Of jij kan doodgaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Of aanstaande weduwnaar. Zo kan 't ook eindigen natuurlijk.
ja je kan me watquote:
ik ben al weer op de helft Wondererquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben al weer op de helft Wonderer
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja je kan me wat
voor een breezerslet ben je mij te kieskeurig
ik kan maar zoveel afwijzingen aan
ik ben te oud
nu dus ook weer te dik
dadelijk ga je ook nog zeggen dat ik lelijk ben
ik heb er genoeg van
ik kom je morgen niet eens gedag zeggen
ge zuukt het maor uit!
nee dat kun je niet goedmaken met een kusquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik steek hem niet eerst uit nee.
je hebt overigens wel mensen die dat wel doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik steek hem niet eerst uit nee.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar bij gebrek aan een beter plaatje...
Ik zie het nu voor me, dat iemand met uitgestoken tong kwijlend op je af komt.quote:
Ja maar dat is een gewoon kusjequote:
Ik jou ook verder niet hoorquote:
Een stalker die vooraf aangeeft een keer niet te komen stalken. Da's attent!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja je kan me wat
voor een breezerslet ben je mij te kieskeurig
ik kan maar zoveel afwijzingen aan
ik ben te oud
nu dus ook weer te dik
dadelijk ga je ook nog zeggen dat ik lelijk ben
ik heb er genoeg van
ik kom je morgen niet eens gedag zeggen
ge zuukt het maor uit!
Ja alvast ronddraaiend en zoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zie het nu voor me, dat iemand met uitgestoken tong kwijlend op je af komt..
Ik wou je net 28 oktober vragen, maar dat kan dus niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:02 schreef Steve het volgende:
Argh, waarom wil iedereen nu alles ineens op 28 oktober plannen..
.
Friso?quote:
Jawelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Friso?
Of was dat niet elke laatste vrijdag van de maand?
Dat is te combineren met friso.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik wou je net 28 oktober vragen, maar dat kan dus niet..
Stevequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:55 schreef Steve het volgende:
EN NU IS HET GODVERDOMME GENOEG GEWEEST MET DAT TYFUSGEZWAAI..
Allemaal bang voor zo'n reprimandequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:55 schreef Steve het volgende:
Niet zo serieus nemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Als wapperhandjes ook al verboden worden hier, is er voor mij geen lol meer aan
Ik niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:43 schreef wonderer het volgende:
*heeft met Paul Haenen en Mike Starink gepraat*
Wie wil me aanraken
Te confronterend?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van ondergronds. En niet van emo's.
Hoe meer er dan voor mij overblijft, Wat zijn jullie toch liefquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zeker. En het is maar goed dat er mensen zijn die dat wel aantrekkelijk vinden, anders bleven die jongens ook maar alleen.
Word het dan niet eens tijd... om elkaar eens te ontmoeten wie weet passen jullie wel heel mooi bij elkaar ?!quote:
Wie weetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:19 schreef ayumu het volgende:
[..]
Word het dan niet eens tijd... om elkaar eens te ontmoeten wie weet passen jullie wel heel mooi bij elkaar ?!
Wie weet,Breezersletje houdt van volquote:
Ik dacht dat je even om het hoekje zou kijken, en zwaaien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wie weet,Breezersletje houdt van vol
Ik wil het niet, maak morgen maar een nare dag, of volgende week een keer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:37 schreef Vlarp het volgende:
Dit wordt een hele nare dag, ik voel het gewoon!
...... ik dacht niet dat het mogelijk was nog meer van je te houden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:55 schreef Steve het volgende:
Oke. En waar blijft jouw positieve bijdrage dan om dit topic leuker te maken?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
En daarmee bedoelde ik neer dat Burner normaal op je reageerde.
Jaquote:
Zeg broekkie, kom maar terug als je borsthaar hebt!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar lieverd, historisch is nog wel accuraat. Gezien je leeftijd tegenwoordig.
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Dit klinkt als een perfecte uitzending voor Jambersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat bedoel ik niet op de manier dat Steve (nog) een grotere slet moet worden.
Een volle robuuste smaak, met karakterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet waar je nou op doelt, TMM!
Ow... Ik Ben slechts een gast...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Anders zijn er toch geen gasten op onze aanstaande bruiloft. Met SAJ en Steve als getuiges, en Angel en hetero als bruidsmeisje blijven er nog 3 of 4 gasten over. Beetje magertjes.
Ok vind het ooh hoogstaand weer, vond het gisteren zo somber, nu straalt het were, zo mag de herder blijven van mijquote:
Jij gaat ons toch in het echt verbinden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ow... Ik Ben slechts een gast...
Zit jij in het management team?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gister de andere leden van het Management Team ingemaakt met lasergamen![]()
BLAM BLAM, Kill Kill!!!!
Ik zag hem na afloop ooh nog naar een duistere plek lopen in zijn eentje en dat was voorbij de parkeerplaats...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En er hing een sok aan de klink, constant.
Ik mocht dat als raadslid ook al, nu moet ik het buitengewoon aambtenaarschap tijdig aanvragen, Maar wat een eerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij gaat ons toch in het echt verbinden.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik zag hem na afloop ooh nog naar een duistere plek lopen in zijn eentje en dat was voorbij de parkeerplaats...
Ja. Al een dik jaar hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zit jij in het management team?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Groente- en fruitmetaforen zijn uit den boze. Vooral paarsgekleurd.
Parking sex?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:30 schreef Steve het volgende:
[..]. Dat was naar mijn parkeerplaats toe.
.
Ik wist wel dat je hoog zat, maar hoe hoog wist ik nietquote:
Ivoren toren hoogquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je hoog zat, maar hoe hoog wist ik niet
Ik heb mijn schema omgegooid zodat ik morgen als ik klaar ben in diemen snel bij vrolijk kan zijnquote:
Aubergines zullen nooit meer hetzelfde zijn. Bedankt daarvoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zag dat boek trouwens liggen in Antwerpen en schoot in de lach
Jij hebt echt totaal geen kaas gegeten van het bedrijfsleven he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je hoog zat, maar hoe hoog wist ik niet
Nee ik ben volkomen wereldvreemd en leef volkomen geïsoleerd, zonder jou zou ik niets van de buitenwereld mee krijgenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen kaas gegeten van het bedrijfsleven he?
Niet echt, is dat erg?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Laat ik het dan iets specifieker formuleren: Jij hebt echt totaal geen benul van wat ik doe he?
Jij zelf wel dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Laat ik het dan iets specifieker formuleren: Jij hebt echt totaal geen benul van wat ik doe he?
Welcomequote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aubergines zullen nooit meer hetzelfde zijn. Bedankt daarvoor
Ik weet wat je functie is, maar niet wat die inhoudt weet jij van al je vrienden tot in detail wat hun werk inhoudt dan? Vind ik ook niet echt belangrijk eerlijk gezegdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Je zou iets anders verwachten van mensen die elkaar al zo lang kennen
Maar erg? Neuh.
Wat is er dan met die post?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
Of zou iedereen bang zijn om de 205de post te maken?
Zie TT. Ik aas er op.quote:
Bij uitzondering.quote:Mogelijk kun je mij je rek.nr. opgeven zodat ik het verschil ( ¤ ### ) terubetaal. ( bij uitzondering )
Het zou goed zijn als hij het zelf isquote:
Voor Breezersletje, je kunt nooit jezelf te veel liefhebbenquote:
als je schizofreen bent welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:43 schreef Steve het volgende:
Maar je kunt toch geen geheime lover van jezelf zijn? Als je je eigen lover bent weet je dat wel lijkt me..
zo veel is er toch niet gepostquote:
Daarom, binnen 10 seconden klaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo veel is er toch niet gepost
Joh dat effect heb jij op mensen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze werken wel nog tot laat door, krijg nu nog een mail terug..
wie is toch de ze over wie jij het al de hele avond hebt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze werken wel nog tot laat door, krijg nu nog een mail terug..
Dat wat pas de tweede post erover.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie is toch de ze over wie jij het al de hele avond hebt?
maar waarom zei je dat dan niet meteen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat wat pas de tweede post erover.. En het gaat over een organisatie die sinds dit jaar de tennislessen regelt.
Zal het is mijn enthousiasme wel zijn vergeten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar waarom zei je dat dan niet meteen?
Koud, brrrrr.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
De eerste koude nacht van het seizoen, het is steenkoud op mijn kamer, winter is comming, heerlijk! Genieten
Maar je weet niet dat ik in het managementsteam zit?quote:
Ja, dat weet ik wel ja. Van de meesten. Ik vind dat wel belangrijk aangezien het wel iets is waar ze gemiddeld 40 uur van hun week in stoppen. Dus dat zegt wel iets over een persoon ja. Ik zal niet het volledige takenpakket kennen nee, maar ik weet wel wat ze doen.quote:maar niet wat die inhoudt weet jij van al je vrienden tot in detail wat hun werk inhoudt dan? Vind ik ook niet echt belangrijk eerlijk gezegd
Ikke en miekequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:25 schreef wonderer het volgende:
Ik snap het.
Komt er nog iemand naar Amsterdam vanmiddag om mijn signeersessie bij te wonen? Boekhandel Vrolijk, van 16:30 tot 18:00...
deze heb ik gekocht hoor schat, maar voor een schijntje, dat dan weer welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
En maar blijven volhouden dat 2011 niet zijn jaar was en dat ie 2012 wil claimen.
Mens je hebt dit jaar meer gewonnen dan iemand in z'n hele leven hoor!
vind je het geen mooie bank?quote:
Weet je dat ook van iedereen hier?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je weet niet dat ik in het managementsteam zit?
Wat is mijn functie dan?
[..]
Ja, dat weet ik wel ja. Van de meesten. Ik vind dat wel belangrijk aangezien het wel iets is waar ze gemiddeld 40 uur van hun week in stoppen. Dus dat zegt wel iets over een persoon ja. Ik zal niet het volledige takenpakket kennen nee, maar ik weet wel wat ze doen.
Niet dat deze vraag aan mij gericht was, maar van de mensen hier die er (voor mij) toe doen weet ik wat ze doen ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef De_Directeur het volgende:
Weet je dat ook van iedereen hier?
Ik van veel ook wel ja. Maar vind "mensen van hier" en "mensen die ik in 't echt al ruim 7 jaar ken" toch wel ff iets andersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Niet dat deze vraag aan mij gericht was, maar van de mensen hier die er (voor mij) toe doen weet ik wat ze doen ja.
Ja maar ho, jij bent vorig jaar van functie veranderdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik van veel ook wel ja. Maar vind "mensen van hier" en "mensen die ik in 't echt al ruim 7 jaar ken" toch wel ff iets anders
Wat doe ik dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik van veel ook wel ja. Maar vind "mensen van hier" en "mensen die ik in 't echt al ruim 7 jaar ken" toch wel ff iets anders
Nee hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja maar ho, jij bent vorig jaar van functie veranderd
Hetero en bezet... dat is een hele opgave Vlarpjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef Vlarp het volgende:
Oh, m'n nieuwe buurmeisje heeft een hele leuke vriend trouwens. Was een pakketje voor mij daar bezorgd en ze kwamen samen aan de deur. Ik wil best wel eens met hem stoeien.
Ja, ik ging er zelfs een beetje van stamelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hetero en bezet... dat is een hele opgave Vlarpje.
Foei!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat Ang3l precies doet. Of ongeveer
. Zonder schaamte ook
.
Haar huis ligt een stuk verder naar achteren, je herkent het ook makkelijk zonder huisnummerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef Peter het volgende:
Verwissel de huisnummers eens als hij dronken onderweg is naar haar?
Ja, maar jij hebt ook een soort van kleine obsessie voor Ang3l. Althans, hier in het topic dan. Als je er bent dan is het om, door of over Ang3l.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
Foei!
Ik weet héél precies wat Ang3l voor werk doet... en dat zijn vrijwel allemaal activiteiten waar het justitieel apparaat in tenminste 24 landen een meer dan gemiddelde belangstelling voor heeft!
Kleine? Ang3l beheerst mijn complete leven! Zodra ik uit de kliniek ben en ik hier weer kan posten doe ik dat. Maar meneer zal er wel weer niet zijn omdat ie moet huppelen, of hijs hetero's aan het bespringen of zijn fornuis schoonkrabben... misschien is ie zelfs wel aan het proberen van zijn slechte-smaak-dvd's af te komen door ze ergens te dumpen... het is nu tenslotte vroeg donker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook een soort van kleine obsessie voor Ang3l. Althans, hier in het topic dan. Als je er bent dan is het om, door of over Ang3l..
en en en issie leuk ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:25 schreef wonderer het volgende:
Ik snap het.
Komt er nog iemand naar Amsterdam vanmiddag om mijn signeersessie bij te wonen? Boekhandel Vrolijk, van 16:30 tot 18:00...
scharrel was meegegaan naar vrolijk. En naderhand zijn hij en ik gaan eten bij het tuinfeest aan de geldersekadequote:
ow je scharrelt nog steeds, loopt dat een beetje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
scharrel was meegegaan naar vrolijk. En naderhand zijn hij en ik gaan eten bij het tuinfeest aan de geldersekade
wisselt tussen waakvlak en hoogoplaaiend vuurquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow je scharrelt nog steeds, loopt dat een beetje?
Hij haalt grappen met je uit, dat mag ik welquote:
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:47 schreef Peter het volgende:
Dat lijkt mij een heel leuke dag ja! Fijn dat je zo mag genieten van je werk!
Als je om half 1 slaapt dan is 10 uur niet zo heel vroeg hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:53 schreef wonderer het volgende:
Wat zijn jullie vroeg, het is zaterdag hoor.
Oh ja, dat kan kloppen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je om half 1 slaapt dan is 10 uur niet zo heel vroeg hoor.
Wauw, je sterrenstatus groeitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:44 schreef wonderer het volgende:
Dus... geinterviewd dor Margreet DOlman, geknuffeld door Tony Neef en gecomplimenteerd door Jenny Arean. Mijn dag was best een succes
Ja, als ik een pik had gehad, die ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wauw, je sterrenstatus groeit
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:24 schreef Vlarp het volgende:
Tony is ontzettend grappig. Op de set van de Sinterklaasfilm een paar jaar geleden enorm veel lol mee gehad.
ja dat dacht ik welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Jezus wat een bizarre avond was dat zeg.... Eindelijk naar de voorstelling van de Club geweest. Kan niet te veel verklappen omdat TMM ook nog gaat volgende week, maar....
Vriendje liep een bloedlip op
Ik een splinter en een dikke vette kater en de modder zit tot in m'n oren .... En ik heb mijn buurvrouw geslagen in t gezicht
Vanavond ga ik er weer heen omdat ze mijn auto gaan gebruiken (slik). Donderdag weer met ze promoten en vrijdag... Dan gaan we eindelijk officieel naar de avond met een kaartje. Erg benieuwd wat TMM er van gaat vinden
LIKE +1quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:15 schreef Vlarp het volgende:
O ja... http://subwaycrush.net/
en http://tubecrush.net/
hebbem ze ook een nyasha ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
de mannen van The A-list Dallas zijn leuker dan die van The A-list NY
Lichtelijk geinig ja, maar voor mij klopt 'ie absoluut niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Net gehoord deze, en ergens vin ik 'm wel leuk, misschien jullie niet maarja:
Weet je waarom homo's doorgaans zoveel verstand hebben van mode?
Ze hebben lang in de kast gezeten.
Jij hebt - net als ik - geen smaak? Je kunt beter geen smaak hebben dan een slechte smaak.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:46 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Lichtelijk geinig ja, maar voor mij klopt 'ie absoluut niet.
Goedkope casualquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt - net als ik - geen smaak? Je kunt beter geen smaak hebben dan een slechte smaak.
Tevens vind ik het uitgeven van dik 200 euro voor een Sweater niet heel erg tof. Voor mij is dat best een klap geld.
Ben meer van het goedkopere casual, maar niet het niveau Zeeman en Wibra. Daar haal ik alleen heel goedkoop handdoeken enzo.
Ja, tuurlijk, er hangt er hier eentje in de kast. Maar da's niet voor normaal dagelijks kantoorwerk. Voor normaal dagelijks gebruik heb ik een normaal kloffie.quote:
Ik vind het een beetje een goedkope clubsound krijgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Erik..............
Heb je Marina's nieuwe stijl al gehoord?
klopt. Mainstream. Vind het er niet echt uitspringen. Een typische zap-er-voorbij video.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een goedkope clubsound krijgen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:53 schreef wonderer het volgende:
Wat zijn jullie vroeg, het is zaterdag hoor.
Als je om half 2 slaapt dan is 5.30 niet zo heel vroeg hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je om half 1 slaapt dan is 10 uur niet zo heel vroeg hoor.
Is alleen deze maand nog maar hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jij met je Club, nieuwe obsessie?
Als je het niet viert wil toch niet zeggen dat je 't niet kent? Kom op man, je bent Nederlanderquote:
Het principe, dat is alles.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je het niet viert wil toch niet zeggen dat je 't niet kent? Kom op man, je bent Nederlander
Je moet je eigen cadeautjes verzinnen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:39 schreef Steve het volgende:
Best lastig nog om prullen en cadeautjes te verzinnen om te krijgen voor sinterklaassurprise..
Bij deze surprise (o.a. met Tha_Erik) doen we altijd 1 lootje en voor de rest goedkope prullen (zoals schuursponzen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:16 schreef De_Directeur het volgende:
Je moet je eigen cadeautjes verzinnen?
Ik vind 't wel erg Praise the Lord allemaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
de mannen van The A-list Dallas zijn leuker dan die van The A-list NY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |