telefoon wegnemen dan maar ^_^quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:38 schreef Misterhenk123 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goed bevriend met haar en ik hoef geen seks of iets in die richting met haar.
Ik vind het gewoon zielig voor haar en ik wil haar beschermen, zoals vrienden dat doen.
Zoals Psy-Freak dat deed inderdaad, maar die aap kwam later ook uit de mouw.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:38 schreef Misterhenk123 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goed bevriend met haar en ik hoef geen seks of iets in die richting met haar.
Ik vind het gewoon zielig voor haar en ik wil haar beschermen, zoals vrienden dat doen.
Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoals Psy-Freak dat deed inderdaad, maar die aap kwam later ook uit de mouw.
Stop haar in een condoom, dan heb je sowieso wel de beste bescherming!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:38 schreef Misterhenk123 het volgende:
[..]
Het is niet zielig alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:38 schreef Misterhenk123 het volgende:
[..]
'Zoals vrienden dat doen.'quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:00 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Stop haar in een condoom, dan heb je sowieso wel de beste bescherming!
"Zonder hoesje..."quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:00 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Stop haar in een condoom, dan heb je sowieso wel de beste bescherming!
Nee hij zit nu het wijfie te neuken, onderlinge deal afgesloten. Zodat de foto's niet online komenquote:
En maar ontkennen dat hij haar grot niet even wilde ontdekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:02 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee hij zit nu het wijfie te neuken, onderlinge deal afgesloten. Zodat de foto's niet online komen
Hahahahahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:30 schreef Misterhenk123 het volgende:
Ze heeft het bij school gemeld.
Ik ken haar en ze is absoluut geen aandachtshoer. Ze heeft die jongen gewoon teveel vertrouwd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:32 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hahahahaha
ik hoop dat dat kindje eens gaat nadenken met der domme gedrag zeg.
Aandachtshoer zeg bahbah
Als jij als een klein pubertje naaktfotos gaat sturen naar je tienerpuberkalverliefde relaties ben je gewoon uit op aandacht. Zo simpel is het, wat heeft anders de toegevoegde waarde aan naaktfoto's aan je vriendje te geven?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:34 schreef Misterhenk123 het volgende:
[..]
Ik ken haar en ze is absoluut geen aandachtshoer. Ze heeft die jongen gewoon teveel vertrouwd.
Aandacht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom zou je naaktfoto's van jezelf maken en die doorsturen? Ik mis de logica sorry.
Uiteraard, en dat willen pubers erg graag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:34 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Aandacht.
Zo simpel is het . en dan kan TS wel weer gaan blaten dat het niet is om de aandacht maar dat lijkt me nogal logisch. want ja met naaktfoto's krijgt ze positieve aandacht natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:24 schreef RBWO het volgende:
Potver. En ik maar denken dat hier fotos zouden zijn.
Je komt nogal hoerig over dan, wat is daar positief aan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:34 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Aandacht.
Zo simpel is het . en dan kan TS wel weer gaan blaten dat het niet is om de aandacht maar dat lijkt me nogal logisch. want ja met naaktfoto's krijgt ze positieve aandacht natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |