oh, deel 1 keek Beetman laatst, ik keek zijdelings mee. Toen ik op een gegeven moment zei dat de dames in kwestie eruitzagen als strippers met machinegeweren was zijn commentaar:quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, deel 1 keek Beetman laatst, ik keek zijdelings mee. Toen ik op een gegeven moment zei dat de dames in kwestie eruitzagen als strippers met machinegeweren was zijn commentaar:
"Mwah, ik vind het wel stijlvol aangekleed." Ik ging stuk natuurlijk.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, deel 1 keek Beetman laatst, ik keek zijdelings mee. Toen ik op een gegeven moment zei dat de dames in kwestie eruitzagen als strippers met machinegeweren was zijn commentaar:
"Mwah, ik vind het wel stijlvol aangekleed." Ik ging stuk natuurlijk.
Ik weet nu wel dat als ik ooit van hem het compliment krijg dat ik er stijlvol uitzie, dat ik er waarschijnlijk uitzie als een stripper.quote:
Arme beetman, vanaf nu kan ieder compliment van hem omgezet worden naar een beledigingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat als ik ooit van hem het compliment krijg dat ik er stijlvol uitzie, dat ik er waarschijnlijk uitzie als een stripper.
Nee hoor, ik neem alleen zijn definitie van stijlvol niet meer zo serieus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme beetman, vanaf nu kan ieder compliment van hem omgezet worden naar een belediging
Toen ik de bios uitliep had ik echt zoiets van "WTF heb ik net gezien eigenlijk?", maar dat kan ook door de tequilashots komenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:26 schreef Godtje het volgende:
Sucker punch fucking briljant.
Snpa niet waarom die maar op 6,5 staat op IMDB.
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor, ik neem alleen zijn definitie van stijlvol niet meer zo serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |