Gatverquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb net een meid lopen aflebberen, heerlijk.
voldeed ze wel aan leeftijd + 6 gedeeld door 2?quote:
Waarom. Ik jank toch ook niet over dat jij van je roze ster een zwart gat maakt.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:24 schreef Renesite het volgende:
Ik wil Breezersletje ook wel eens meeten
Wij knuffelen wel bovenmatig veel, en zelfs kusjes. Ik lijk wel hetero.quote:
Sfeerimpressie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
er komen sneller nieuwe dan dat ik ze jou kan vertellen.
Ach jee, die tere oogjes van jou kunnen het niveau niet aan?quote:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom. Ik jank toch ook niet over dat jij van je roze ster een zwart gat maakt.
De regel is leeftijd*0 + 5.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
voldeed ze wel aan leeftijd + 6 gedeeld door 2?
ik vind dit niet gepast neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..].
[..]
Wij knuffelen wel bovenmatig veel, en zelfs kusjes. Ik lijk wel hetero.
[..]
Sfeerimpressie?
[..]
Ach jee, die tere oogjes van jou kunnen het niveau niet aan?.
niets mis meequote:
Dat kusje mocht gewoon van jan hihihiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wij knuffelen wel bovenmatig veel, en zelfs kusjes. Ik lijk wel hetero
quote:
quote:
Als ik een emotie kon tonen, zou deze nu met je mee leven.quote:
Dat is Erik.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat kusje mocht gewoon van jan hihihi
Spreek het uit kut.quote:
We wants pics.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ben toch al ontzettend bezet
ja die foto's van hem zijnquote:
Kusjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik lig alweer een halfuur in bed en ik zou vandaag vroeg slapen dus welterusten allemaal!
in de fok.rarquote:
kbquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:32 schreef Renesite het volgende:
Wie doen hier nog meer aan den mannenliefde behalve Breezerslet? Dan weet ik dat, zeg maar. Voor mijn notitieblokje.
Weet je best. Reeds 3 maanden. DM me anders maar even. Ga niet bewust dingen roepenquote:
moet een vrouw lesbisch zijn om van de mannenliefde te zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die is toch vrouw?
Is ze lebbisch?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
moet een vrouw lesbisch zijn om van de mannenliefde te zijn
Al die lui met blauwe nicknames.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:32 schreef Renesite het volgende:
Wie doen hier nog meer aan den mannenliefde behalve Breezerslet? Dan weet ik dat, zeg maar. Voor mijn notitieblokje.
Het wordt met de minuut later op de dag.quote:
hoiquote:
praat me er niet overquote:
Ja, beetje babyvet. Gelukkig niet te veel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:35 schreef Splutje het volgende:
Hey Kutstudent was ze net zo corpulent als jij?
Café.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar heb je uitgehangen deze avond?
Pics in PMquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, beetje babyvet. Gelukkig niet te veel.
hoe was't?quote:
Oké, aangenomen, dank je.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Renesite het volgende:
Dastan? Wil je een knuffel van me? Ik heb spijt van gisteren
Heb ik niet, d'r fobo is locked, ik heb d'r net opgezocht.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, de conclusie die we uit deze avond kunnen trekken is dat er harder gezopen dient te worden.
quote:
D'r fobo? Zit ze op FOK!? Ik neem aan dat je FB bedoeltquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb ik niet, d'r fobo is locked, ik heb d'r net opgezocht.
doe eens normaalquote:
Ja die ja, scherp.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
D'r fobo? Zit ze op FOK!? Ik neem aan dat je FB bedoelt
jajaquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, de conclusie die we uit deze avond kunnen trekken is dat er harder gezopen dient te worden.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Er moet altijd harder gezopen worden, laffe haas. Zeker bij dat laffe corps van jou.
Wat heb je aan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik lig in bed met mn telefoon
en dat de blauwen hier vaker de boel opvrolijkenquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:40 schreef Splutje het volgende:
[..]Deze onwetende. Als ik nog meer ga zuipen kom ik in een delirium
je ontwijkt de vraagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bezig met telefoonseks (tip van dastan)
Seks met je telefoon?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eens welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en dat èèn blauwe hier vaker de boel opvrolijken
Huhquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
grgr relquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even het goede voorbeeld geven en gewoon gaan slapen. gr gr.
Veels te veel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb pyjama broek aan en hempje goed?
zoveel details hadden ook weer niet gehoevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb pyjama broek aan en hempje goed?
Ik baseer mezelf ook op the day after, wanneer ik erachter kom dat ik me niks meer herinnerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Als je hard genoeg zuipt dan denk je daar niet meer aan dus je doet toch echt iets fout.
doe normaal gladiool!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wist wel dat ze jan zou dumpen voor dastan.
en terechtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wist wel dat ze jan zou dumpen voor dastan.
sorryquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zoveel details hadden ook weer niet gehoeven
Dastan is veel stoerder dan JanPquote:
quote:
Dastan is de brave jongen die altijd netjes zijn huiswerk afheeft en altijd braaf op tijd op school is, hij drinkt niet en roken begin ik niet over.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dastan is de brave jongen die altijd netjes zijn huiswerk afheeft en altijd braaf op tijd op school is, hij drinkt niet en roken begin ik niet over.Durf nu nog te zeggen dat Dastan stoerder is dan Jan.
Neem hem in je huisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar maar, ze heeft mij wel ingeruild voor Dastan als favoriete fokker. Dusja, huilen..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar maar, ze heeft mij wel ingeruild voor Dastan als favoriete fokker. Dusja, huilen..
Ik moet wel slapen. Ja.quote:
Turkse pizza is zoiets waar ik altijd trek in heb, of ik nou honger heb of nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bassie, ik zou om 11 uur gaan slapen.Ik ga hier spijt van krijgen.
Ik heb honger. Trek in een Turkse pizza. Boh.
traag weerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet wel slapen. Ja.
Waarom doe je zo naar tegen mij
Nu praat je weer voor mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet wel slapen. Ja.
Waarom doe je zo naar tegen mij
Niemand gaat slapen voordat ik mijn opdracht af heb. Beetje solidariteit aubquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bassie, ik zou om 11 uur gaan slapen.Ik ga hier spijt van krijgen.
Ik heb honger. Trek in een Turkse pizza. Boh.
eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Turkse pizza is zoiets waar ik altijd trek in heb, of ik nou honger heb of niet
Kan wat aan gedaan worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hongerig
En dorst ook beetje droge keel
je moet slapenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee waarom doe je altijd zo naar tegen mijomg
Maak je het duidelijk zelf naar meissie!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee waarom doe je altijd zo naar tegen mijomg
wel regelmatig omdraaien hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan als ik in mn graf lig ook slapen, wallen hebben is vet hip tegenwoordig dus waarom niet
Ik twijfel.. Of stilzwijgende verlenging en geen nieuwe telefoon en derhalve toch al teveel betalen of toch een nieuwe telefoon en teveel gaan betalenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef Kaasrol het volgende:
Waarom zijn al die datalimieten voor mobiel internet zo absurd laag.
En daar twijfel je over..?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik twijfel.. Of stilzwijgende verlenging en geen nieuwe telefoon en derhalve toch al teveel betalen of toch een nieuwe telefoon en teveel gaan betalen
Ik kan echt niet inschatten hoeveel ik nodig zou hebben aan MBquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik twijfel.. Of stilzwijgende verlenging en geen nieuwe telefoon en derhalve toch al teveel betalen of toch een nieuwe telefoon en teveel gaan betalen
Nou, misschien wel ja. Omdat crappy dataquote:
Welk netwerk?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:06 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb net een abo bij Simyo afgesloten.
500 is zatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik kan echt niet inschatten hoeveel ik nodig zou hebben aan MB
wat is dezen. Bieden ze een combi met een Nexus S aan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:08 schreef Renesite het volgende:
OMG! KPN netwerk?
12eu p/m? 250m/sms + 1gig data.
What the F?
Ja, Nexus S is normaal met 1 gig internet -onbetaalbaar- en daar 12euquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:11 schreef Kaasrol het volgende:
Oh ja kijk, alleen losse abonnementen.
Ga godver slapen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben altijd online met mijn mobiel en geraak bijna nooit over die 500
En ik heb Htc
jij stuurt nooit pics van jezelf zekerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben altijd online met mijn mobiel en geraak bijna nooit over die 500
En ik heb Htc
jawel, zo vaak.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
jij stuurt nooit pics van jezelf zeker
nooit naar mij danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jawel, zo vaak.
Whatsapp 24/7 Fok Facebook alles gewoon
!1quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ga mn eerste college skippennnn daardoor uur langer uitslapen
ik twijfel ook altijd, maar altijd als ik niet thuis zit dan is de verbinding slechtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik weet niet of ik bij T-Mobile moet blijven.
Ja ik heb zo'n chille app, is niet meer te downloaden maar werkt nog wel gewoonquote:
Waaacht, waar zie je dat staan dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, Nexus S is normaal met 1 gig internet -onbetaalbaar- en daar 12eu
http://www.google.nl/prod(...)XVBg&ved=0CGEQ_QgwAQ
Nexus S voor 250eu.
simpel rekensommetje: op 1 jarige basis 32 euro per maand en op 2 jarige basis 22euro
Bij mij is het andersom. Vodafone is in huis verkracht maar buiten primaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik twijfel ook altijd, maar altijd als ik niet thuis zit dan is de verbinding slecht
12 euro per maand = Simyo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waaacht, waar zie je dat staan dan?
Kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, dan heb ik je de ganse dag verkeerd genoemd
Denkt iedereen dat je gaat roken, moet je alleen even een sms'je sturen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Vodafone is in huis verkracht maar buiten prima
Gurl ik rook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Denkt iedereen dat je gaat roken, moet je alleen even een sms'je sturen.
Oh, als los toestel. Ik zie op gsmweb al wel wat betere deals staan, maar ik zal deze zeker in mijn achterhoofd houden danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
12 euro per maand = Simyo.
Als je de aanschafprijs van een Nexus S omrekent naar een maandbedrag door 12 danwel door 24 maanden (naargelang je de Nexus S wilt gebruiken)...
hoe krijg ik je zover dat je dat ook naar mij doet?quote:
GSMweb = gemiddelde prijs adverteren. Iets met 3 maanden 30% korting etc etc etc.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oh, als los toestel. Ik zie op gsmweb al wel wat betere deals staan, maar ik zal deze zeker in mijn achterhoofd houden dan
Ik heb dat dus ook. Maar T-Mobile heeft nu nog onbeperkt internet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Vodafone is in huis verkracht maar buiten prima
ik vind je grappigquote:
ik hou van jou als de grote broer die ik nooit gehad hebquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
hoe krijg ik je zover dat je dat ook naar mij doet?
Waarom zei ik gsmwebquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
GSMweb = gemiddelde prijs adverteren. Iets met 3 maanden 30% korting etc etc etc.
Ik met T-mobile mogelijk onderweg naar de universiteit toequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh en ik heb altijd slecht bereik als ik in de uni ben
Belsimpel is wel okay. Maar het blijven online adverteerders...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarom zei ik gsmwebik bedoelde belsimpel.
Maar dat kan net zo goed inderdaad.
Dat vroeg iemand, en ik wist het niet zeker.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee hoezo deze vraag nou weer
Ik zit gewoon de sites van tweakers.net te bekijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Belsimpel is wel okay. Maar het blijven online adverteerders...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het schandalig dat GM mij zo lekker maakt de hele tijd.
Zeg maar dat diegene een beetje mal isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat vroeg iemand, en ik wist het niet zeker.
Fucking lachen altijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ja ik ben altijd fucking grappig.
Eventjes hoor...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeg maar dat diegene een beetje mal is
iPhone is echt moeilijk duur. Verder wel een goed toestel hoor, maar absoluut niet zoveel geld waard.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil een iPhone. Maar ik wil geen groot abonnement. En nu heb ik er een bij Telfort van 13,95 en 10 voor 1gb internet per maand. Maar dan moet ik 375 bijdokken. En als ik bij T-Mobile blijf heb ik een abonnement van 29,50, onbeperkt internet en betaal ik 156 bij.
Moeilijk.
Tja, maar ik ga hem niet los voor 500 euro kopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
iPhone is echt moeilijk duur. Verder wel een goed toestel hoor, maar absoluut niet zoveel geld waard.
Ik ook, begin volgend jaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tja, maar ik ga hem niet los voor 500 euro kopen.Tevens moet ik toch verlengen.
nou ik mag niet vloeken als ik op stage ben want ik moed een goed voorbeeld geven, jeetje zegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eventjes hoor...
Ik moet overgeven.
Tsja, jij hebt al een abonnement lopen, dan is het ook wat voordeliger ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tja, maar ik ga hem niet los voor 500 euro kopen.Tevens moet ik toch verlengen.
Pabo zei je?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou ik mag niet vloeken als ik op stage ben want ik moed een goed voorbeeld geven, jeetje zeg
en je mag ook geen snoep uitdelenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou ik mag niet vloeken als ik op stage ben want ik moed een goed voorbeeld geven, jeetje zeg
Vaak wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tsja, jij hebt al een abonnement lopen, dan is het ook wat voordeliger ja.
Met "actie maandprijs", bedoelen ze dan de eerste 3 maanden ofzo?
Ik wacht ook tot de 28e.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow chill!
Net wat te vroeg voor iphonies...
Kut. Ik dacht even een supervoordelige bundel te zien maar nee hoorquote:
OK HOI HOI 00:30 JE MOET SLAPENquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is half een geweest, dan beginnen de spelfouten SORRY HOOR SPELLINGSNAZI
T-Mobile is de eerste 3 maanden gratis.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kut. Ik dacht even een supervoordelige bundel te zien maar nee hoor
I'm just sayin'...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kut. Ik dacht even een supervoordelige bundel te zien maar nee hoor
quote:4 mnd: ¤21,25
daarna: ¤42,50
anders ben je morgen chagrijnigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm wil je me zo graag weghebbe?;
Ja, anders geen high tea, broodjes en bier vrijdag. Slapen jij!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Check... Zelf ingetuind.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef Kaasrol het volgende:
Ja kijk. Dan klik je verder, zie je dit:
[..]![]()
![]()
Echt íedereen die ik ken, die 'wat is' heeft WA...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
Veel smsjes is wel handig gezien niet iedereen whatsapp heeft. Maar bellen doe ik ook bijna nooit
De mensen waar ik veel contact mee heb, hebben allemaal whatsapp.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
Veel smsjes is wel handig gezien niet iedereen whatsapp heeft. Maar bellen doe ik ook bijna nooit
Ga slape muts. Anders doe je kei ongesteld!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik rust mijn kast.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:38 schreef Kaasrol het volgende:
Whatsapp is niks mis mee, gewoon sms over internet. Msn is wel 13.gif waardig.
Trust HJ!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga zo ook slapen, morgen om half 8 opstaan, tralalla.
Alsof je jezelf altijd maar wilt laten zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
MSN is zo... oppervlakkig. Waarom MSN gebruiken als je skype hebt
Want iedereen heeft skype, een webcam en een microfoon.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
Dat is het dus, op het moment heb ik geen geld meer. Moet ik wachten tot ik weer studiefinanciering binnen hebquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
De Nexus zou ik eigenlijk los kopen met sim only abonnementje. Die dingen zijn zo goedkoop voortaan.
Omdat skype (bij mij dan) soms nogal het idee heeft om gesprekken niet te laden. Daarnaast gebruik ik het hele audio en videogebeuren nooit. Dan voldoet MSN.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
Dezequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vanwaar de afkeur jegens MSN en WA? Gewoon communicatiemiddelen die hun werk doen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof je jezelf altijd maar wilt laten zien.
Je webcam hoef je niet aan te hebben, en iedereen die ik ken heeft wel een microfoon in zijn/haar laptop ja. Of bij de PC.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Want iedereen heeft skype, een webcam en een microfoon.
Ja, meestal. Soms niet, dan sla je mij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nooit chagrijnig. Ik lach aan een stuk door toch Cosmo?
Ik ken 2 mensen die dat niet hebben en dat zijn 2 van de mensen waar ik het meeste mee communiceer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
Je webcam hoef je niet aan te hebben, en iedereen die ik ken heeft wel een microfoon in zijn/haar laptop ja. Of bij de PC.
Tsja, dan wel ja. Maar dan zul je mij nooit sprekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Omdat skype (bij mij dan) soms nogal het idee heeft om gesprekken niet te laden. Daarnaast gebruik ik het hele audio en videogebeuren nooit. Dan voldoet MSN.
Maar die hebben whatsapp.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ken 2 mensen die dat niet hebben en dat zijn 2 van de mensen waar ik het meeste mee communiceer.
Ik ken je toch niet, dus ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tsja, dan wel ja. Maar dan zul je mij nooit spreken
Jij begon met slaan omg! Je sloeg me keihard tegen mn hoofd!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, meestal. Soms niet, dan sla je mij.
Weet je hoe achterlijk het is om via whatsapp te communiceren als je via msn kunt communiceren?quote:
Een keer maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij begon met slaan omg! Je sloeg me keihard tegen mn hoofd!!!
Niet alleen MSN.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:42 schreef Renesite het volgende:
En soms heb ik ook 5 msngesprekken tegelijk!!!
Ik ben een MSN sletje.
Ik vind het wel wat gezelliger eigenlijk. Iemands stem horen heeft toch wel wat meerwaarde.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:41 schreef Renesite het volgende:
Ik ga niet de hele tijd 'praten' zeg... dan heb ik echt momenten dat ik niets zeg omdat ik heerlijk evenjes iets anders aan het doen ben...
Hoor ik zeker opeens; 'ben je er nog?'![]()
Tuurlijk. Maar nadelig van thuis-wonend is dat het halve huis mee kan genieten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat gezelliger eigenlijk. Iemands stem horen heeft toch wel wat meerwaarde.
Nee, want dat heb ik niet. Nokia 1616quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet je hoe achterlijk het is om via whatsapp te communiceren als je via msn kunt communiceren?
Je kan best in je eentje slapen! Of moet je nog knuffelen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark moet stoppen met CoD, boh, ik wil slapen.
Die telefoon.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, want dat heb ik niet. Nokia 1616
Ik neem aan dat ik BS ben?quote:
JA! Ik heb nog blauwe plekken ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sla ik hard?
Dastan zei ook al dat ik agressief ben
Terechte klacht wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar nadelig van thuis-wonend is dat het halve huis mee kan genieten.
Ik vind het irritant, een telefoontoetsenbordje in vergelijking met een laptop toetsenbord.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, want dat heb ik niet. Nokia 1616
Ik ben bij Mark en het is best wel irritant als je telkens geschiet en 'KUT' hoort,quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan best in je eentje slapen! Of moet je nog knuffelen?
Ja?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik BS ben?.
Zeer terecht. Vind ik.quote:
Ik kan een stomme opmerking maken over een minderwaardigheidscomplex betreffende kut maar dat doe ik niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben bij Mark en het is best wel irritant als je telkens geschiet en 'KUT' hoort,
Wat? Aan wie? Hoe?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Ik ga de opties overleggen/voorleggen
Ow. je hebt een knuffel nodig. Ik voel het. Maar dan moet ik wel toestemming vragen aan mijn bezitter.quote:
Ja, ze is een na-aper.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk telkens dat jij KB bent door je UI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
Ik heb zo'n Japans knuffelkussen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. je hebt een knuffel nodig. Ik voel het. Maar dan moet ik wel toestemming vragen aan mijn bezitter.
Top. Hoeft het niet meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Japans knuffelkussen.
Hahaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens! Jan gaat stoppen met roken
Gaat ie niet. Dat zegt ie maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens! Jan gaat stoppen met roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |