Huh? Hij lult Flanagan volledig onder de tafel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef MJ44ever het volgende:
Hij is wel een gelijke van Flanagan.
Ik bedoel meer een uitdaging.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Hij lult Flanagan volledig onder de tafel.
Ik ben lid hoor!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:47 schreef gifkwal het volgende:
Ik ga een fanclub oprichten voor dit heerschap!
mister Drip fanclub ....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:47 schreef gifkwal het volgende:
Ik ga een fanclub oprichten voor dit heerschap!
Ja......quote:
Hij heeft daar zelf ook wel een handje van.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja......![]()
Ik kan uren naar deze man luisteren. Jammer dat Flanagan hem steeds in de reden valt.
Dan ben je toch 2 dagen misselijk?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef gifkwal het volgende:
Snap ik ook niet. Waarschijnlijk dat hij daarom normaal gesproken ook een hogere dosis gaf. Dan nog snap ik het sowieso niet, van een narcose rust je toch niet uit? Ben je nog net zo moe als je eruit komt.
Volgens CNN hebben ze de zelfmoord-claim nog niet helemaal laten vallen:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef MJ44ever het volgende:
Op TMZ staat dat de defense zn claim heeft laten varen dat MJ het zelf heeft gedaan. (heb even 10 minuten gemist)
Triest ja... maar dit is gebaseerd op Murray's woorden dat hij slechts 2 minuten weg was. Wellicht was dat een van zijn leugentjes, en als hij wel zo'n 20 minuten weg was geweest had het toch niet meer uitgemaakt, denk ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, MJ had dus gewoon geleefd als die klootzak van een CM juist had gehandeld.
It seems so :-(quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, MJ had dus gewoon geleefd als die klootzak van een CM juist had gehandeld.
Dat werd toch al duidelijk aan het aantal telefoontjes naar o.a. naar zijn bimbo-vriendin?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef Janena het volgende:
Als Murray 2 minuten weg is geweest ja...
Maar mijn gevoel zegt dat Murray veel langer weg is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |