Of jij kan doodgaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Of aanstaande weduwnaar. Zo kan 't ook eindigen natuurlijk.
ja je kan me watquote:
ik ben al weer op de helft Wondererquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben al weer op de helft Wonderer
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja je kan me wat
voor een breezerslet ben je mij te kieskeurig
ik kan maar zoveel afwijzingen aan
ik ben te oud
nu dus ook weer te dik
dadelijk ga je ook nog zeggen dat ik lelijk ben
ik heb er genoeg van
ik kom je morgen niet eens gedag zeggen
ge zuukt het maor uit!
nee dat kun je niet goedmaken met een kusquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik steek hem niet eerst uit nee.
je hebt overigens wel mensen die dat wel doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik steek hem niet eerst uit nee.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar bij gebrek aan een beter plaatje...
Ik zie het nu voor me, dat iemand met uitgestoken tong kwijlend op je af komt.quote:
Ja maar dat is een gewoon kusjequote:
Ik jou ook verder niet hoorquote:
Een stalker die vooraf aangeeft een keer niet te komen stalken. Da's attent!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja je kan me wat
voor een breezerslet ben je mij te kieskeurig
ik kan maar zoveel afwijzingen aan
ik ben te oud
nu dus ook weer te dik
dadelijk ga je ook nog zeggen dat ik lelijk ben
ik heb er genoeg van
ik kom je morgen niet eens gedag zeggen
ge zuukt het maor uit!
Ja alvast ronddraaiend en zoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zie het nu voor me, dat iemand met uitgestoken tong kwijlend op je af komt..
Ik wou je net 28 oktober vragen, maar dat kan dus niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:02 schreef Steve het volgende:
Argh, waarom wil iedereen nu alles ineens op 28 oktober plannen..
.
Friso?quote:
Jawelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Friso?
Of was dat niet elke laatste vrijdag van de maand?
Dat is te combineren met friso.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik wou je net 28 oktober vragen, maar dat kan dus niet..
Stevequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:55 schreef Steve het volgende:
EN NU IS HET GODVERDOMME GENOEG GEWEEST MET DAT TYFUSGEZWAAI..
Allemaal bang voor zo'n reprimandequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:55 schreef Steve het volgende:
Niet zo serieus nemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Als wapperhandjes ook al verboden worden hier, is er voor mij geen lol meer aan
Ik niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:43 schreef wonderer het volgende:
*heeft met Paul Haenen en Mike Starink gepraat*
Wie wil me aanraken
Te confronterend?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van ondergronds. En niet van emo's.
Hoe meer er dan voor mij overblijft, Wat zijn jullie toch liefquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zeker. En het is maar goed dat er mensen zijn die dat wel aantrekkelijk vinden, anders bleven die jongens ook maar alleen.
Word het dan niet eens tijd... om elkaar eens te ontmoeten wie weet passen jullie wel heel mooi bij elkaar ?!quote:
Wie weetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:19 schreef ayumu het volgende:
[..]
Word het dan niet eens tijd... om elkaar eens te ontmoeten wie weet passen jullie wel heel mooi bij elkaar ?!
Wie weet,Breezersletje houdt van volquote:
Ik dacht dat je even om het hoekje zou kijken, en zwaaien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wie weet,Breezersletje houdt van vol
Ik wil het niet, maak morgen maar een nare dag, of volgende week een keer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:37 schreef Vlarp het volgende:
Dit wordt een hele nare dag, ik voel het gewoon!
...... ik dacht niet dat het mogelijk was nog meer van je te houden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:55 schreef Steve het volgende:
Oke. En waar blijft jouw positieve bijdrage dan om dit topic leuker te maken?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
En daarmee bedoelde ik neer dat Burner normaal op je reageerde.
Jaquote:
Zeg broekkie, kom maar terug als je borsthaar hebt!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar lieverd, historisch is nog wel accuraat. Gezien je leeftijd tegenwoordig.
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Dit klinkt als een perfecte uitzending voor Jambersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat bedoel ik niet op de manier dat Steve (nog) een grotere slet moet worden.
Een volle robuuste smaak, met karakterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet waar je nou op doelt, TMM!
Ow... Ik Ben slechts een gast...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Anders zijn er toch geen gasten op onze aanstaande bruiloft. Met SAJ en Steve als getuiges, en Angel en hetero als bruidsmeisje blijven er nog 3 of 4 gasten over. Beetje magertjes.
Ok vind het ooh hoogstaand weer, vond het gisteren zo somber, nu straalt het were, zo mag de herder blijven van mijquote:
Jij gaat ons toch in het echt verbinden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ow... Ik Ben slechts een gast...
Zit jij in het management team?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gister de andere leden van het Management Team ingemaakt met lasergamen![]()
BLAM BLAM, Kill Kill!!!!
Ik zag hem na afloop ooh nog naar een duistere plek lopen in zijn eentje en dat was voorbij de parkeerplaats...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En er hing een sok aan de klink, constant.
Ik mocht dat als raadslid ook al, nu moet ik het buitengewoon aambtenaarschap tijdig aanvragen, Maar wat een eerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij gaat ons toch in het echt verbinden.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik zag hem na afloop ooh nog naar een duistere plek lopen in zijn eentje en dat was voorbij de parkeerplaats...
Ja. Al een dik jaar hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zit jij in het management team?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Groente- en fruitmetaforen zijn uit den boze. Vooral paarsgekleurd.
Parking sex?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:30 schreef Steve het volgende:
[..]. Dat was naar mijn parkeerplaats toe.
.
Ik wist wel dat je hoog zat, maar hoe hoog wist ik nietquote:
Ivoren toren hoogquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je hoog zat, maar hoe hoog wist ik niet
Ik heb mijn schema omgegooid zodat ik morgen als ik klaar ben in diemen snel bij vrolijk kan zijnquote:
Aubergines zullen nooit meer hetzelfde zijn. Bedankt daarvoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zag dat boek trouwens liggen in Antwerpen en schoot in de lach
Jij hebt echt totaal geen kaas gegeten van het bedrijfsleven he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je hoog zat, maar hoe hoog wist ik niet
Nee ik ben volkomen wereldvreemd en leef volkomen geïsoleerd, zonder jou zou ik niets van de buitenwereld mee krijgenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen kaas gegeten van het bedrijfsleven he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |