Dat had te maken met het onderstel, die waren van de AMX-en gelijk, daarom voerden wij de AMX 13, AMX PRA en AMX PRI in.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zullen wel as ussual politieke keuzes zijn geweest.
Bakbeesten waren dat zeg, en een benzineslurpers.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:17 schreef Nibb-it het volgende:
Mijn opa is mechanieker geweest van/op (?) de Centurions. Zal eens vragen waar hij zat.
Maar wel machtig mooie apparatenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:22 schreef Clan het volgende:
[..]
Bakbeesten waren dat zeg, en een benzineslurpers.
Allemaal verleden tijdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar wel machtig mooie apparaten
Die is in de media al vaak zat 'tank' genoemd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:32 schreef Clan het volgende:
[..]
Allemaal verleden tijd![]()
We hebben nu alleen die CV 90, die lijkt wel een beetje op een tank qua uiterlijk, misschien dat we er wat mensen mee voor de gek kunnen houden
Pantserhouwitsers werden/worden ook vaak tank genoemd, het is maar wat je wil, zolang de mensen die ermee te maken hebben maar beter wetenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die is in de media al vaak zat 'tank' genoemd.
Lekker hypocriet, jij noemt 11AMB ook gewoon 11LMB.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Pantserhouwitsers werden/worden ook vaak tank genoemd, het is maar wat je wil, zolang de mensen die ermee te maken hebben maar beter weten
Dat is dan niet hypocriet maar consequent, ik zeg ook: "Zolang de mensen die ermee werken maar beter weten"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:24 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Lekker hypocriet, jij noemt 11AMB ook gewoon 11LMB.
Ik word al de hele dag gebeld!quote:
Meh zolang er een rupsband en een loop op zit vindt de media dat het een tank is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Pantserhouwitsers werden/worden ook vaak tank genoemd, het is maar wat je wil, zolang de mensen die ermee te maken hebben maar beter weten
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Meh zolang er een rupsband en een loop op zit vindt de media dat het een tank is.
Jij weet dus niet beter, terwijl je wel beter zou moeten weten, als ex-defensie medewerker. Jammer, maar helaas.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is dan niet hypocriet maar consequent, ik zeg ook: "Zolang de mensen die ermee werken maar beter weten"![]()
11AMB is trouwens een containeruitdrukking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |