ik vind je grappigquote:
ik hou van jou als de grote broer die ik nooit gehad hebquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
hoe krijg ik je zover dat je dat ook naar mij doet?
Waarom zei ik gsmwebquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
GSMweb = gemiddelde prijs adverteren. Iets met 3 maanden 30% korting etc etc etc.
Ik met T-mobile mogelijk onderweg naar de universiteit toequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh en ik heb altijd slecht bereik als ik in de uni ben
Belsimpel is wel okay. Maar het blijven online adverteerders...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarom zei ik gsmwebik bedoelde belsimpel.
Maar dat kan net zo goed inderdaad.
Dat vroeg iemand, en ik wist het niet zeker.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee hoezo deze vraag nou weer
Ik zit gewoon de sites van tweakers.net te bekijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Belsimpel is wel okay. Maar het blijven online adverteerders...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het schandalig dat GM mij zo lekker maakt de hele tijd.
Zeg maar dat diegene een beetje mal isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat vroeg iemand, en ik wist het niet zeker.
Fucking lachen altijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ja ik ben altijd fucking grappig.
Eventjes hoor...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeg maar dat diegene een beetje mal is
iPhone is echt moeilijk duur. Verder wel een goed toestel hoor, maar absoluut niet zoveel geld waard.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil een iPhone. Maar ik wil geen groot abonnement. En nu heb ik er een bij Telfort van 13,95 en 10 voor 1gb internet per maand. Maar dan moet ik 375 bijdokken. En als ik bij T-Mobile blijf heb ik een abonnement van 29,50, onbeperkt internet en betaal ik 156 bij.
Moeilijk.
Tja, maar ik ga hem niet los voor 500 euro kopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
iPhone is echt moeilijk duur. Verder wel een goed toestel hoor, maar absoluut niet zoveel geld waard.
Ik ook, begin volgend jaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tja, maar ik ga hem niet los voor 500 euro kopen.Tevens moet ik toch verlengen.
nou ik mag niet vloeken als ik op stage ben want ik moed een goed voorbeeld geven, jeetje zegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eventjes hoor...
Ik moet overgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |