Jij hebt niet opgelet in dit topic he? Ik weet heel goed wie SCH is. Daar heb ik blijkbaar nog een note aan te danken.quote:
Mij ook 1 van 3 maandenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Danny is een rotzak, die heeft mij laatst ook 3x weggepest. Ofja gewoon een dikke ban gegeven, dus toen was ik weg zegmaar!
Danny heeft VBL vermoordquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Danny is een rotzak, die heeft mij laatst ook 3x weggepest. Ofja gewoon een dikke ban gegeven, dus toen was ik weg zegmaar!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij deze nomineer ik SCH voor de beste HOAX
Ja maar ts is een zemmel 1e klas, wij willen een krantenbericht dat er een persoon is neergestoken na een ruzie in de relationele sfeerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:52 schreef djedz het volgende:
[..]
Er zwemmen zat vissen in de zee toch?!
Nopequote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt niet opgelet in dit topic he?
Ja hoiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zei 2uur geleden al dat ik ging slapen, nu ga ik het echt doen
Een grote mond maar weinig actie. Jij bent géén Ier.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ts is een zemmel 1e klas, wij willen een krantenbericht dat er een persoon is neergestoken na een ruzie in de relationele sfeer
Er is maar actie in één aflevering: als ze geramd worden door een walvisvaader en ze moeten het project stoppen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:55 schreef Caland het volgende:
Ik ben naar die kuthippies van whale wars aan het kijken.
Wacht al 2 afleveringen op actie, nooit eerder gezien
Wat een faalhazen man. Beetje met verf gooienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is maar actie in één aflevering: als ze geramd worden door een walvisvaader en ze moeten het project stoppen.
Ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zei 2uur geleden al dat ik ging slapen, nu ga ik het echt doen
Southpark heeft er dan ook een aflevering over gemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een faalhazen man. Beetje met verf gooienDie Jappen lachen ze keihard uit.
Die moet ik zienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Southpark heeft er dan ook een aflevering over gemaakt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
steek hem neer, doe gewoon iets pussy!
X heeft je bitch ingepikt
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
TS komt voor wat sympathie maar wordt nu al afgebrand.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
steek hem neer, doe gewoon iets pussy!
X heeft je bitch ingepikt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |