Aandacht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom zou je naaktfoto's van jezelf maken en die doorsturen? Ik mis de logica sorry.
Uiteraard, en dat willen pubers erg graag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:34 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Aandacht.
Zo simpel is het . en dan kan TS wel weer gaan blaten dat het niet is om de aandacht maar dat lijkt me nogal logisch. want ja met naaktfoto's krijgt ze positieve aandacht natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:24 schreef RBWO het volgende:
Potver. En ik maar denken dat hier fotos zouden zijn.
Je komt nogal hoerig over dan, wat is daar positief aan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:34 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Aandacht.
Zo simpel is het . en dan kan TS wel weer gaan blaten dat het niet is om de aandacht maar dat lijkt me nogal logisch. want ja met naaktfoto's krijgt ze positieve aandacht natuurlijk.
Eh sletjes vinden dat nou eenmaal leuk. Zo hoerig, naakt mogelijk voor iedereen te zien zijn. Niet voor niets dat ze zo jong allemaal zwanger zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je komt nogal hoerig over dan, wat is daar positief aan?
Niet om aandacht denk je? Sorry alsjeblieft zeg, ik hoop dat er niets mee gedaan word. Ze vraagt er om zeg, aandachttrekkerij weer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:50 schreef Misterhenk123 het volgende:
Ze heeft aangifte gedaan.
Ik heb trouwens de foto's gezien, die heeft ze zelf laten zien toen ze het vertelde.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:21 schreef yvonne het volgende:
Politie, enige oplossing.
Hij is strafbaar.
Pics or nothing happendquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:50 schreef Misterhenk123 het volgende:
Ik heb trouwens de foto's gezien, die heeft ze zelf laten zien toen ze het vertelde.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:50 schreef Misterhenk123 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef Lamabal het volgende:
Ik vind het ook heel goed dat je voor je vriendin klaar komt. Dat is waar een vriendschap om gaat. Beide een pleziertje gunnen. Zonder oordeel klaar komen en ook al ben je van mening dat het een stoephoer is toch helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |