Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
quote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Pato 2600.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef vandermar het volgende:
Lukaku gekocht voor 1900 en verkocht BIN voor 4k
Wat vind je al te veel chemistry?! Ik heb met mijn 4-2-3-1 formatie Wijnaldum en Erkisen als cam op cm staan en ze hebben een chemistry van 7 per man dus goed hoor:Dquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:30 schreef Fuszy het volgende:
Kun je een CAM op CM zetten zonder al te veel chemistry kwijt te raken?
Whahhahah goed opgemerkt dan hoop ik wel dat ie ook bij mijn trainer komt te staan anders klaag ik ze aan:Pquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Omdat hij speler EN trainer is
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Omdat hij speler EN trainer is
Er zijn ook nog Amerikanen die rond die tijd spelen, hè.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik zat gisternacht rond 4.00 nog op FUT te kijken naar een auction van C. Ronaldo. 150 bid, geen buy now. En er stond een bod van 30.000 coins. Dus ik denk hmmm er zijn nu vast niet zoveel mensen online die hierop letten, misschien kan ik hem wel voor 200.000 coins meepikken want meer heb ik niet. Ik wachten, laatste 5 minuten ging het bod oppeens van 50.000 naar 400.000 > 600.000 en uiteindelijk 730.000.Jammer
En mensen zonder leven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Er zijn ook nog Amerikanen die rond die tijd spelen, hè.
Ja maar er waren aanzienlijk minder mensen onlinequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mwa, dat valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad.Dan is het juist actiever dan nu.
Neen er waren minder mensen online dan nu. Amerikanen zijn meer van de Xbox.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad.Dan is het juist actiever dan nu.
Ach, die worden wel aangepakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mwa, dat valt nog wel mee.Nu 4000 pagina's met spelers.
4000. 4000! Go Glitchers, Go!
Vorige week waren er al 3600 pagina's tot aan de 59ste minuut (alleen maar golds). Valt wel mee dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mwa, dat valt nog wel mee.Nu 4000 pagina's met spelers.
4000. 4000! Go Glitchers, Go!
Glitch bestaat al tijdje hè.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Vorige week waren er al 3600 pagina's tot aan de 59ste minuut (alleen maar golds). Valt wel mee dus.
Ik hou juist van de drukste tijd = meer mensen die fouten maken. Pato 2600.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:59 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon om 6 / 7 uur inkopen doen, dan gaat Amerika naar bed en zal er in Europa ook niet veel te doen zijn. De Aziatische FIFA community is volgens mij niet zo groot (zullen ook wel meer PES spelen).
Zelf niet geprobeerd, want dan slaap ik zelf ookmaar 's ochtends rond 9/10 is het ook vaak wel fijn inkopen doen.
Pinoschurft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef vandermar het volgende:
Vreselijk, wat heb ik een schurft aan FUT
Vol op de aanval + team druk zetten. Binnen 10 seconden heb je de bal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef vandermar het volgende:
Ik maak de aansluitingstreffer in de 116e minuut, gaat die klere debiel achterin rondspelen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:08 schreef Rijst het volgende:
Pato gekocht. Nu kan ik lekker pacehoeren en scoren uit lelijke cutbacks.![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:08 schreef Rijst het volgende:
Geruild met m'n Argentijnse elftal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Hoeveel heb je betaald? 2600?
Klopt, maar managertrainingskaarten kosten geen hol. 4-3-3 kan je op xbox voor paar honderd oppikkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:56 schreef Fuszy het volgende:
Hebben managers een vaste favoriete formatie? Ik zoek een 4-3-3 trainer, maar ik kan alleen Ricardo Moniz vinden en die is best duur voor een silver manager vind ik.
Niet als de ander ook maar enige kwaliteit heeft..rondtikken is te simpel..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vol op de aanval + team druk zetten. Binnen 10 seconden heb je de bal.
Fifa moet je kunnen spelen:P maakt nie uit of je Pato of Mertens hebt, zoveel teams kunnen met goede spelers niks tegen mindere teams opbrengen:Pquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:08 schreef Rijst het volgende:
Mijn tegenstander heeft een team waar elke speler duurder is dan heel mijn team + bank en hij verliest:Pquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:15 schreef vandermar het volgende:
Hoe origineel, mijn tegenstander heeft een braziliaans teamdie ben ik niet eerder tegenkomen lol
nog niks bekendquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef laucas het volgende:
Wat gaat EA tegen die glitchers doen? Kan er niks over terug lezen
.. omdat ze overal lopen te schreeuwen dat ze een ban krijgen, maar ik betwijfel of EA dat wel durft.quote:
Kan makkelijk, hebben ze vorig jaar (of het jaar daarvoor) ook gedaan. Toen was er ook een grootschalige scam met free goldpacks en is iedereen gebanned. Toen kon je ook wekenlang niet in de store komen met xbox live points, alleen met coins.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef laucas het volgende:
[..]
.. omdat ze overal lopen te schreeuwen dat ze een ban krijgen, maar ik betwijfel of EA dat wel durft.
Bannen is echt bagger ze moeten gewoon al hun spelers en coins afpakken en spelers op BIN 150 coins zetten om ze te laten leiden onder hun daden bannen is teveel van het goede:P daarmee raak je klanten kwijt dalijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan makkelijk, hebben ze vorig jaar (of het jaar daarvoor) ook gedaan. Toen was er ook een grootschalige scam met free goldpacks en is iedereen gebanned. Toen kon je ook wekenlang niet in de store komen met xbox live points, alleen met coins.
Dit is alleen niet een zelfde type truc. Toen had het te maken met de XBL store, nu is het "gewoon" een multiple account trick. Ze hadden het kunnen voorkomen door alleen XBL Gold accounts toegang te gunnen tot FUT.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan makkelijk, hebben ze vorig jaar (of het jaar daarvoor) ook gedaan. Toen was er ook een grootschalige scam met free goldpacks en is iedereen gebanned. Toen kon je ook wekenlang niet in de store komen met xbox live points, alleen met coins.
Een multiple account truuk die je moet koppelen aan je hoofdaccount ja..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit is alleen niet een zelfde type truc. Toen had het te maken met de XBL store, nu is het "gewoon" een multiple account trick. Ze hadden het kunnen voorkomen door alleen XBL Gold accounts toegang te gunnen tot FUT.
Al die mensen die dit hebben gedaan hebben hun spelers en coins allang doorgestuurd naar andere accounts hoor, die zijn ook niet gek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bannen is echt bagger ze moeten gewoon al hun spelers en coins afpakken en spelers op BIN 150 coins zetten om ze te laten leiden onder hun daden bannen is teveel van het goede:P daarmee raak je klanten kwijt dalijk
Ik ken die scam niet maar in hoeverre kun je dit een bug of glitch noemen, een groot gedeelte van de oorzaak ligt toch echt bij EA zelf, maar dit kan je ook op verschillende manier bekijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit is alleen niet een zelfde type truc. Toen had het te maken met de XBL store, nu is het "gewoon" een multiple account trick. Ze hadden het kunnen voorkomen door alleen XBL Gold accounts toegang te gunnen tot FUT.
Jah ik wist niet dat ze meerdere accounts hadden maar je moet toch ook online pass hebben op al die accounts?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die mensen die dit hebben gedaan hebben hun spelers en coins allang doorgestuurd naar andere accounts hoor, die zijn ook niet gek.
Ja. In mijn 4-3-3 wel. In een 2-spitsen systeem zou ik Welliton en Doumbia nemen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef BDIL het volgende:
@ SuperHarregarre is Wellington van Spartak echt veel beter dan doumbia en vanger love?!
Van die miljoenen die je pakt met die glitch investeer je een paar ton op ebay en dan heb je er een nieuwe online pass uit en een nieuw gold abboquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jah ik wist niet dat ze meerdere accounts hadden maar je moet toch ook online pass hebben op al die accounts?!
Nee. Je maakt een nieuwe account aan op je console en die koppel je aan een nieuwe e-mail. Vervolgens kun je deze in FIFA koppelen aan je main-account. Zo kun je bijv. ook makkelijk switchen van account in de WebApp.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jah ik wist niet dat ze meerdere accounts hadden maar je moet toch ook online pass hebben op al die accounts?!
Oke Wahahahahh ze hebben de gare keeper van kroatie bij rostov gewoon IF gemaakt OMG XDquote:
Als keeper kan ik je Helton aanraden..die doet zijn naam echt eer aanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sweaty team is sweaty:
4-4-1-1
Pato
Wallyson
Bastos - Lucas - Ronaldinho - Hulk
Marcelo - Dede - TBD - TBD
TBD
Hoeveel filmpjes kan je dit jaar max uploaden op fifa?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Rijst het volgende:
3x is scheepsrecht![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/97709011
5 dacht ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel filmpjes kan je dit jaar max uploaden op fifa?!
Ik twijfel tussen Fabio of Helton, Fabio heeft 73 speed, kan dus als een raket uitkomen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als keeper kan ik je Helton aanraden..die doet zijn naam echt eer aan
Heb hem verkozen bovenJulio Cesar
Helton is zo gruwelijk qua reflexen..echt een baasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Fabio of Helton, Fabio heeft 73 speed, kan dus als een raket uitkomen.
Heb Fabio nu eerst gekocht, als het uitkomen niet opweegt tegen z'n lijnskills ga ik over op Helton.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Helton is zo gruwelijk qua reflexen..echt een baas
Wel toch? Genoeg discussie over spelers in ieder gevalquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:48 schreef jepperdeprep het volgende:
Geen TOTW morgen toch? Blijft het huidige TOTW dan gewoon nog een week?
?quote:
Michealov is mijn heldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb Fabio nu eerst gekocht, als het uitkomen niet opweegt tegen z'n lijnskills ga ik over op Helton.
Maar wat is daarmee dan?quote:
Ei hoop tovoinen skoors wan or toe egenst hollend so hie hes een in vorm xDquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ei hoop tovoinen skoors wan or toe egenst hollend so hie hes een in vorm xD
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:48 schreef jepperdeprep het volgende:
Geen TOTW morgen toch? Blijft het huidige TOTW dan gewoon nog een week?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel toch? Genoeg discussie over spelers in ieder geval
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1071269.page
Gaat volgens mij over de interlands van vrijdag en vandaag, dus daarom zal het morgen pas bekend worden.
Normaal is het toch op dinsdag avond al bekend wie er in zitten?quote:
En IF Nani. Dank trouwens Tim voor de uitlegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:43 schreef psychedelicate het volgende:
Ik gok op een IF David Silva, kunnen ze weer een weekje flink verdienen.
Daarom ook de toevoeging dat het nu over interlands van vandaag ook ging..dan is het logisch dat ze wat later zijn..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Normaal is het toch op dinsdag avond al bekend wie er in zitten?
edit: FUT op de console is wel erg traag hier
Neequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:56 schreef BDIL het volgende:
Nog wat interessants opgevallen op de markt?!
Die killerhurtz is ook een kneus van een mod met die reacties..quote:
Maarja Hoe the fuck kan ea customer support jou xbox gegevens geven slaat nergens op....quote:
Wat betekent dit dat je speler beter wordt of:Pquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:55 schreef jepperdeprep het volgende:
Totw :
Starting 11
GK- Manuel Neuer-> Germany ((86>87))
RB- Laurent Ciman-> Belgium ((70>73))
LB- Aleksandar Kolarov-> Serbia ((79>81))
RB- Diego Lugano-> Uruguay ((81>83))
LB- Eliseu-> Portugal ((74>78 ))
RM- Thomas Müller-> Germany ((83>85))
CM- Andrea Pirlo-> Italy ((83>84))
CM- Xabi Alonso-> Spain ((86>87))
LM- Andreas Ivanschitz-> Austria ((76>79))
CF- Paolo Guerrero-> Peru ((76>79))
ST- Loïc Rémy-> France ((82>83))
SUB
GK- Vyacheslav Malafeev-> Russia ((79>81))
CB- Raio Piiroja-> Estonia ((67>71))
LB- Erik Pieters-> Netherlands ((74>78 ))
CAM- Zvjezdan Misimovic-> Bosnia ((81>83))
ST- Simeon Jackson-> Canada ((68>72))
ST- Yura Movsisyan-> Armenia ((70>74))
ST- Andrija Deliba¨ić-> Montenegro ((69>72))
WHUTquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:55 schreef jepperdeprep het volgende:
Totw :
Starting 11
GK- Manuel Neuer-> Germany ((86>87))
RB- Laurent Ciman-> Belgium ((70>73))
LB- Aleksandar Kolarov-> Serbia ((79>81))
RB- Diego Lugano-> Uruguay ((81>83))
LB- Eliseu-> Portugal ((74>78 ))
RM- Thomas Müller-> Germany ((83>85))
CM- Andrea Pirlo-> Italy ((83>84))
CM- Xabi Alonso-> Spain ((86>87))
LM- Andreas Ivanschitz-> Austria ((76>79))
CF- Paolo Guerrero-> Peru ((76>79))
ST- Loïc Rémy-> France ((82>83))
SUB
GK- Vyacheslav Malafeev-> Russia ((79>81))
CB- Raio Piiroja-> Estonia ((67>71))
LB- Erik Pieters-> Netherlands ((74>78 ))
CAM- Zvjezdan Misimovic-> Bosnia ((81>83))
ST- Simeon Jackson-> Canada ((68>72))
ST- Yura Movsisyan-> Armenia ((70>74))
ST- Andrija Deliba¨ić-> Montenegro ((69>72))
Hij is nog zilver hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:05 schreef Toefjes het volgende:
Eindelijk een goede gouden Nederlandse linksback
En 78 dus betaalbaar
Tja, het blijft EAquote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie het, dacht dat ie naar 78 ging? Van 74 naar 74 schiet niet op natuurlijk
Neenee hij is gewoon 78. Die link was verkeerd. Dit is de goede:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie het, dacht dat ie naar 78 ging? Van 74 naar 74 schiet niet op natuurlijk
Ook wel stom dat Huntelaar er niet bij zit..scoorde beide wedstrijden en kroonde zich tot topscorer van de kwalificatiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:52 schreef jepperdeprep het volgende:
Idd wat slecht. Maar dan hebben we nu wel een gouden LB ten minste
Wat een kut TOTW trouwens, ik dacht ik ga wat packs kopen maar dit is niks.
Hij gaat het bij mij niet winnen van Marcelo en Bouma. Dus hij komt in mijn b-team met achterin Moisander/Derrijck naast hem!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:02 schreef GuRBuH het volgende:
Dat word Piroja kopen voor mn Eredivisie IF's. Gelukkig kom ik net op mn account en is Sigi verkocht voor 4,5k, Miyaichi voor 25k en Pennant voor 3,5k
Ja, maar ik spaar dit jaar alle bronze/silver Eredivisie IF's.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij gaat het bij mij niet winnen van Marcelo en Bouma. Dus hij komt in mijn b-team met achterin Moisander/Derrijck naast hem!
ohja dat is wel leuk!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, maar ik spaar dit jaar alle bronze/silver Eredivisie IF's.
Spelers krijgen chemistry door ze te 'linken'. Een speler heeft een link met een andere speler die 1) Dezelfde nationaliteit heeft, 2) Dezelfde club 3) Dezelfde league speelt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:51 schreef RealMadMan het volgende:
Ik zit met een vraag ik ben bezig met FUT en heb de opstelling 41212 gekozen heb er een aantal spelers in gezet etc.
Alleen kom ik met mijn chem niet echt hoog wat doe ik fout heb verschillende spelers uit verschillende landen etc.
Nou zie ik bij andere wel 100 chem met dit soort opstellingen wat doe ik dan fout ?
Lees de handleiding uit de OP.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:51 schreef RealMadMan het volgende:
Ik zit met een vraag ik ben bezig met FUT en heb de opstelling 41212 gekozen heb er een aantal spelers in gezet etc.
Alleen kom ik met mijn chem niet echt hoog wat doe ik fout heb verschillende spelers uit verschillende landen etc.
Nou zie ik bij andere wel 100 chem met dit soort opstellingen wat doe ik dan fout ?
Dit is natuurlijk bullshit. Je kunt ook wel verschillende nationaliteiten/leagues in een team en toch 100 chem halen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Je moet of allemaal van hetzelfde land, of allemaal van uit dezelfde competitie.
Leg uit hoe krijg ik dat voor elkaar ? moet ik dan op andere dingen letten ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk bullshit. Je kunt ook wel verschillende nationaliteiten/leagues in een team en toch 100 chem halen.
Je merkt dit zeer zeker in het voetballen. Passes komen beter aan en acties lopen soepeler.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:58 schreef RealMadMan het volgende:
Hmm oke dus je kan niet b.v. een nederlander in de duitse comp en een spanjaard in de spaanse comp bij elkaar zetten.
Dan gaat het daar dus fout dat heb ik over het hoofd gezien.
Als je 80 chem hebt is dat dan wel oke natuurlijk hoger is beter dat snap ik, maar hoeveel merk je daar van?
Ja je moet een minimaal aantal links hebben. Als je een Nederlandse RB hebt uit de Nederlandse competitie kan je daarnaast een Nederlandse CB zetten of eentje uit de Nederlandse competitie bijv. Als RM kan je dan bijvoorbeeld een Belg uit de Eredivisie zetten, en vervolgens als RV een Belg uit de spaanse competitie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:58 schreef RealMadMan het volgende:
[..]
Leg uit hoe krijg ik dat voor elkaar ? moet ik dan op andere dingen letten ?
Creatief zijn. Een Torres bijvoorbeeld kun je in een Liga BBVA team heel goed inpassen naast Villa. Ramires naast Kaka etc etc. Een Nederlands elftal met een BPL Verdediging gaat uitstekend omdat De Jong en Van der vaart weer een link hebben naar de verdedigers uit de engelse competitie, etc etcquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:58 schreef RealMadMan het volgende:
[..]
Leg uit hoe krijg ik dat voor elkaar ? moet ik dan op andere dingen letten ?
Je een soort domino hahaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:04 schreef RealMadMan het volgende:
Soort domino dusnu snap ik hem bedankt voor de snelle uitleg
Domino om chemistry te krijgen. Alle steentjes moet je op een bepaalde manier met elkaar verbinden, net als bij FUT dusquote:
Ah zo, ja klopt wel. Alhoewel ik zelf toch zon mongool ben dat ik overal een linkje tussen wil en het liefst lichtgroenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Domino om chemistry te krijgen. Alle steentjes moet je op een bepaalde manier met elkaar verbinden, net als bij FUT dus
Ja ik ook de teams die ik heb gehad waren voornamelijk Nederlandse Eredivisie teams of Zweedse spelers die allemaal in de zweedse competitie spelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah zo, ja klopt wel. Alhoewel ik zelf toch zon mongool ben dat ik overal een linkje tussen wil en het liefst lichtgroen.
Ja ik heb nu voornamelijk italianen uit serie A met dan voorin 2 Uruguayanen en beetje bij dezelfde clubs zo probeer ik ze te linken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja ik ook de teams die ik heb gehad waren voornamelijk Nederlandse Eredivisie teams of Zweedse spelers die allemaal in de zweedse competitie spelen.
eigenlijk is het wel heel erg chill, want nu is er in iedergeval een gouden LB in de eredivisie.quote:
is fifa 11?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:15 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn eerste volledige FUT12 team
Nu nog ff fifa 12 aanschaffen
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#e5O53STqbbnSa
nee je kon fifa 12 Fut spelen zonder Fifa 12 te hebben, als je Fut 11 hebt gespeeld.quote:
Dit is een generations team met FIFA 11 spelers volgens mij, daar kun je dus niet mee spelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
nee je kon fifa 12 Fut spelen zonder Fifa 12 te hebben, als je Fut 11 hebt gespeeld.
Nope is geen generations teamquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit is een generations team met FIFA 11 spelers volgens mij, daar kun je dus niet mee spelen.
Heb je die vdv gekocht voor 3900?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nope is geen generations team
Spelers allemaal zojuist op de market gekocht voor 200 p/s
Dit is mijn generations team
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jHcXhop3bbEm6
Haha het is in ieder geval geen FUT12. Dus spelen kan je er niet mee bij Fifa12quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nope is geen generations team
Spelers allemaal zojuist op de market gekocht voor 200 p/s
Dit is mijn generations team
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jHcXhop3bbEm6
Zou best kunnen, geen idee meer....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je die vdv gekocht voor 3900?
O wacht laat maar. Foutje haha.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zou best kunnen, geen idee meer....
Bedenk wel dat dit mijn team in FUT11 is he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duhquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:37 schreef Spierpijn888 het volgende:
[..]
Haha het is in ieder geval geen FUT12. Dus spelen kan je er niet mee bij Fifa12
Gaat haperend hier... Online wedstrijden doen het nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:38 schreef Toefjes het volgende:
Meer mensen die uit FUT geknikkerd worden op de PS3?
hoe merk je dat eigenlijk, ik kwam er laatst achter omdat hij niet mijn keeper aanviel als die in de 16 de bal aan zijn voet had.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:01 schreef Jay_Snake het volgende:
Net weer zo'n idioot die alleen maar met z'n keeper speelt en de cpu laat verdedigen. Op gegeven moment rond de 50e minuut de 1-0 weten te maken, uiteindelijk daarna maar die bal heel lame gaan rondspelen op mijn eigen helft. Ben er niet trots op, maar dan moet je maar niet zo triest zijn om de cpu te laten verdedigen voor je.
Je ziet naast de naam van zijn keeper een cijfer staan, net als in Virtual Pro...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hoe merk je dat eigenlijk, ik kwam er laatst achter omdat hij niet mijn keeper aanviel als die in de 16 de bal aan zijn voet had.
Nee, gewoon telkens als hij z'n keeper selecteert zie je dat. Dus stel je bent aan het aanvallen, kijk dan snel naar de speler die hij geselecteerd heeft, onder in beeld. Staat daar de naam van de keeper met een cijfer zoals in VP, dan is hij aan het abusen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als je op goal schiet bedoel je?
Ik heb het gisteren eventjes geprobeerd, wilde wel eens zien of dat met het select knopje werkte. Erg raar dat het zo makkelijk te doen is. Heb het 5 minuten bekeken en daarna mn potje voortgezet trouwens. Er zou toch een patch komen om dit tegen te gaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, gewoon telkens als hij z'n keeper selecteert zie je dat. Dus stel je bent aan het aanvallen, kijk dan snel naar de speler die hij geselecteerd heeft, onder in beeld. Staat daar de naam van de keeper met een cijfer zoals in VP, dan is hij aan het abusen.
Er zijn al 100 pagina's in het topic op het EA forum maar EA heeft nog steeds niet gereageerd, ik denk dat ze er niets meer aan gaan doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren eventjes geprobeerd, wilde wel eens zien of dat met het select knopje werkte. Erg raar dat het zo makkelijk te doen is. Heb het 5 minuten bekeken en daarna mn potje voortgezet trouwens. Er zou toch een patch komen om dit tegen te gaan?
Beter dan World Class AI?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:48 schreef StijnDa het volgende:
Als je zelf niet verdedigt wordt je ook nooit beter natuurlijk...
Wel handig dat ik nu weet hoe ik het kan herkennen. ALs ik zie dat de tegenstander het doet, ga ik het ook gewoon doen. Dan wint degene die het beste zn keeper kan besturen. Walgelijk dat het dan zo moet. Trouwens gestopt met voetballen, blijf van de server afgeflikkerd worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Er zijn al 100 pagina's in het topic op het EA forum maar EA heeft nog steeds niet gereageerd, ik denk dat ze er niets meer aan gaan doen.
Het is toch veel leuker om zelf ook beter te kunnen spelen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beter dan World Class AI?
Maar goed, ik gebruik het AI-verdedigen niet. Ten eerste omdat verdedigen deel van het spel is, dus waarom dat deel niet spelen? En ten tweede omdat ik de AI niet altijd vertrouw.En tenslotte omdat ik geen zin heb om de hele tijd met m'n keeper te gaan staan wachten. Oja, en ook omdat ik geen eikel ben.
Potje doen zo?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is toch veel leuker om zelf ook beter te kunnen spelen?
H2H of FUT? Ik zelf speel liever H2Hquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
PrimaHeb wel pas 1 dag online ervaring
Ik zeg Strootman, Urby en Siem de Jong...maar dat is mijn persoonlijke mening.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef De-Hamster het volgende:
De Zeeuw, Strootman, Emanuelson, Siem de Jong en Theo Janssen ik heb maar 3 CM plekken wie zeggen jullie?
Verbaast me trouwens dat Junker amper verschilt met Matavz.
Linksbacks vind ik niet, Pieters is helaas nergens te koop, en een Hempte of Kuiper van Twente is het beste alternatief dat te koop staat. Geen Braafheid, Boilesen of iets dergelijks.
Assaidi is ook een beestje. Mijn team begint al erg goede vormen aan te nemen.
Is goed hoor h2hquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
H2H of FUT? Ik zelf speel liever H2H
gewoon IF pieters kopen, zal wel rond de 10/15K komen qua prijs.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef De-Hamster het volgende:
De Zeeuw, Strootman, Emanuelson, Siem de Jong en Theo Janssen ik heb maar 3 CM plekken wie zeggen jullie?
Verbaast me trouwens dat Junker amper verschilt met Matavz.
Linksbacks vind ik niet, Pieters is helaas nergens te koop, en een Hempte of Kuiper van Twente is het beste alternatief dat te koop staat. Geen Braafheid, Boilesen of iets dergelijks.
Assaidi is ook een beestje. Mijn team begint al erg goede vormen aan te nemen.
ok thanks, ja bijna alle spelers hebben a 41212 en sommigen hebben een donkergroene formatie. Alleen de keeper is nog geen goede formatie. Dat zal we de grootste boosdoener zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Zorg gewoon dat ze op de goede positie staan en dat ze de juiste formatie hebben. Coach hoeft niet brons te zijn volgens mij maar als hij nederlands is geeft dat wel extra chemistry.
Ja dusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:27 schreef StijnDa het volgende:
Twijfelachtig of dat een penalty wasEn schoot je die bal expres naast?
Als ik eerst de man raakte was het rood, als ik de bal raakte was het nietsquote:rood
Waarom maak je er niet gewoon een Fullbronze team van?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:40 schreef Dopekoe het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cibyBHy9bbErL
Wordt al beter
Wat is daar het nut van dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom maak je er niet gewoon een Fullbronze team van?
Omdat het veel leuker is om met bronze en silvers te spelen. En omdat je ook een goud en een bronze kan hebben. Ik heb ook een Eredivisie gold en silver.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wat is daar het nut van dan?
Je moet je team toch steeds verbeteren ?
Doe maar futquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja. Maar zit nu in de rust. FUT of H2h?
Ja gare zooi.. Maar je invite me volgens mij voor h2h of niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:02 schreef StijnDa het volgende:
Hij doet het niet Danny... Verbinding verbroken elke keer...
Laatste keer wel. 1e keer FUT.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja gare zooi.. Maar je invite me volgens mij voor h2h of niet?
die kosten niks.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:06 schreef Dopekoe het volgende:
Zo, bijna donovan en Dempsey binnen voor mijn TEAM USA
Ja en wat probeer je daarmee te zeggen ?quote:
nou je zegt het echt of je iets heel zeldzaams hebt gekocht!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ja en wat probeer je daarmee te zeggen ?
Voor zijn budget zijn dit waarschijnlijk goede aankopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
nou je zegt het echt of je iets heel zeldzaams hebt gekocht!
Voor iemand met weinig coins zijn ze zeldzaamquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
nou je zegt het echt of je iets heel zeldzaams hebt gekocht!
Forlan mist ook de snelheid voor op CAM. Zet hem gewoon in spits.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:23 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team(nog steeds ja
)
Speelt echt heel fijnAlleen forlan faalt nog een beetje. Cisse speelt echt fijn als spits
En pato ook natuurlijk.
Ja ik nodigde je per ongeluk uit ipv Dannyquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
Stijn we doen zo wel weer potjeof clubs.
Giovinco of Cassano op die positie?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:23 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team(nog steeds ja
)
Speelt echt heel fijnAlleen forlan faalt nog een beetje. Cisse speelt echt fijn als spits
En pato ook natuurlijk.
Dat is jammerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:22 schreef Lindgren. het volgende:
Rabona voorzet, halve omhaal erin. Druk ik 'm weg, na de wedstrijd.aids.
Zaratequote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Giovinco of Cassano op die positie?
Mikel gister voor 4k (2k winst). Lukaku ook rond de 4k, ook 2k winstquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:27 schreef Dopekoe het volgende:
Hehe, de markt begint weer wat te leven, raak nu wel mn spelers kwijt
Busquets voor 4200 weg
Op busquets had ik 4200 winstquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mikel gister voor 4k (2k winst). Lukaku ook rond de 4k, ook 2k winst
vanavond?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:36 schreef StijnDa het volgende:
Hebben er toevallig meer mensen zin in Clubs? Xbox.
Ik doe meequote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:36 schreef StijnDa het volgende:
Hebben er toevallig meer mensen zin in Clubs? Xbox.
Misschien dan een paar uurtjes. Weet niet zeker of ik er ben.quote:
Jou had ik al meegerekendquote:
Heb ik precies hetzelfde met mijn eredivisie silvers! Alhoewel ik nog niet met mijn Primera Division de Mexico silvers heb gespeeld! Goldteams spelen bij mij in ieder geval niet lekker!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:38 schreef GuRBuH het volgende:
Enige team wat echt lekker speelt zijn mn zilveren NL'ersDe rest van de teams kunnen na 3 wedstrijden ofzo ineens niks meer
Ricky van Wolfswinkel is echt een topper trouwens, gebruik hem in mijn Portugese silver teamquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:38 schreef GuRBuH het volgende:
Enige team wat echt lekker speelt zijn mn zilveren NL'ersDe rest van de teams kunnen na 3 wedstrijden ofzo ineens niks meer
Ik ook...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:58 schreef DannyDeko het volgende:
Fijn ik word weer van de EA servers gegooid....
EA maakt er weer een tyfus zooitje van. Speel al geen FUT wedstrijden meer na 1 van mn 10 disconnects van vandaag (de 9 anderen buiten de wedstrijden om gelukkig)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:58 schreef DannyDeko het volgende:
Fijn ik word weer van de EA servers gegooid....
Voor hoeveel mag ik die overkopen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Formatie kaartjes aan het jagen. Heb er al een zooi ingeslagen, waarvan 2 4-3-2-1 kaarten voor 150c![]()
Heb ze er al opgezet, 1500 BINquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Voor hoeveel mag ik die overkopen?
gaan ze daar dan ook voor weg? 1500 BIN?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ze er al opgezet, 1500 BINGaat als een trein vandaag!
4-3-2-1 wel. 4-3-1-2 ook. 4-2-3-1wordt lastiger, dat is meer 1300 a 1400 coins..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
gaan ze daar dan ook voor weg? 1500 BIN?
Ik nog 2 winnen voor divisie 5quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Nog 1 winnen en dan divisie 8
Nicequote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik nog 2 winnen voor divisie 5En heb er nog 5 ofzo te gaan, dus moet goedkomen.
Sneaky editquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:23 schreef Rijstbal het volgende:
Ik doe na 5uur weo mee met ckubs als er nog mensen zijn
Pro hacken? Hoe moet dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
Sanchez is echt zon fijne speler van barca he. Maakt echt heerlijke acties.
edit: je pro hacken, zo triest.....
Kijk hier eensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pro hacken? Hoe moet dat?Ben graag triest, maar voor het goede doel: FC Leverworst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:33 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.se7ensins.com/(...)100-accomplishments/Wist dat het voor de xbox kon inderdaad, voor de PS3 nog niks kunnen vinden helaas. Heb geen zin om uren saaie potjes te spelen om op 80 of hoger te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag er vanochtend nog een gaan voor 5.5K (4-1-2-1-2), maar dat was een open bieding. Had geen coins meerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:41 schreef GuRBuH het volgende:
OmgSommige mensen zijn dom. Olsson, Zweedse LB in de BPL. Staat er op voor 7000~10000 BIN in middelmatige formaties. Daartussen eentje in 4-1-2-1-2 voor 5000 BIN zonder contract. En toch niemand die hem koopt in 6 uur auction (teller stond op 2d18h). Contracten kosten geen drol tegenwoordig.
Ja, het is dat ik hem zelf wil gebruiken. Maar anders had ik hier dik winst op kunnen pakken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef laucas het volgende:
[..]
Zag er vanochtend nog een gaan voor 5.5K (4-1-2-1-2), maar dat was een open bieding. Had geen coins meer
Double post much?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:56 schreef Iceman21 het volgende:
Iemand interesse in Forlan?
In de aanbieding:
[ http://img267.imageshack.us/img267/965/tekoopd.png (copy/paste deze link) ]
Verder nog te koop:
Mihaylov (FC Twente)
Wijnaldum
Dszudszak
Cabaye (Newcastle Utd.) CM 80
Amorebieta
Dominguez
Aduriz
Ben nu al sinds de releasedag bezig, maar onderhandelen lukt me gewoon niet. Ik koop te duur en verkoop te goedkoop. En meestal duurt het anderhalve dag voordat er iemand verkocht is. Kan al een week niet spelen, omdat ik geen volledig team heb, en niet de coins om wat leuks te kopen.
http://www.marktplaats.nlquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:56 schreef Iceman21 het volgende:
Iemand interesse in Forlan?
In de aanbieding:
[ http://img267.imageshack.us/img267/965/tekoopd.png (copy/paste deze link) ]
Verder nog te koop:
Mihaylov (FC Twente)
Wijnaldum
Dszudszak
Cabaye (Newcastle Utd.) CM 80
Amorebieta
Dominguez
Aduriz
Ben nu al sinds de releasedag bezig, maar onderhandelen lukt me gewoon niet. Ik koop te duur en verkoop te goedkoop. En meestal duurt het anderhalve dag voordat er iemand verkocht is. Kan al een week niet spelen, omdat ik geen volledig team heb, en niet de coins om wat leuks te kopen.
Swedish Silvers a la 5-3-2?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik hem zelf wil gebruiken. Maar anders had ik hier dik winst op kunnen pakken.
Same.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:03 schreef Fuszy het volgende:
Krijg net eindelijk die FUT goldpack code in mijn mail van de Wehkamp. Had niet gedacht dat ik hem nog zou krijgenEens kijken wat ik er uit krijg.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Op PS3, kan mijn broertje op het andere account ook UT doen?
We zijn er nu ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:11 schreef vandermar het volgende:
Ik lees afhaalchinees en krijg ineens zin in babi pangang en nasi
Maar vanavond clubben? Of ben ik te slechthoewel ik 2x Motm was
met mijn 67 overall CVM XD
Nope. 4-1-2-1-2 met Zlatan en Guidetti in de spitsquote:
Is ook bijna de helft van mn budget hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef Iceman21 het volgende:
103k
Hoe doen jullie dat toch. Net een team gezien met spelers waarvan de goedkoopste 127k was.
Hoe begin je? koopjes halen en doorverkopen lukt wel, maar eer ik er een heb doorverkocht ben ik dagen verder En ze zijn zeker niet de duurste.
Ik verkoop gemiddeld 1 speler in de 10 uur. Hoe verbeter ik dat?
Ik ben nog even met huiswerk bezig en project afmaken. Vanavond kan wel even.quote:
Begin je niet bij 70 ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:11 schreef vandermar het volgende:
Ik lees afhaalchinees en krijg ineens zin in babi pangang en nasi
Maar vanavond clubben? Of ben ik te slechthoewel ik 2x Motm was
met mijn 67 overall CVM XD
Ben voornamelijk aan het futtenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Begin je niet bij 70 ofzo?![]()
Ga eens je Arena verdiensten halenScheelt al veel. Speel een paar potjes tegen CPU en je VP is al gewoon 72/75 ofzo.
Ik ben niet meer boos op de Wehkampquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:03 schreef Fuszy het volgende:
Krijg net eindelijk die FUT goldpack code in mijn mail van de Wehkamp. Had niet gedacht dat ik hem nog zou krijgenEens kijken wat ik er uit krijg.
heb je nog geen fifa??quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben niet meer boos op de WehkampNu ga ik fifa betalen
Gewoon even een uurtje investeren, scheelt veel voor je VPquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben voornamelijk aan het futten![]()
Hij is wel 4* skill maar dat was niet al te moeilijk hehe
Ja, met een acceptgiro kaart erbij. Ik had wat boze mails gestuurd naar ze, en voor straf zou ik laat gaan betalen omdat ze niet leverden wat ze beloofd haddenquote:
Rajendra: Please try this: PlayStation 3 Instructions From the main menu enter the Online tab Select My FIFA 12 Online Enter FIFA 12 Store In the FIFA Store, press the "Redeem Code" button shown on the bottom of the screen. Enter your code on the screen. You will receive a confirmation pop up once code has been successfully redeemed. Go into the FIFA Ultimate Team Store Your packs* will be waiting for you in the ?My packs? sectionquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:22 schreef Toefjes het volgende:
Alleen: waar kan ik die code invoeren? In de web-app store stond me bij? Zie daar geen mogelijkheid staan 1 of andere voucher in te voeren...
Ik stond 4-0 achter tegen een beest Italiaans bronze teamquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word er ook nú uitgegooid. Stond 5-1 voor.
In de store moet het van FUTquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:22 schreef Toefjes het volgende:
Alleen: waar kan ik die code invoeren? In de web-app store stond me bij? Zie daar geen mogelijkheid staan 1 of andere voucher in te voeren...
Nu mis ik Dudeweiserquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:23 schreef el-blanchito het volgende:
wat is deze? de EA servers doen het niet op PS3
Jep ik mag er niet inquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:26 schreef OmniRocket het volgende:
EA servers zijn momenteel brak op PS3...
Die van mij 0,8 omdat ik keer op keer door EA gekickt wordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |