dan valt de prefectie niet meer op. daaromquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:58 schreef coban het volgende:
Waarom bestaat de hele wereld niet uit allemaal cobannen.
Allemaal perfectie.
Ja dat zou bazig zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hermafrodiet was.
Lekker in mijn eentje mij voortplanten.
Dat zijn mislukte hermafrodieten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat niet mogelijk is hè?
Wie word je nieuwe man?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Ik ga ontslag nemen van mijn huidige man.
ga naar je huisarts en zeg dat je half in het verkeerde lichaam zit! kunnen ze fixen je weetz.quote:
Al genoemd. Schadequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef Haifisch het volgende:
We moeten allemaal Zwitters zijn! Homohaat? Opgelost! Emancipatieproblemen? Opgelost
Con: ongesteldheid en mogelijkheid op zwangerschap na natte droom
Dat zijn alle hermafrodieten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat zijn mislukte hermafrodieten.![]()
Mislukte hermafrodiet zijn.
Ja, ik zag het, ik ben sprakeloos.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
ik moest het je laten weten Haha!
Een demente opa die 'toevallig' miljardair is.quote:
ow haten op eigenschappen waar mensen niets aan kunnen doen. doet dat zeer, je ziel laten zienquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan valt de prefectie niet meer op. daarom
Wacht maar op een dag wordt er iemand geboren die zichzelf kan voortplanten. De perfecte hermafrodiet.quote:
Ik bedoel dat alle hermafrodieten zich niet kunnen voortplanten met zichzelf, de rest zal mij een worst wezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow haten op eigenschappen waar mensen niets aan kunnen doen. doet dat zeer, je ziel laten zien
Meh, ik heb geen FOK! familie meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef Dalando het volgende:
Mensen, coban is geen baggeraarin, ze is gewoon mijn zelfgeile zussie.
Ja ja, we zien wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wacht maar op een dag wordt er iemand geboren die zichzelf kan voortplanten. De perfecte hermafrodiet.
Wordt met dt.quote:
ow. ik dacht dat je er seks had met 1 en hem haatte. zoals jij het zegt klinkt het anders dan ik dacht dat je bedoelde. poeh hee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel dat alle hermafrodieten zich niet kunnen voortplanten met zichzelf, de rest zal mij een worst wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |